125 თავი

328 26 4
                                    

ბაი ხანი ჩინური ახალი წლისთვის მზადებაშია ჩაფლული. დეიდა ჩოუ* კი თავის აზრს უზიარებს მეუღლეს იმის შესახებ, რომ ამ ბოლო დროს ინის ცოტა უცნაურად იქცევა. მისი თქმით, რამდენიმე წუთის წინ დაინახა, თუ როგორ გავიდა ინი სახლიდან ოქროს სამკაულებით სავსე ყუთით ხელში, ეს კი ინისთვის ნამდვილად უცნაური საქციელი იყო, რის გამოც ძალიან ნერვიულობდა მისი დედინაცვალი.

.... (არაა თარგმანი)

- „... რას აკეთებ შვილო?" - ჰკითხა ბაი ხანმა ინს

- „მინდა თვითმფრინავის მოდელი შევქმნა და კონკურსში მივიღო მონაწილეობა"- ინი

- „კარგი შვილო" - თქვა მამა და კვლავ გაჩუმდა

- „მა, მკითხე რისი კითხვაც გინდა" - ინი

- „მე მინდოდა მეკითხა ...." - ვერ მოასწრო წინადადების დასრულება, როცა ინი მიხვდა მისი სათქმელის შინაარსს.

- „გაინტერესებს გუ ჰაი რატომ აღარ მოდის?" - ინი

- „ხო, ამის კითხვა მინდოდა, ზამთრის არდადეგების შემდეგ მხოლოდ ერთხელ ვნახე, რა ხდება?" - ბაი ხანი

- „არაფერი, ახალ წელს თავის სახლში აღნიშნავს" - ინი

- „აა, ნუ გასაგებია, ასეთი მნიშვნელოვანი დღესასწაულია..." - მამა

- „და, რა იყო?" - ინი

- „არა, არაფერი შვილო" - ბაი ხანი

......... (არაა თარგმანი)

ინის ტელეფონზე შეტყობინებაა ში ხუეისგან - „ხვალ რომლისთვის შევხვდეთ?"

...

ღამე. ინს სძინავს.

სმსი ში ხუეისგან - „არ მეძინება, როგორ დავიძინო?" (წაიღო ტვინი >_<)

........ (არაა თარგმანი)

ინი წევს საწოლში და ნელი მოძრაობით ქვევით აცურებს ხელს, რათა თავისი სექსუალური სურვილები დაიკმაყოფილოს. მხოლოდ ამ მომენტში შეუძლია მას გვერდზე გადადოს ყველა ფიქრი, პრობლემა და მშვიდად დატკბეს სიამოვნებით.

ინის სხეული ნელ-ნელა თბება, გულისცება მატულობს და სწორედ ამ დროს მის გონებაში გუ ჰაის სახე წარმოისახა. ინს არ ესმის საკუთარი თავის, საკუთარი გრძნობების, პანიკაშია, რატომ, რატომ მაინც და მაინც გუ ჰაის სახე ასეთ მომენტში? ადრე ხომ ამ პროცესის დროს ის ყოველთვის გოგონებზე ფიქრობდა. ნუთუ მართლა გუ ჰაის წარმოდგენაზე აღიგზნა? მის გონებაში არაერთი აზრი ირეოდა.... უცებ შეიპყრო შფორვამ, სიცარიელემ, ნერვიულობამ.... ყველა ნეგატიური ემოცია ერთდროულად აღმოცენდა და მთელი ძალით ეწინააღმდეგებოდა მის იმ სასიამოვნო გრძნობებს, რომლებსაც ამ პროცესში განიცდიდა. ის თან სიამოვნებას იღებს, თან ებრძვის საკუთარ გრძნობებს.

ინისთვის რთული იყო თავისი რეალური გრძნობებისა და განცდების ამოცნობა, ერთდროულად ძლიერ განიცდიდა ფაქტს, რომ ასეთ ინტიმურ მომენტში ბიჭის სახე წარმოუდგა თვალწინ, იტანჯებოდა.... მეორე მხრივ, კი ძალიან ძლიერ სიმხურვალეს გრძნობდა, გრძნობდა, როგორ იწვოდა საკუთარ სხეულში.

საბოლოოდ, მისმა ემოციებმა მასზე, მის შინაგან პროტესტზე მაინც გაიმარჯვეს და განთავისფლდნენ ზეწოლისაგან. ინმა საკუთარ თავზე სრულიად დაკარგა კონტროლი. თავის ფიქრებში ის ყველაფერ იმას აკეთებდა, რასაც გუჰაის ხელი და ენა აკეთებდა მასთან** და უფრო და უფრო იღგზნებოდა. მას უკვე აღარ შეეძლო გაეკონტროლებინა თავისი სხეული, რომელიც სულ უფრო ივსებოდა სურვილით, მეტის მიღების სურვილით..... ძლიერ, უფრო ძლიერ.....

სიამოვნების ფინალურ ეტაპზე მისი ტუჩებიდან ყოვლად გაუცნობიერებლად წარმოითქვა ორი სიტყვა - „გუ ჰაი.....". ინი პანიკაშია, საკუთარი თავის, საკუთარი ფიქრების ეშინია, რატომ მოუნდა გუ ჰაის სახელის თქმა? რატომ მაინც და მაინც ახლა, ამ მომენტში?

( * ) დეიდა ჩოუ - ბა ლო ინის მამის, ბაი ხანის ახალი ცოლი.

( ** ) სერიალში არ ჩანს კადრები, თუმცა წიგნის წინა თავებში აღწერილია, თუ როგორ მგძნებარეთ ეფერება გუ ჰაი ინს, მათ შორის ენითა და პირით, მსგავს „უხამს" სცენებს იხილავთ შემდეგ თავებში ≖‿≖ .


ჰეროინი [ ტომი I  ]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ