EMILY POV
Hommikul kui ma silmad lahti tegin, ärkasin ma Cameroni kaisus üles. Ta nägi nii armas välja, ma ei saanud midagi sinna parata. Tal oli nii ilus naeratus näol (Üleval on polt Cameronist). Eile pli Cam väga heas tujus. Ma vaatasin telefoni ja Nashist polnud mitte kui midagi kuulnud. Imelik, ta ütles, et ta võtab minuga ühendust, aga järelikult pole ta seda teinud. Ma suundusin kööki ja tegin omale kohvi. Kohvi võtain ma emdaga kaasa vannituppa, kus ma asetasin selle vanni ääre peale. Ma panin kõlari tööle ja panin oma playlisti sealt mängima. Ma lasin vanni vett täis ja panin sinna vannipommi sisse. Mu vesi muutus värviliseks. Ma lamasin vannis ja nautisin oma kohvit. Ma lamasin vannis 2 tundi ja otsustasin siis lõpuks vannist välja tulla. Ma lasin vannivee ära ja suundusin dušši alla. Pesin seal oma pea ja keha ära. Peale pesu hakkasin juukseid föönitama.
CAMERONI POV
Ma ärkaisn yles ja panin tähele, et Emilyt pole enam mu kōrval. Ma tegin omale hommikusöögi valmix ja suundusin teleka äärde. Ma vaatasin telekat umbes 2 tundi rahulikult kuni kuulsin välisuksel koputust. Ma läksin seda avama ja mulle vaatas vastu Nash.
"yooooo, Cam, kuidas läheb?" kysis Nash
"Kuule hästi läheb mate, mis sa siin teed?" kysisin ma.
"Aaa, ma võtan Emmy peale ja lähme siis Bella juurde" ytles Nash
Okei, ta ei râäkinud, et nad peale seda teeks midagi ehk ma usun, et Em ei tahtnud temaga välja kinna, mis muiugi muutis mu meele heaks. Varsti sammus Em treppist alla ja ta nägi välja väga kaunis, Nad lahkusid majast käsikäes. See mulle kohe üldse ei meeldinud. Aga samas, kui ta meeldiks Nashile, siis Nash räägiks sellest mulle kuna ma pRimad sōbrad ju. Peale tükikest aega toas konutamist otsistason ma jooksma minna.NASHI POV
Me vestlesime terve tee haiglasse Emmyga, ta närb täna nii ilus välja. Ma jäin Emilyt autosse ootama. Tal läks umbes 30 minutit kuni ta Bellaga alla jõudis. Ma aitasin Bella autosse ja me seadsime suuna sisse tema poole. Bella rääkis, et ta ema oli talle helistanjd ja koju tulnud. Ja ta ytles, et koju joudes tahab ta emaga kahekesi olla, mis on ka mõistetav. Me andsime Emilyga Bella ta emale ja istusime autosse.
"Kuule, kas sa said eile mu sõnumid kätte? Viitsid teha praegu midagi? kysisin ma.
"Ei, ma ei saanud eile mingeid sõnumeid, aga ja, võimr ikka midagi teha. Käime minu juurest läbi, ma määrisin oma pluusi ära." lausus ta. Ma seadsin suuna Cameroni maja poole. Emily lippas üles oma tuppa ja ma jäin teda esikus ootama.
"Broo, viitsid midagi teha täna? küsis Cam.
"Aa,ma ei saa, mul on Emmyga plaanid tehtud." laususin ma.
"Mis ajast te suhtlema olete hakanud ja miks ma midagi ei tea sellest?" kysis ta rahutult.
"Rahune maha, ma ei pea sulle ettekandma, kellega ma olen suhtlema hakanud ja kellega mitte." ytleisn ma juba kurjemalt, "Ise sa ju ütlesid Cameron, et sul pole ta vastu mingeid tundeid ja miks sind huvitama peaks, kellega ta läheb välja ja kellega mitte?" kydisin ma. Cameron oli juba vihaseks läinuf ning ta tegi seda, mida ma poleks oodanud. Ta virutas mulle rusikaga näkku. Ega ma ka alla ei saanud jääda, ma virutasin talle tagasi. Aga tunnistama peab, tema löögihoobid olid tugevamad kui minu omad. Me karjusime teineteise peale ja siis lendasid veel lisaks ka löögod.EMILY POV
Ma läksin üles emda tuppa ja vahetasin pluusi ära. Ma ajasin haiglas sinna peale omale kohvit. Kuna me Nashiga lähme välja, siis ma korrastasin oma meiki. Ma panin kaela veel ühe ilusa kaelakee ja käele uue ning ilusa käekella. Ma kuulsin alt mingeid karjeid, aga ma otsustasin enne üleval wc ära kâia. Kui ma trepist alla suundusin, ma ehmusin. Kuna vaatepilt mis ma nägin oli jube. Nash ja Cam kaklesid, mõlemad olid verised.
"Lõpetage ära." aga nad ei teinud välja. Ma läksin neid lahutama ja ma oleksin äärepealt Cameroni rusikaga kokkupõrkes olnud, aga enne seda ma kiljatasin. Mõlemad jäid tardunult seisma.
"Nash tule minuga kaasa, teeme su näo korda" lausudun ma. Me suundusime kööki ja ma ise läksin otsima esmaabi kotti. Ma puhastasin tal haavad ära ja panin ühte kohta isegi plaastri peale.
"Mis teil juhtus? Miks te kaklema läksite?" küsisin ma.
"Seda pead sa Cameronilt küsima, mina ei tea ju." bastas Nash.
"Kas sul on väga valus?" kysisin ma. Nash nägi palju hullem välja kui Cameron.
"Ikka on"
"Kas ma saan midagi teha, et sul parem hakkaks?"
"Saad saad"
"Mida ma siis tegema pea.." ma ei jõudnud lauset lõpetadagi kuna Nash surus oma huuled minu omadele. See suudlus oli nii mõnus. See tundus nii õige. Peale suudlust me vaatasime teineteisele otsa ja naeratasime. Edasi suunudusime me kinno.CAMERONI POV
Ma kōndisin köögist mööda ja ma nägin seda. See tegi mulle väga haiget. Ma nägin oma parimat sõpra suudlemas tüdrukuga kes mulle meeldib. Mida kuradit Cameron, ta ei meeldi ju sulle, sa kiusad ju teda. Ma pean oma mōtted mujuale saama, ma ei kannata enam. Ma otsustasin kirjutada JJle. (Jack Johnson)
To: JJ
Mees, kas sa tead, kus toimub mingi pidu?From: JJ
Ja, tead seda uur kutti, kes jalka tiimi tuli? Tema juures on mingi pidu. Ta aadress on **************** **Ma tegin ennast korda ja hakkasin peole minema. Ma tahan ennast seal täisjuua ja unustada Emily. Ma arvan, et täna tuleb peol üles leida Jessi või kellegi muu, kes mind unustama paneb. Peole kohale jõudes ma valisin välja tüdruku, keda ma täna otsesemōttes âra kasutan. Aga kōik tüdrukud teavad, et Cameron Dallas ei lähe suhtesse. Ma jõin mitu pitsi viina ära ja veel mingit kanget kraami. Edasi ma ei mäleta mis toimus. Keegi viskas mu koju ära kuna mendid tulid kohale ja ajasid kõik laiali. Koju jõudes koperdasin ma trepist ülesse ja ühte suvalisse tuppa, ma viskain ennast sinna voodisse pikali ja keerasin end magama.
Pole kõige paren osa, aga jah. Loodan, et meeldis :)
Likege & kommenteerige :)❤️❤️❤️❤️
ESTÁS LEYENDO
Minu kiusaja (Cameron Dallas)
FanficLugu räägib tüdrukust nimega Emily ta on 16 aastane tüdruk, aga ta elu teeb põrguks kooli popim poiss nimega Cameron Dallas ning tema sõbrad. Kuidas Emily elu kulgema hakkab ja seda mis edasi hakkab juhtuma, seda saate teada alles raamatud lugedes.