Šance

4K 83 5
                                    

Carly a Naty přebrodily hromady opadaných listů zpátky k Mekáči. Obě koukaly po každé brunetě a blondýně, jen aby před všema těma lidma nemusely řvát jména. Postupně se dostávaly k hlavním dveřím a o něčem si povídaly.

Ája mezitím sbírala svoje věci potichu jako myška. Nechtěla riskovat, že Maky schoulenou na studených kachličkách v maličkém prostoru kabinky pod záchodovou mísou zase probudí. Začlo jí hlavou poletovat spousty myšlenek. Došlo jí, že se teď Maky vlastně bojí a to jí bylo líto. Vždycky to byla taková nerozlučná dvojka. Rychle si přes sebe ještě hodila kabát, prohrábla si její rozcuchané, blonďaté vlasy a teď už nahlas vyrazila z kabinky směrem k hlavním dveřím které vedly zpátky do Mekáče. Tímhle asi Maky vzbudila.

,,Rozdělíme se?"
,,Oukej." Slyšela najednou Ája za dveřmi bavit se svoje kamarádky. Došlo jí, že ji a Maky teď už musí dlouho hledat. Slyšela je jít každou jiným směrem a až se klapání bot vzdálilo, využila situace a vyrazila ze dveří.

,,Ájo! Konečně!" Ozval se za ní nedočkavý hlas Carrie. Natyla se hned otočila a začala se taky radovat.
,,Nevíš kde je ta Makyna? Markus se už začíná vztekat. Nestíháme." Vyprskla na ní zběsile Natyla. Carrie jen přikyvovala a čekala na Ájinu odpověď.
,,Emm.. no ehh... n-nevím.. teda.. a-a-asi..." Koktala Ája a cítila, jak se na tvářích červená. V ten moment vyšla ze dveří Maky. Ája si oddychla, že už se jí ta zrzka nebude na nic vyptávat.
,,No konečně!! Honem do dodávky Youtubeři už budou na prášky!" Prskala Carrie, chytla Áju i Maky za rukávy a klusala s nimi k východu. Ájin pohled skončil na Maky. Vypadala vyděšeně.
,,Nemůžu jí za to odsuzovat.." Pomyslela si Ája. ,,Nikdy nedokážu říct nikomu "ne" na druhou šanci.. a to se mě na ni ještě ani nezeptala..." Holčiny dorazily k dodávce. Youtubeři se začli radovat. Markus naštěstí ještě něco sepisoval, takže moc naštvaný asi nebyl.

Ája chtěla dát Maky druhou šanci, ale už jí asi natolik nevěřila. Maky stála bokem a dělala, že Áju ani nezná. Momentálně se Ája radši bavila se všemi, kromě ní.

 Momentálně se Ája radši bavila se všemi, kromě ní

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Pokračování příště...

Hektický díl o ničem, ale musel tu být :D příště bude víc zegzi. Asi ne tak zegzi jako první díl, ale bude zegzi c:
Každopádně děkuji za prectení, pusinky :3 dejte mi hvězdičku a pošlete tuhle hovadinu i svojí babičce

       🎃Happy Halloween👻
~SuchNeon

Víc Než Jen Kamarádky (Fakyna016)Kde žijí příběhy. Začni objevovat