Ξαφνικά βλεπω στην πόρτα τον Πιτ. Ο Πιτ ειναι ο πρωην μου που ειχαμε να μιλήσουμε πολλα χρόνια και τωρα εμφανίζεται ετσι μπροστά μου;
Ε:Τι θες;
Π:Θελω να μιλήσουμε
Ε:Δεν έχουμε να πούμε κάτι
Π:Ρε Ελις αφου σαγαπω
Ε:Αυτο ας το σκεφτοσουν πριν κανεις οτι εκανες τωρα για σου δεν θέλω να έχουμε επαφές..
Η ελις εκλεισε την πορτα και πηγε στο δωμάτιο της και αλλαξε, εβαλε την άνετη πιτζαμα της και ξαπλωσε.. Ο Μαρκους της τηλεφώνησε λεγοντας της οτι θα περασει σε 5 λεπτα απο το σπιτι της οποτε εβαλε ενα κολαν μαύρο, ενα φουτερ και τα σταρακια της. Περιμενε οσπου ακουσε το κουδούνι, άνοιξε και ειδε τον Μαρκους..
Μ:Τι εχεις; Μου φαινεσαι νευριασμενη..
Ε:Ναι ειμαι γτ πριν λιγο ηρθε ο πρωην μου και μου ελεγε βλακιες μετα απο 4 χρόνια..
Μ:Θα του σπασω τα μουτρα α σε πειράξει
Ε:Δεν νομιζω να ξανα έρθει.. Δεν θελω να τον βλέπω..
Μ:Ωχ.. σου εκανε μαλακια;
Ε:Πηγε με μια κοπελα που υποτίθεται ηταν φιλη μου..
Μ:Ελα μην κλαις εγω ειμαι εδω για σενα, οτι θες εγω είμαι εδώ
Ε:Σε ευχαριστώ πολύ Μαρκους
Μετα απο αυτο εφυγε και ημιυν παλι μόνη μου στο κρεβάτι ξαπλωμενη και κοιτουσα το ταβάνι.. μεχρι να με παρει ο ύπνος.. που δεν άργησα να κοιμηθώ..
Το πρωι ακουσα βήματα μεσα στο σπίτι και ξύπνησα αλλα δεν σηκωθηκα γιατι φοβήθηκα να μην ειναι κανενας κλεφτης.. Αλλα μολις πηρα τηςλν απόφαση και βγηκα απο το δωμάτιο και πηγα στο σαλονι που απο εκει γινκταν η φασαρία αυτο που ειδα με εκανα να κλαψω τοσο πολυ που με ακουσαν και ηρθαν προς το μέρος μου..
Ε:Δεν το πιστεύω
?:Μωρό μου
Ε:Ζωη μου
?:Σου έλειψα;
Ε:Παρα πολύ..ΤΕΛΟΣ
Λοιπόν ποιος λετε να είναι στο σαλόνι της Ελις; Αν σας αρεσε χτυπηστε το αστερακι κατω στην μπαρα. Φιλιά
YOU ARE READING
Η πόρνη
RomanceΗ Ελις μια 20χρονη κοπέλα που ζουσε μονης της στην Μελβούρνη αποφάσισε να πιάσει μια δουλειά που να πληρώνει καλά. Της προσφεραν δουλειά για 2 χρόνια, με χρημα εως και 2.000 το μηνα.Το επάγγελμα της ηταν να ντύνεται και να φαιρεται σαν πόρνη..