Kapitola 11

86 4 0
                                    

Tony
Je to tady, Kapitán má zase řeči o tom že jsme Alexii poslali s Thorem na Asgard. No a co sakra to je snad moje věc. Seděl jsem ve svém kanclu, když mi Friday oznámila příchod nějaké ženské. ,, Pusť ji dál! " otevřeli se dveře v nich stála bohyně v karátech. ,, Jsem bohyně Afrodita, kde naleznu Clinta Bartona?" ,, Jejjeje nanahoře ve tělocvičně." ,, Děkuji ti smrtelníku." Dál jsem koukal směrem kam ta žena zmizela.

Clint
Seděl jsem v tělocvičně, nechápu to, jak jsme mohli Shelly přehlédnout. Alex byla vždy taková podezíravá, ale co je tady je úplně jiná. Všechno bere z humorem, nestihl jsem sní ani pořádně za trénovat. ,, Bože, co se to děje! Mám ženu a děti, nemůžu se do ní zamilovat!" V tom se ozval ženský hlas. ,, Není to chyba, nikdy nevíš kdy tě zasáhne." Otočil jsem se, stála tam žena, byla nádherná, ale pak jsem si všiml ornamentu co měla na rameni, takový měla i Alex, ale byl stříbrný tenhle je zlatý. ,, Jsi Clint Barton, nebo taky zvaný Hawkey!" ,, Ano, kdo jste vy?" ,, Jsem Afrodita, bohyně lásky a plodnosti. Musíš jít ihned se mnou, jde o Athéninu dceru Alexii. Je v nebezpečí, bohové Asgardu a Olympu se rozhodli spojit Thora a Alexii v posvátný svazek manželský. Jediný ty ji můžeš dostat, její láska k tobě je velmi silná." O čem to mluví, Alex mi nikdy neřekla co ke mě cítí. ,, To není pravda, chová se ke mě jako ke kamarádovi, nikdy mi nic neřekla, ale půjdu stebou nenechám ji bohům!" ,, Clinte Bartone, musíš si nejdřív přiznat ten cit co tě sní spojuje. Vidím ho v tobě, i ty k ní něco citíš. Podvol se tomu, nech to plynout." Sáhla mi na čelo, vše se začalo měnit, táhla mě minulostí, viděl jsem teď vše z jiného pohledu, Alex a já jsme byli vždy dobrý tým, ale teď vidím vzájemné pouto. Jak mě dostala z kaše s těmi Rusy, když jsme koukali spolu na film, až teď jsem si uvědomil co k ní cítím. Sundala mi ruku z hlavy, byla celá nesvá. ,, Tak je to pravda! " ,, Co je pravda bohyně Afrodito?" ,, Její moc není celá, rozdělila ji, proto tak náhle změny. Proto ji chce Ódin pro Thora, když nemá celou moc, dokáže ji ovládnout, stane se loutkou. Rychle musíme na Asgard." Pískla, na jednoj se zde objevil nádherný pták. ,, Toto je můj pegas Ados, odnese nás na Asgard." Nasedla, já si sedl za ní, najednou vyrostla do výšky skoro tři metrů. ,, Drž se smrtelníku. Nediv se pravý bůh z Olympu měří okolo 3 metrů, já měřím jen 2,5 m." Proletěla nějakým vírem, a letěli jsme vesmírem. Vedle nás letěl gryf a další pegas. Za nedlouho se objevil muž na zelené potvoře. Blížili jsme se městu, musel to být Asgard. ,, Schovej se za mě pořádně." Přistála s námi jako pírko.

Artemis
Jsou tady, nebudu se doprošovat, aby mi ustájili Asama. Přistáli jsem hned u Heimdalla. ,,Zdravím Asgarďane! Okamžitě nás naveď za Ódinem nesemu vzkaz od Olympu!" ,, Ale jak mužů vědět že jste z Olympu?" Vytáhla jsem si depeši, byl na ni zlatý orel. ,, Promiň te, pořád rovně a pak dojdete na královský dvůr kde je oslava." Pokračovali jsme na dále, spěchali jsme. Poseidon už byl před námi na hydře, bylo vidět jak samotný Kapitán Amerika se bojí. Clint se kochal pohledem, dorazili jsme k bráně, stráže nás nechtěli psutit. Afrodita na ně vyslala kouzlo lásky. Jeli jsme dál, dokud jsme nenarazili na Héru. ,, Héro!" Vykřikl Poseidon. Přistál vedle nás. ,, Jak se opovažuješ provdat dceru Atény za Asgarďana!" ,, No a co, je to dítě, není nic, stejně jako její sestra, myslíte že byla jedináček, ne Athéna měla dvojčata dívky. Jedna žije na zemi, mezi lidmi, obyčejná dívka. Ta si může vzít smrtelníka. Alexia patří sem na Asgard ne ke snrtelníkům. Zeus a Ódin se dohodli na tomto sňatku když se narodila Alexia." V tom se ozval Zeus, který použil svoje přemísťovací kouzlo. ,, Héro ano, dohodli jsme se na sňatku, ale tvé dcery Grizelli s Lokim! Ale co provedla Athéně, bylo neodpustitelné, otrávit ji jídlo. Uvrhl jsem ji k Hádesovi, zaslouží si to! Ty nenič Alexiino štěstí!" ,, Nikdy provdá se za Thora! Nebude Lokimu škodit!" V tom se objevil Clint. ,, Ale jak můžeš vědět že škodí Lokimu?" ,, Řekl mi to, patří na stranu zla, stejně jak ty!" Chtěla mě uhodit, když ji v tom zabránila Athéna. ,, Sklidni se? Prosím Hawkeyi je pod mocí Likoho?" ,, Ano, všechno mu schvaluje, je oddaná. Jediný úder do hlavy by z toho měl za pár hodin probrat." Athéna ji vrazila pěstí do spánku, Héra klesla k zemi.

Alexia
Stála jsem před vchodem na nádvoří, když ke mě přistoupil Ódin společně s Thorem a Frigou. ,, Dcero Olympu, jsi připravena sdílet život s mým nevlastním synem Lokim?" ,, Cože? Já nehodlám....." v tom k nám přistoupil Loki se svým žezlem a Tchao Ching se objevil za mými zády. ,, Tebe se ptát nebudu! Tady Tchao ovládl všechny okolo mě, když se ožením stebou tak podle otce, ti zmizí moc. Pak obsadím Olymp a pak všechny světy. Teď budeš poslouchat mě! " namířil na mě svoje žezlo, ale žádné změny jsem nepocítila, radši jsem změnila barvu oči a dělala co chtěl Loki. Šla jsem sním k oltáři kde už byl Ódin připraven spojit náš svazek, ale to už bylo moci na mě. ,, Loki, nikdy si tě nevezmu! Jsi jen had, nenávidím tě." ,, Drž hubu, jsi jen moje! Tchao ovládni ji!" Bála jsem se ovládnutí, nebylo by první ani poslední. Vzpírala jsem se, ale pak si pamatuju už jen prudkou bolest v hlavě, jako by mi tam něco explodovalo.

Loki
Konečně se podvolila, nenechám ji zvítězit, až porazím všechny Avengers a světy, nechám ji v téhle podobě, líbí se mi líp, temná a zákeřná, stejná jako já. Najednou vtrhl někdo na nádvoří, byli to bohové Olympu. ,, Loki! Skloň meč před samotným vládcem Olympu!" ,, Nikdy, vy červy temna!" ,, Varuji tě naposledy!" Začal jsem se smát, Tchao se postavil vedle mě, naše Alexia ležela na zemi. Nevím kdo to byl, neznám bohy z Olympu. Přiblížil se ke mě, vytáhl nějaké kopí. ,, Jsem Posedón, bůh oceanů a zemětřesení! Nech odejít Alexianu nebo to bude pro tvůj svět hodně špatný! " ,, Já se tě nebojím, a ať se Alexiana rozhodne sama! Alexio!" Vstala oči měla pořád stejně, ale teď měla křídla temné jako noc. Poseidón začal couvat, bál se ji. ,, Á že by bohové Olympu měli strach z takhle malé holky!" V tom přiběhla bohyně ve zlaté zbroji, zastavila se u Poseidona. ,, Co si to provedl? Nevíš co se teďka stane, vyvolal si pradávné zlo." Nevěřil jsem ji, vypadala v klidu.

Athéna
Je to tady zase, když se to stalo na posledy, nemohla jsem ji pomoc, pomohl ji Chris, a taky za to zaplatil životem. Vydává příliš své energie, začíná ztrácet povahu smrtelníka, její práva povaha vycházela na povrch. Hádes měl pravdu, nedokáže to zastavit ani potlačení schopností, musí najít svoji sestru Zoanu, její dvojče jenž před lety ukryl Mike, aby se jí Zeus nezmocnil.
Je nezvladatelná, začíná odcházet, přiběhl Kapitán Amerika, a samotný Thor, který se probral z podvolení. ,, Co se to děje s Alexii!" Kapitán měl o ní strach, ale nikde nebyl Hawkey. ,, Dcero moje, prosím ukryj zpět co je světu skryto a ukaž svoji tvář. Vrať se do temnoty zákeřná  vyjdi ven hvězdo Olympu, buď opět Alexii Mary Hunterovou!"  Začala růst do výšky, byla větší než Afrodita, stala se bohyní, statečnosti a moudrosti. Promluvila dost zvláštním hlasem. ,, Bohyně Olympu se nikdy nevezme Asgarďana, a k tomu ještě nejsi Asgarďan jsi zimní obr, syn toho hajzla!!  Jsem Alexiana bohyně statečnosti a moudrosti!!"  Opět se dostala do velikosti normálního smrtelníka. Omdlela, spadla k zemi, svoje křídla stihla schovat. Hawkey začala střílet po Lokim šípy a Artemis po něm vysílala kouzla, ale jeho žezlo ho chránilo před námi a našimi kouzli. Kapitán Amerika pospíchal za Alexií.

Kapitán Amerika
Byla nádherná bohyně, ale nedokázala se ovládnout, její síla byla neuvěřitelná. Chytl jsem ji za ruku, bohyně Afrodita vzala její hlavu do klína a položila jí ruce na spánky. Možná je ta práva, se kterou bych chtěl mít děti, ale já nemůžu mít. Objevil se nějaký portál z něj vystoupil starší muž, za ním se vynořila dívka.  ,, Ustupte, blesk ji zklidní! " Clint se ozval když k ni stařec šel. ,,Kdo jste?" ,, Jsem...."

Milý čtenáři, 
Doufam že vás už nenudím tímto příběhem. Jsem ráda za každé přečtení.  Děkuji jana198

Avengers - Znovu zrozeníKde žijí příběhy. Začni objevovat