"Обичам те" токова силни думи , а така смешно произнесени от теб. Въпреки че знам че не означават същото като за мен , пак сърцето ми се ускори , бавно умирайки , сякаш това е знак...
Преди беше ме страх дори да си ги помисля , а сега мога преспокойно да го кажа на глас - да обичам те , влюбена съм.
Казах го на всички , защитавах те , само на теб не изрекох ... не ти споделих.
Опитах се да птоменя всичко в този свят , всичко без теб... защото си перфектен за мен. Дори с тези глупости и думи... безразличие и любов
Целият ми свят откакто срещнах те като мелодия е, тъжна на части ускоряваща се ... все едно някой гони я.
Всеки ден започва наново ... чувам я като сетя се за теб... после усмихвам се някак глупаво за мен.
"Обичам те" токова силни думи , а така смешно произнесени от теб. Въпреки че знам че не означават същото като за мен , пак сърцето ми се ускори , бавно умирайки , сякаш това е знак...
Представих си как до мен си , чих снеха ти , усетих кожата ти , допираща се до моята ... но после илюзиятабсе разби , припомних си че това никога не е било и надали ще бъде.
Усетих разочерование , болка и сълзи... колко иска ми се истона да е , да си тук до мен...
Не знам как ще се справя , не знам как ще продължа ... знам че друг желаеш , че друг обичаш ... тогава защо продължавам да съм така?! Защо не мога да продължа без теб , така както ти направи с мен...
" Обичам те" това е истината ...