Herseyin Basladigi Yer

5 0 0
                                    

"Evet" Dedim Yuksek Sesle Hocaya.
"Evet evet eveeet".
"Yavrum Sakin Ol Gidiceksin Sakin"
"Hocam ben bu gunu bekliyordum cok tessekurler".
O gün benim icin cok degerliydi.Kaybetcek Hic bir seyim yoktu.
"Artik Bir Grupta Sarki soyliyecegime Inanamiyorum!Bu Cilginca!!"
O heyecanla eve gittim ustumu degistirdim,yuzumu yikadim,ve annemi gormeye mutfaga giricektim ki annemin orada olmadigini farkettim.Butun odalari dolastim fakat yoktu.
"Nereye gitmis olabilirki bu kadin?"
Sonra kapidan bir anahtar sesi geldi.
Ilk basta korkmustum cunku annem hep evde olurdu.Sonra kapi yavasca acildi.Daha sonrada annemin geldigini farkettim.
"Anne nerelerdeydin?"
"Sen onu bosver Duru Ac su paketi"
Paket gercekten buyuktu.Nasil acicagimi bilemedim.
"Anne Ben bunu nasil aciyim?"
"Yavrum al makasi kes ve ac bu kadar mi zor?"
"Peki,anne."Heralde bugun en guzel, en muhtesem,en mukemmel gunlerdimden biriydi.Paketi Actigimda gozlerime inanamadim.Bu bir GITAR!
"Annee Cok TESSEKUR EDERIM!!"
"Bisey degil,kizim."
Biraz gitarla ugrastirdiktan sonra annem ekmek almak icin beni disari bakkala yolladi.Yolda yururken,bir cocuk gordum.Kahverengi sacli yesil gozlu kumral bir cocuktu.Kaldirima oturmus gitar caliyordu.Yanindan gecerken bana bakti ve beni bir guzel suzdu.Biraz tirsmadim degil acikcasi.Neyse ekmek aldiktan sonrs eve donerken,cocuk bir seyler yaziyordu yine ayni yerinde.Merak ettim ne yazdigini tam soracaktim ki bizim evden bir ciglik geldi.Apar Topar eve dogru hizla bir sekilde kosmaya basladim.Kaldirimdaki cocukta tiksinmisti.Eve yaklastigimda duman kokulari geliyordu.Daha fazla korkmaya basladim.Eve geldigimde evin ust kati yani annemin odasindan dumanlar geliyordu.Hemen Evin Icine Girdim ve annemi baygin bir sekilde yerde buldum.Annemi uyandirmaya calistim ama kalkmadi endiselenmeye ve cidden korkmaya basladim.Bu olayi goren kaldirimdaki cocuk yanima gelip annemi kucaklayip disari cikardi.
"Anneee!!!" diye bagrisiyordum.
Hizla disari ciktik ve ambulans cagirdim komsularda itfaiyeyi.Hemen annemin yuzune su dokmeye basladim.
Kaldirimdeki cocuk:
"Cekil!CEKIL!"
Diye bana bagirdi ama ben anneme sarilmaya ve hala yuzune su dokmeye devam ettim.Cocuk hemen annemin nabzina bakti.Sessiz kaldi.O arada Ambulans Geldi ve annemi iceri aldilar.Ben ise;
"ANNEEEE ANNEEE!!!!" diye bagiriyordum.
Nabcagimi bilemedim elim ayagima dolasti.Kaldirimdaki cocuk;
"Sakin sakin ol!"
Diye beni sakinlestirmeye basladi.
"Hayir annemi birakamam diyip Ambulans'a bindim.

Ask MelodisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin