Prolog

67 3 3
                                    

      Lenea este un fel de animal preistoric,cu mii de tentacule  ,cu pielea vesnic schimbatoare.Soneria alarmei ma trezeste din somnul.meu adanc.Urasc diminetile in care trebuie sa ma trezesc asa,de fapt urasc toate diminetile cand trebuie sa ma duc la scoala.Am uitat sa spuj ceva,a da scoala mea este un iad mai ales profesorul de matematica.Scoala mea este ca o inchisoare pentru copii,copii separati,nu ar trebuii ca toti sa fim tratati la fel?E la mine nu e asa cei populari si cei cu bani sunt cei mai observati iar ceilalti sunt ca niste planete mici pe langa sistemul solar.Of...ce uituca sunt am uitat sa ma prezint,eu sunt Selena am 17 ani si locuiesc cu mama mea si cu fratele meu in Portland.La momentul.actual imi urasc viata,mereu trebuie eu sa fiu acea fata care nu trebuie sa se bage in discutii cu panarme doar ca asa zice mama,dar 17 ani si mama este inca pre protectoare.Fratele meu are 20 de ani iar el poate face orice fara ca mama sa-i spuna ceva.Urasc sa fiu fata mica din casa.Mama a divortat de tata acum un an ,el locuind acum in Sydney insurat cu o femeie si un baiat de 21 ani.M-am acomodat cu chiestia asta dar cateodata mi se face dor de el.Cateodata ma uit in album si vad cat de fericita eram cand ma jucam cu el.Imi lipseste asa mult.....dar saptamana viitoare ma voi duce la el in Sydney.
    
  

Faima,droguri,sex!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum