Hoofdstuk 21

400 22 0
                                    

Ella's POV.

Ik loop de school binnen terwijl ik naar Nina's verhaal luister. "And then the girl walked into the school and the boy saw her and omyh! I want to see the movie again, only then you have to watch it with me promise me?" Ik hum en ze klapt blij in haar handen. "Oh yay yay yay!" Ik rol even met mijn ogen en open mijn kluisje. "So, where do we have the question hour?" Ik stop mijn jas in mijn kluisje en sluit hem weer waarna ik Nina volg. "In the school theater." Ik knik even. 

Zodra we in het schooltheater zijn nemen we plaats. Een paar minuten later schraapt iemand zijn keel. "Goodmorning guys!" Wauw, vrolijkheid. "I am here with Mrs Kay, Mr Steve, Mr Johnson, Mrs Pete and Mr Young. From English, maths, French, history, geography and biology. You know yourself who gives what." Er klinken wat instemmende mompels en Meneer Lightons neemt plaats. "Do you have any questions?" Ik kijk naar Nina en knik dan. "Yeah, about French." Ik sta op en Nina knikt even. "Okay, I have some questions about maths, meet you at my locker?" Ik knik en loop naar meneer Johnson toe. 

"Hello Ella? You have a question?" Ik knik en haal mijn boek uit mijn tas waarna ik hem op de juiste pagina open sla. "Yes. About this. The futur." Ik stel mijn vraag en ze legt het antwoord uit waarna ik knik. "Oh! I get it. And then about the direct objects." Ze legt het weer uit en ik knik dan. "Okay. Thank you Mr Johnson." "No problem Ella, good luck studying yeah?" Ik knik en glimlach waarna ik mijn weg maak naar Nina's kluisje. 

Na een half uur is ze er nog niet en zak ik langs de kluisjes op de grond. Ik pak na vijf minuten mijn telefoon uit mijn zak en open twitter.

Ellaaaa'' - @EllaC

Waiting on Nina. Hurry up <3 @Ninaisfab x

Ik grinnik even om haar gebruikers naam en ga dan naar whatsapp. Ik open het gesprek met Jess en lees het door.

Ella

Hiii.

Jess

Ellaaaaa <33. Nog een maand en dan kom ik naar Engelanddd!!! Ik mag trouwens van mijn ouders. :)). Mag jij ook?

Ella

YaaaaaYY!

Ik weet het nog niet, maar ik denk het wel.

Jess

Vraag het anders even aan je moeder??:D. 

Ik bijt op mijn lip en kijk naar het scherm. 

Ella

Ze ligt in het ziekenhuis,;c. Ik vraag mijn pa later wel. Ben nu nog op school.

Jess

What whyy?! Kaykii.

Ella

Auto ongeluk. Kunnen we het er niet over hebben asje? :3.

Na een kwartier zie ik Nina aan komen lopen en ik kijk haar aan.  "Sorry everybody had questions about maths! I had to wait a freaking whole hour!!!" "You're overreacting, it was only like 45 minutes. Now let's go I have to go to the hospital." Ze knikt en we pakken onze jassen waarna we naar buiten lopen.

Als we voor het ziekenhuis staan nemen we afscheid en ga ik naar binnen en rijdt Nina naar huis.

"Hi paps." zeg ik als ik bij de kamer van mijn moeder kom kijkt mijn vader op. "Oh, hi Ella. Hoe was het op school." Ik knik even als teken dat het goed ging. Hij glimlacht en klopt naast zich op het bankje. "Ze zijn weer testen aan het doen. Ze reageert nergens op." Ik knik even en na een paar minuten gaat de deur naast ons open. "Sir, we run the fourth test of the ten, again no reaction. We thought she was going to give one but I'm sorry no. We're going to run the fifth now okay?" Ik kijk naar mijn vader die met waterige ogen knik en sla een arm om hem heen. "Paps het komt wel goed. Denk je dat mama wilt dat we hier nu over haar heen huilen? En ze zeiden dat het erop leek dat ze ging reageren. Geef de moed niet op pap! Ga anders even wat eten ik blijf wel hier oké?" Hij knikt en staat op waarna hij wegloopt.

Ik pak mijn telefoon en ga naar twitter omdat ik wat interacties heb. 

Niall Horan - @NiallOfficial

@EllaC Are you done with school now?

PLS NIALL FOLLOWME - @Niallsprinces

@NiallOfficial @EllaC Who are you?!

    - @Narryonista

@EllaC Are you Niall's girlfriend?

Ik begin te lachen en klik op het balkje om te reageren.

Ellaaaa" -  @EllaC

@Narryonista No I am not his girlfriend.

Ik lach weer even en stop dan als ik me herinner waar ik ben. Ik kijk naar de tijd en zucht dan. 

Na een half uur komt er weer een dokter uit de kamer. "Are you related to Mrs Carter?" Ik knik. "Daughter." "Okay, she responded, maybe just a little but she did!" Ik spring op en glimlach breed. "Omyh! I have to find my dad." Ik draai me om en begin naar de liften te rennen. "Miss Miss! Don't run!" Ik negeer ze en als ik bij de liften ben klik ik op het knopje. "C'mon!" Als de lift er is stap ik in en klik ik op begane grond. Zodra ik beneden ben ga ik naar het restaurantje hier waar ik mijn vader zie zitten.

"PAP! Ze reageerde ze reageerde!" roep ik terwijl ik naar hem toeren. "Ze reageerde, een klein beetje maar maar ze reageerde!" Mijn vader kijkt op en hij begint klein te glimlachen. "Laten we dan maar naar boven gaan hé?" Ik knik blij en trek hem naar de liften. "Ella wat een enthousiasme." Ik stop met lopen en draai me om. "Ze reageerde pap! Waarom ben je niet blij?!" "De doktoren hebben gezegd, dat de kans klein is dat ze nog wakker wordt. En dan ook echt heel klein." 

"Maar pap. Ze reageerde, ze kan wakker worden toch? Waarom geef je op?" Ik laat zijn arm los en laat mijn handen langs mijn lichaam vallen. "De doktoren zegg-." Ik onderbreek hem door hem naar achteren te duwen. "Mij geeft het niet wat de doktoren zeggen!" roep ik boos waarna ik naar buiten ren, opweg naar huis. 

Zodra ik thuis ben open ik de deur en ren ik door naar mijn kamer, die ik opslot doe met een kastje ervoor. Ik pak mijn laptop en een zak chips van uit mijn geheime plek. Ik start mijn laptop op en zodra hij aanstaat open ik twitter. Dan loop ik naar de kast met video's en zoek een leuke film uit die ik op mijn televisie aanzet. 

Ellaaaa" - @EllaC

Going to watch a movie :3. 

Ik schuif mijn laptop wat aan de kant waarna ik me wat meer comfi maak op mijn bed. Ik open de zak chips en kijk naar de film. 

Stomme pap. Waarom gelooft hij er niet in dat mam nog wakker wordt. Ik pak mijn telefoon en open het gesprek met Jess.

Ella

I don't care als het niet mag maar ik ga gewoon met jou in een appartement wonen :DD

Ik klik het weer weg waarna ik me op de film richt.

Heeii,

Ik wilde deze week eigenlijk nog updaten maar ik had iedere dag een toets :(. Waarvan er twee héél goed gingen :DD.

Maar oké :)..

Ik hoop in de vakantie dagelijks te kunnen reageren maar ik weet het niet zeker want ik heb mijn klusjes en ga afspreken met vriendinnen en kerst. Maar ik probeer het :D.

DE TWITTERNAMEN HEB IK ZELF BEDACHT IK WEET NIET OF ZE ECHT BESTAAN.

Trouwens bijna 200 votes op dit boek en 300 op TGFTB

Xx 

P.S willen jullie me op twitter volgen :3. Mijn gebruikersnaam is hetzelfde als hier op wattpad. Als je wilt dat ik je terug volg je naam even achterlaten want ik krijg geen meldingen binnen en het komt niet in mijn interacties te staan :(. 

 En dankje naar de mensen die mijn Engelse boek zouden gaan lezen als ik die zou gaan publiceren :DD. 

I'm so done with you.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu