Hooi lezers dit is het echte begin van mijn boek ....
Hooi ik ben Michelle een meisje van 18 jaar oud en zit op tu delft. Ik wil later arts worden dus mag nog hard door .
Dag 1op tu delft,
Goedemorgen allemaal vandaag gaan we wat proefjes doen o.a een koeien oog ontleden ik maak de 2 tallen en dan gaan jullie aan de slag . Alleen Michelle en Harry blijven nog over .zullen wij samen zeg Harry ja hoor is goed we krijgen een koeien oog en beginnen even later gaat de bel en Harry en k lopen naar de kantine, als Harry en ik zitten begint Harry met een voor stel ..... 'Michelle wil je vanmiddag met me naar het park om je beter te leren kennen ????' Eeehhhmmm ik denk even na en zeg ja is goed dan zie ik je vanmiddag om 14:00 in het park oké . Ik fiets naar huis en even voor tweeën begin ik te lopen naar het park. Ik kom aan bij het park en zie Harry met een bos bloemen bij een bankje staan ik Loo naarheid toe en omhels hem en wat vind je van de bloemen zegt Harry als hij mij de bloemen over handigt ik ben sprakeloos zeg ik , ik vind ze echt prachtig zeg ik er zijn geen woorden voor..
nou dit was hoofdstuk1 en hoop dat jullie het tot nu toe een leuk stuk vinden maar er gaat nog veel meer leuks komen alleen ga ik weer beginnen met h2 in het nieuwe jaar srryyy XXX Leona