Rose και μπερδεματα

61 26 0
                                    

R- Αχ για αυτο λετε . Ειμαι πολυ χαρουμενη αλλα και λιγο μπερδεμενη .

Jenny- Γιατι ;

R- Να απλο το θεμα . Εγω αγαπω τον Sehun και τον Luhan .

Jisou-  Mαλλον δεν ειναι και τοσο απλο Rose .

Lisa Jenny- Ναι .

Lisa-  Φαινεται αν να το παιζεις διπλο ταμπλο χωρις να το ξερεις και χωρις να το θελεις .

R- Οχ . Τι εχω κανει .

Ειπα και επεσα στο πατωμα με το κεφαλι μου να ζεμεταει . Και την κιλια μου να με ποναει ακομα πιο πολυ απο πριν .

Το μονο στοιχειο που εχω ηταν ο φοβερος πονο κιλος μου και οταν πηγαινα στην τουαλετα και ... ας μην συνεχισω .

Rose pov !!!

Rose παιζεις με τη φωτια . Και θα χασεις . Σταματα . Πες στον Luhan οτι δεν τον θες . Και χωριστε .

Διαβολος- Παρε τον Sehun .

Αγγελινα- Οχι δεν θα την χαλασεις . Θα παρει οποιον αγαπαει .

Rose- Αχ . Ποιον να παρω . Sehun-Luhan . Sehun-Luhan .

Δεν μπρολαβα να συνεχισω την σκεψη μου και επεσα κατω .

Rose- Αα . Οχι . Σταματα το .

Συνηδηση 1- Ποιον Rose ; Ποιον ; Πονα η κιλια ; Χαχαχα !!

Rose- Ασε με . Αάαα .

Συνηδηση 1 - Χαχαχα !! Σε ποναει Rose . Αυτο θελω . Παιζεις με την φωτια και θα καεις .

Rose- Θα σταματησω .

Συνηδηση 2- Παρε τον Sehun . Σωμα γυμνασμενο . Μυαλο εξυπνι . Διαθεση για ... Μεγαλη . Χαρακτηρας ο καταλληλος .

Συνηδηση 1- Σταματα Διαβολε . Θα παρει οποιο θελει η κοπελα μας . Ετσι ;

Rose- Sehun ...

Συνηδηση 1- Ολα αυτα τα εχει ο Luhan κι κατι ακομα παραπανω . Αγαπη !!!

Rose- Luhan .

Kαι τελικα εμεινα ξερει μονο για 1 ωρα .

Με τοσο μεγαλο μπερδεμα που εχω κανει θα περασουν πολλοι μηνες μπορει και χρονια μεχρι να λυσω την μεγαλη βλακια που εχω κανει .

Ειμαι τοσο ηλιθια . Δεν θελω αλλο πια . Θα παω να πω στον Luhan οτι θελω τον δικο μου χωρο .

R- Luhan θα ηθελα να παρω λιγο προσωπικο χωρο . Οχι δεν ειναι καλο . Luhan μην μου θυμωσεις αλλα θελω λιγο τον προσωπικι μου . Να λυσω ενα μεγαλο προβλημα . Θα ηθελα κατι παραπανω απο αυτο . Δεν ειναι τοσο καλο . Luhan αγαπη μου μωρο μου μην μου θυμωσεις αλλα θα ηθελα τον δικο μου προσωπικι μου χωρο .

Ελεγα καθως εκανα κυκλους γυρω απο τον εαυτο μου . Ως οτου λυποθυμισα .

Κινητο Rose's- Ντριν ντριν ...

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ

My Life With Luhan . Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon