Εκει ομως που παω προς την τουαλετα με επιασε μονοκεφαλος . Δεν μπορουσα να περπατησω . Ο πονος ηταν τοσο φοβερα δυνατος που ... Που λυποθυμισα .
Περασε μιση ωρα , με αποτελεσμα η ανυσιχια του Luhan να εχει φτασει στα ορια της .
Αντι χουσαν πολλες φωνες απο το διαδρομο που οδηγουσε στις κοριτσιστικες τουαλετες . Ο Luhan ειρθε να δει τι γινεται για να λειθει η απορια του .
Μπροστα απο το ποταμι πληθους ειχε πεσει το κινητο μου .
Τοτε καταλαβε οτι ημουν εγω . Εσπρωξε ολο το πληθος .
L- Συγγνωμη . Παρακαλω.
Πληθος- Εε βλακα φυγε . Μην σπρωχνεις .
L- Rose . Το ηξερα οτι θα επρεπε να ειχαμε παει στο σπιτι πριν ερθουμε εδω . Ειπα να σε προστατεψω . Αλλα ουτε αυτο το καταφερα . Ειμαι ανηκανος .
R- Δεν εισαι . Εισαι ξεχωριστος για εμενα . Σε αγαπω . Και ναι θα γινω το κοριτσι σου .
L- Αχ Rose δεν θα σε ξανα αφησω ποτε .
Πληθος- Ναιιιιιι !!!
Ετσι αφου συνηλθα πηρα αγκαλια τον Luhan και του ειπα οτι δεν ηταν κατι το τοσο σημαντικι και τρομερο . Απλα λυποθημισα μονο .
Ηπια με τις παραγγελιες μας και πηγαμε σπιτι . Εκει με ξανα πονεσε αυτος ο δυνατος πονος στο στομαχι . Ο Luhan με πηρε αγκαλια και με πηγε στο δωματιο μου . Για τον μεσημεριανο μου υπνακο .
( Λιγο αβολο για μια κοπελα 16 ετων . )
Μετα τον υπνο μου , ο Luhan με ξυπνησε πολυ γλυκα . Μου εφερε το μεσημεριανο μου στο κρεβατι .
L- Rose ξυπνα αγαπη μου . Σου εφερα το μεσημεριανο σου . Μια πορτοκαλαδα στιφτει γλυκια και μια μακαριναδα με κυμα και μια λαχανο σαλατα με λαχανο και λιγο μαρουλι . Νερο ψωμι τυρι σαλαμι και τα μαχαιρο πιρουνα σου . Ελα αγαπη μου ξυπνα ωρα γθα δουλεια . Πρεπει να ...
R- Πρεπει να παω στην προβα με τα κοριτσα για το " Stay " και για το " Play with fire " .
Βγηκα με πολυ πιεση .
Εφτασα στην εταιρια κι ανεβηκα τις σκαλες . Μπηκα στο στουντιο και η Jenny με πηρε αγκαλια .
Jenny- Αχ Rose . Τα μαθαμε .
Rose- Ποια ;
Lisa- Τα νεα . Εισαι το κοριτσι του Luhan .
Jisou- Αχ χαιρομαι για σε ενα .
Rose- Δεν καταλαβαινω .
Jenny- Ελα Rose .
Jisou- Μην μας κανεις την ανηξερη .
Rose- Αχ . Αυτο . Ναι χαιρομαι , αλλα ειμαι και ...
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ
أنت تقرأ
My Life With Luhan .
حركة (أكشن)Δεν σας λεω τιποτα . Θα τα ανακαλυψουμε ολα μαζι . Ενα στοιχεια . Εχει δραση περιπετεια , αγαπη και μυστηριο .