Multi ; Emrah Karaduman Murat Dalkılıç - Kırk Yılda Bir Gibisin.İyi okumalar 📖📖📖
1 HAFTA SONRA
"Ben gidiyorum. "Dedim ayakkabılarımı giyerek.
"Bekle geliyorum. "Dedi abim.
"Beni ne zamana kadar götürüp getireceksin ??"
"Konuyu arabaya getirmeye çalışma sana araba aldığımda olanları gördün. "Dedi of yine amacımı anlamıştı.
"Ama böyle olmuyor ya artık ne senin nede bir başkasının beni okula götürmesini istemiyorum hem ben büyüdüm bunu anla artık ya. "Sitem edercesine artık beni ne zamana kadar götürüp getirecekti.
"Sen hala küçük bir kız bunu unutma ve ben ölene kadar seni götürüp getireceğim şimdi arabaya bin. "Dedi arabanın kapısını açarak hemen arabaya bindim.
"Of ya offf " dedim oda yanıma oturup arabayı çalıştırdı.
"Oflamada kemerini tak. "Dedi kemerimi taktım ve yolu seyretmeye başladım.
Ünüversitenin önünde durduğunda kapıyı açmış gidecekken abim kolumu tuttu. Ona döndüm.
"Akşam seni alırım benden habersiz bir yere gitmek yok. " gözlerimi devirdim bu kadarda yeterdi ben 19 yaşında özgür bir kızım böyle yapmaması gerekiyordu.
"Anlaşıldı mı küçük hanım. "Dedi başımı tamam anlamında salladım arabadan çıkmadan önce abimin yanağından öptüm. Abim dudağıma ruj sürdüğümde onu öpmemi sevmezdi.
"Rüya !!" dedi öpücük attim ve arabadan indim.
Arkasından el salladım gözden kayboluncaya kadar sonra arakamı döndüm. Keşke dönmeseydim diyiyorum ama artık dönmüştüm çakma sarışın gıcık gülümsemesiyle karşımdaydı.
"Bakıyorum iyleşmissin ??" dedi iğrendiğim sesiyle.
"Evet iyleştim. "Dedim suratıma alaycı bir ifade takınarak.
"Yarışmada iptal oldu. Belki bilerek yapmıssındır beni yenemeyeceğini anladın ve kendini kaçırttın. "
"Sen çok film izliyorsun galiba. Hem ben seni her türlü yenerim bu sesle kazanamazdın zaten. "Dedim sırıtarak.
"Tabi canım ateşe kendini yamamaya çalışıyorsun o zaman çünkü başka bir açıklaması yok. "Dedi işte bu fazla olmuştu tam üzerine atlayacakken arkadan biri beni tutunca olduğum yerde debelendim."Ya bıraksana öldürecem ben ya. "Dedim beni tutan eller o kadar güçlüydüki. Arkamı döndüm beni tutana bakmak için beni tutan ateşti.
"Bıraksan beni. "Dedim ellerinden kurtulmaya çalışarak.
"Bırakayımda kızı öldüresin de mi. ""Sanane ya öldürürsem öldürürüm. Sana ne oluyo ya seni neyin oluyorda. Bırak!! "Dedi sert bir tonda beni tutan ellerini biraz gevşetsede bırakmadı.
"O benim..."dedi ve sustu devamını getirmedi. Ama ben biliyordum o senin sevgilin diye hızlıca onu ittim.
"Sakın bir daha karşıma çıkma. ( ceydaya döndüm. ) Ve seninle işim bitmedi. "Dedim ve ordan uzaklaştım.
Kafeye doğru yürüdüm. Onun burda ne işi vardı.
Ne işi olacak sevgilisini görmeye geldi. Dedi iç sesim haklıydı benim için burda olamaz ya. Daha kaç gün oldu ki. Hem abim ondan uzak durmamı söylemişti.
Kafeye girdim her zamanki yerimize oturdum ve kahve istedim. Camdan dışarıya baktığımda anılı gördüm. Buraya doğru geliyordu.
İçeriye girdi etrafına baktığında beni görünce yanıma doğru geldi.
Masayı çekip yanıma oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMANIN KARDEŞİ
Teen Fiction25/05/2018 Bilinmeyenler içerisinde #9.sırada Bir Kadın, İki Düşman, Bir Aşk.... "sen sadece benimsin" dedi kulağıma doğru fısıltıyla ona daha çok yaklaşarak. "öyle mi?" dedim bende onun gibi kulağına doğru fısıltılı bir şekilde. Onun aksine bira...