Ανεβαινοντας τις σκαλες με επιασε ενας πονοκυλος . Στην αρχη δεν ενδιαφερθηκα .
Στο μεταξυ α Luhan ετοιμαζοταν για την προβα . Πριν παει για την προβα ηρθε και με πηρε μια σφυχτη γλυκια και απαλη αγκαλια .
L- Ευχισου μου Καλη Τυχη !
R- Καλη Τυχη !
Rose pov !!!
Δεν ξερω πως το ειπα . Μου βγηκε αυθορμητα . Αλλα το ευχαριστηθηκα γιατι νιωθω ενα δυνατο συναισθημα για τον Luhan .
Στο τελος της προβας
Ηταν υπεροχος
R- Ησουν υπεροχος .
Του ειπα και τον πηρα μια ζεστη αγκαλια και 3 4 φιλια στα μαγουλα . Κι εκεινος με την σειρα του με κολλησε στον τοιχο και με γεμισε με υργα φιλια στον λαιμο και ενα καυτο φιλη στο στομα . Που ηταν κυριολεκτηκα αβολο μπροστα σε ολον αυτον τον αγνωστο κοσμο . Που κι αν ηταν γνωστος παλι θα ντρεπομουν .
Κατεβηκαμε τα σκαλια σιγα σιγα και πηγαμε στην κοντινοτερη καφετερια . Εκει καθισαμε .
Garson- Ειστε ετοιμοι ;
L R- Ναι .
Garson- Πειτε μου .
L- Θα ηθελα εναν καφε διπλο με σπαστο καλαμακι με γαλα και μια κουταλια ζαχαρη . Εσυ Rose ;
Garson- Εσεις δεσπινης τι θα θελατε ;
R- Μπορειτε να ερθετε σε λιγα λεπτα γιατι δεν ειμαι ετοιμη να παραγγειλω ;
Garson- Οπως επιθυμειτε .
R- Λεω να παρω μια παστα εναν καφε διπλο με γαλα και τρεις κουταλιες ζαχαρη και μια μεριδα
ή μαλλον τρια μπολακια παγωτι που το καθε ενα θα εχει απο πεντε μπαλες .L- Οχι . Δεν θα παρεις αυτα .
R- Γιατι ;
L- Θυμασαι τι εγινε το πρωι . Στις σκαλες πριν την προβα μου . Μπορει να εισαι αρρωστη . Και γιατι τοση μεγαλη ορεξη για ολα αυτα . Εσυ συχνα περνεις μονο εναν χυμο στιφτο της ωρας .
Rose pov !!!Ο Luhan ειναι πολυ υπερ προστατευτικος . Η κιλια μου με επιασε μονο . Δεν επεσα κι απο τον γκρεμο . Συνεχεια το παρακανει .
Luhan pov !!!
Δεν θελω να την στενοχωρω . Αλλα απο ολα αυτα που τις εχουν συμβει και εχει περασει δεν θα ηθελα να παθει κατι χειροτερο .
Ηρθε η παραγγελεια του Luhan και του ειπα κι εγω τι υα ηθελα .
Λιγα λεπτα πριν μου φερει τον χυμο με πονεσε αφορητα η κιλια μου . Ειπα στον Luhan να με περιμενει και οτι παω να πουδταρω τη μυτη μου στο μπανιο .
Εκει ομως ...
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ
YOU ARE READING
My Life With Luhan .
ActionΔεν σας λεω τιποτα . Θα τα ανακαλυψουμε ολα μαζι . Ενα στοιχεια . Εχει δραση περιπετεια , αγαπη και μυστηριο .