chapter 3

74 4 0
                                    

Yuri melihat wajah taehyung yang tertidur dan menyebabkan dia menangis dalam diam . Mana x nyer . Mata taehyung yang sembab muka cekung dan badan yang kurus sebab x makan dan akhir sekali kesan luka ditangannya .

"Oppa ... mianhae .. disebabkan yul oppa jadi macam ni "bisik hati yuri .

Air matanya x henti-ii mencurah keluar . Dia merasa bersalah sangat-ii . Di sebalik itu .....

Taehyung pov

Hah ... sekarang ni dah masuk tahun ke tahun ke 7 yuri berada di paris . Aku kena akui . Selama yuri x ada kat sini aku rasa separuh daripada diri aku hilang . Dan selama yuri x ada aku bukan lagi taehyung yang dulu . Yang selalu tersenyum ceria happy go lucky dan selalu happy . Aku adalah V . Seorang yang dingin pendiam dan panas baran . Aku tukar nama gelaran aku sebagai V sebab hanya omma appa dan yuri sahaja yang boleh panggil nama tu . Aku akan naik hantu kalau ada oran lain yang panggil aku 'Kim Taehyung' lebih-ii lagi nama panggilan yang yuri bagi . Macam taetae taegie taehyungie . Sebab bagi aku ONLY MY FAMILY CAN CALL ME THAT .

Selama yuri x ada kat sini semua barang-ii dalam bilik yuri (melainkan katil dan perabot lain) aku bawa masuk dalam bilik aku . Termasuklah anak-ii patung mickey mouse . Dan selama yuri x ada aku selalu bergaduh dengan budak sekolah aku . Sebab diorang nak pikat yuri . Dan ramai orang cakap yang aku ni phsyco . Sebab tak bagi orang rapat dengan yuri . Tapi apa aku kisah . Aku sayang yuri lebih dari diri aku sendiri . Kalau korang nak tau aku pernah buat cubaan nak bunuh diri . Macam kelar tangan makan ubat lebih dos terjun kedalam air yang dalam . Tapi omma ngan appa selalu tau kalau aku cuba nak bunuh diri . Tapi aku x kisah . Aku just nak yuri balik dan stay dekat sini .

Pasal makan minum dan tidur aku ? Dalam 1 minggu aku hanya akan makan beberapa kali sahaja . Kalau tidur pulak 1-3 kali jer dalam 1 minggu . Tu pun kalau aku terlalu penat . Aku buat semua benda ni sebab nak yuri balik . Omma cakap lagi 3 hari yuri akan balik sini . Nak tau perasaan aku macam mane? Aku macam kanak-ii dapat permainan yang dia nak . Aku tak boleh nak cakap yang aku HAPPY GILER .

Malam sebelum yuri sampai ker korea

Selepas aku mandi dan keluar dari bilik air aku terus pakai baju tidur aku yang sama macam yuri . Lepas siap pakai baju aku berjalan ke arah cermin . Aku tengok muka aku . Mesti yuri sedih tengok aku macam ni . Monolog hati aku . Dengan langkah gotai aku berjalan ke arah katil dan menghempaskan badan aku ke atas katil dan aku pandang syiling bilik aku . Lagi 2 hari yuri nak balik . Disebabkan terlalu gembira aku pun memeluk mickey mouse kesayangan yuri dan bercakap dengannya seolah-olah aku bercakap dengan yuri . Hope yuri tak sedih tengok keadaan oppa sekarang . Mian .... oppa tak jaga diri oppa . Mesti yuri semakin cantik sekarang kan . Tak sabarnya . Dan disebabkan aku terlalu happy aku pun terus tertidur .

Paginya

Hiks ...hiks .. hiks

Aku yang sedap berada di alam mimpi terdengar suara perempuan menangis .

Oppa mianhae..

Tu ... tu.. suara yuri . Tapi disebabkan mataku yang tertutup rapat aku hanya anggap yang itu hanyalah mimpi . Tapi suara tangisan semakin kuat dan memaksa mata aku untuk terbuka . Dan ... aku nampak ...

YU..YU..YURI...KIM...YURI ...KIM YURI




Saranghae My Twin Where stories live. Discover now