HELLO NEIGHTBOUR
Grę opisuje as.HELLO NEIGHTBOUR to gra która swój debiut zawdzięcza mechanizmowi sztucznej inteligencji oraz (hmm)oryginalnym patrzeniu na na rynek horrorów. Fabuła: świeżo po przeprowadzce zauważamy dziwne zachowania sąsiada a drugiej nocy w śnie widzimy jak sąsiad otwiera drzwi do piwnicy a tam..no właśnie co??? Niestety na razie się tego nie dowiemy ponieważ gra jest dopiero w świeżej alfie a twórcy bardzo dobrze chronią tego by nie było żadnych przecieków lecz gracze to sprytne bestie (wiem co mówię) przez co możemy się cieszyć wieloma teoriami związanymi z dalszymi rozbudowami gry.Gra mimo tego że, jest w wczesnej alfie potrafi zbudować nieziemski klimat oraz przestraszyć gracza na amen (wiem co mówię).
Niestety na razie nie mogę wystawić tej grze żadnej oceny przez to że, nie jest jeszcze ukończona ale z tego jak się cieszyłem przy rozgrywce mogę polecić ją każdemu kto lubi gry z dreszczykiem.PALADINS
Grę opisuje as.
Mam fazę na nie dokończone gry. *_*PALADINS to gra działająca na zasadzie tf2. Niestety bardzo dużo osób oskarża ją o zgapianie od overwatcha przez co sama gra dużo traci. Lecz gra bardzo dobrze broni się tym że jest darmowa ma mniejsze wymagania oraz bardzo przyjemny gameplay. Mimo ze gra jest jeszcze bardzo nie dopracowana to (mimo 40h w grze) natknąłem się na bardzo małą ilość bugów. Chwilowo w grze jest dopiero 18 postaci lecz przez częste ubdaty możemy spodziewać się większej ilości.
Niestety na razie nie mogę wystawić tej grze żadnej oceny przez to że, nie jest jeszcze ukończona ale serdeczni polecam ją dla osób ze słabszymi komputerami.(albo jak nie chce wam się kupować overwatcha)PRZECIEK
Szukał informacji asW ostatnim czasie udało mi się pozbierać pare (bardzo mało) informacji na temat najnowszej części assasyna. Dzięki przeciekowi informacji możemy dowiedzieć się że najnowszy assasyn będzie odbywał się w starożytnym Egipcie.
Z zamysłu historia głównego bohatera ma się zacząć w momencie gdy jesteśmy niewolnikami lecz jakoś sam nie umiem sobie wyobrazić assasyna który jest niewolnikiem więc obstawiam że całkiem szybko z tej niewoli uciekniemy. Teraz pojawia się wam zapewne myśl że to będzie kolejny odgrzewany kotlet ale NIE tym razem ubisoft bardziej się postarał i zaczął cały skrypt gry pisać od początku przez co możemy wierzyć w całkowicie nową jakość. Niestety jak sam mówiłem tych przecieków nie było dużo ale wystarczająco by czekać na kolejna cześć kultowej serii assasyn creed.SPRZĘTY:
OZONE BATLE STRIKE
Opisuje as.Mimo że ta klawiatura ma już swój wiek to postanowiłem ją opisać. Głównym powodem było to że... klawiatura jest zadziwiająco dobra i ma całkiem niezłą cenę. Klawiatura ta jest mała przez co możemy ją bez większego problemu transportować lub korzystać na mniejszych biurkach ,posiada technologie przycisków mechanicznych w skrycie jest bardzo wygodna.za minus można uznać to ze może być nie komfortowa dla osób z większymi dłońmi.
Ocena: 7/10No dobra to będzie koniec (tak wiem ze był tylko jeden piszący) ale starałem się to wrzucić jak najszybciej ponieważ 2 z tych gier na okrągło się rozrastają wiec mogła by być szansa ze w momencie wrzucenia artykuł byłby nie aktualny.
Jeśli ktoś chce się dołączyć i pisać o grach i sprzętach proszę o kontakt pv.
Jeśli chcecie byłem do następnego WDG napisał o jakiejś grze piszczcie w komentarzach.
CZYTASZ
Wszystko dla graczy
Non-FictionDarmowy miesięcznik dla graczy prowadzony przez ekipę z wieloletnim doświadczeniem w świecie gier. Oferujemy recenzje sprzętu,gier oraz nowinki związane z grami.