+Fazlı: Su vaarrr
Evet biliyorum su var çünkü denizdeyiz. Ne yani kum olmasınımı isterdin diyerek burakla gülmeye başladık. Ama fazlının telaşı dahada artıyordu ve gözleri dahada büyüyordu. Ve tekrar bağırdı
+Fazlı: Su vaarr. Teknede su vaaarr
-Burak: Nasıl yani??
+Fazlı: Ya tekne su alıyor ne yapıcaz şimdi ??
Hemen burak su alan yere baktı.
Kapatmaya çalıştı ama delik çok büyük olduğu için kapanmıyordu.Burak hemen bana seslendi.
+Burak: Berk hemen dolaptaki kovayı al ve teknedeki suları boşaltmaya çalış
Ben resmen şok olmuştum bir yandan korku bir yandan heyecan ne yapacağımı bilemiyordum. Ve burak birdaha bağırdı.
+Burak: Hadi acele et. Yoksa burada öleceğiz çabuk ol.
+Burak: Fazlı deliği elinle kapatmaya çalış ben hemen kamaradan birşeyler bulmaya gidiyorum.
Teknedeki su ayak bileklerime kadar gelmeye başlamıştı. Ben elimden geleni yaptım ama artık kollarımı kaldıramıyordum. Burak birden seslendi.
+Burak: Yelekleri alınn!!! Acele edin!
Hemen biz fazlıyla kamaraya gittik burak can yeleklerini uzattı.
Biz hemen can yeleklerini giyerken kamaraya yavaş yavaş sular gelmeye başlamıştı. Atlamaktan başka çaremiz yoktu.
+Burak: Atlamaktan başka çare kalmadı. Hepimiz azda olsa yüzme biliyoruz. İleride küçük bir kara parçası var oraya yüzelim.
-Fazlı: Yüzerken ağa takılırız busefer kesin ölürüz. Burak acil başka şeyler düşün...
+Burak: Berk hemen üst kata çık ve dümenin yanındaki kolu çek!
Ben hemen koşarak yukarı çıktım kolu çektim ama bi sorun vardı kol çalışmıyordu.
----------devamı 4. Bölüm'de-------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Tekne
AdventureAcaba bu kişiler kaçırıldımı ? Yoksa kaçtımı ? Yoksa hiçbiri olmadımı?