Tai jop......

64 10 4
                                    

Ar yra kam nors buvę taip, kad norėtumėt iš atostogų kuo greičiau grįžti į mokyklą? Ne? O man vat taip vat vyksta dabar.
Mano šeima vasaros pabaigoje nusprendė pakeliauti po Europą, aš kaip mėgstanti tik savo pilką kambarį aišku protestavau, bet globėjai mane ištempė iš namų.
Viskas buvo faina ir smagu, nes manęs ir brolio nevertė eiti kur mes nenorime, gražu Paryžius, Roma, Venecija... Bet viskas prasidėjo spalio viduryje.
Tuo metu mes jau turėjome skristi namo, bet avialinijos pasakė, kad yra problemų  (kažkas su rūku, ar ten ugnikalniais, aš nesigilinau per daug) ir lėktuvai nekils bent savaitę. Tada prasidėjo didžiausias mano košmaras. Mano globėjai nusprendė, kad neverta švaistyti laiko, todėl nusprendė aplankyti porą teatrų ir pažiūrėti porą spektaklių, nors nieko nesupranta prancūziškai...
Jie verčia mane užsidėti suknelę, kas man tikrai nepriimtina. Aš dievinu kelnes, tai aš...
Žodžiu dvi savaites turėjau kaip ir laisvas , o dabar varau į teatrą į kurį nenoriu, bet globėjai yra globėjai...
Laikykit sukryžiuotus pirštus už mane, ir palinkėkit sėkmės😉
Beje dabar aš su juoda kelių nesiekiančia suknele, jūs neįsivaizduojat kokia nepasirengusi jaučiuosi.
Štai kodėl labai noriu grįžti į mokyklą.....

Asmeninis albumėlis.Where stories live. Discover now