Ο χωρισμος .

64 25 0
                                    

Κινητο Rose's- Ντριν ντριν ...

Αφου σηκωθηκα δεν προλαβα να πιασω το κινητο μου . Ειδα την αναπαντητη κληση και πηρα πισω τον Luhan .

R- Luhan θα ηθελα να σου πω χωρις να θυνωσεις και να σε παρακαλεσω να με αφησεις λιγο μονη μου . Για να περασω λιγο προσωποκο χρονο με ρον εαυτο μου . Θα σε πειραζε να χωρισουμε για λιγο καιρο ;

L- Οχι Rose . Υποσχεθηκα στον εαυτο μου να σε προσεχω και να σε προστατευω απο τους κινδυνους για παντα ...

Αυτο το για παντα μου κολλησε στο μυαλο . Και τοτε με πονεσε για εκατοστη φορα η κιλια μου . Αλλα συνεχισα να μιλαω .

L- Αμα δεν το καταφερω αυτι δεν θα συχωρεσω ποτε τον εαυτο μου .

R- Ελα Luhan . Μονο για μια εβδομαδα μερες . Ελα σε παρακαλω . Αμα χρειαστω κατι θα σε παρω αλλα μονο αν χρειαστω κατι αλλιως θα ... δεν θα ξανα δω κανεναν σας . Κι εσεις το ιδιο . Ενταξει ; Μονο για κατι σοββαρο .

L- Καλα μονο για μια εβδομαδα . Σε κλεινω .

Και αφου μου το εκλεισε ελεγε συνεχεια στον εαυτο του .

L- Μα τι πηγα και ειπα . Αχ εαν της συμβει κατι κακο δεν θα μου το συχωρησω ποτε . Θα εχω πολλες τυψεις .

Πηγα στην τουαλετα απο τον πολυ πονο της κιλιας μου και ...

ΜΑΝΤΕΨΤΕ ΤΙ ΔΙΑΠΙΣΤΒΩΣΑ . ΕΙΧΑ ΠΕΡΙΟΔΟ .

Αμεσως πηρα την αδελφη μου την Xiu Yon .

R- Xiu Yon επειδη εσυ εισαι γνωριμη σε αυτα τα πραγματα . Τι πρεπει να κανω οταν εχω περιοδο ;

XY- Εχεις σερβιετες ;

R-  Oxι . Να παρω ;

XY- Ναι . Ή μαλλον θα σου φερω εγω . Rose εχω να σου κανω μια ανακοινωση . Εγω με τον Kris θα ερθουμε εκει για να παντρευτουμε .

R- Με ποιον Kris ; Τον γνωστο διασημο και πρωιν μελος στο συγκροτημα exo ;

XY- Οχι καλε . Τι με περασες για καμια διασημη σαν εσενα ; Τελος σπαντων ποτε θα ερθεις να με παρεις ; Το βραδυ θα ειμαστε εκει . και με αυτο εννοω στις 6 η ωρα το πρωι . Ναι . Και τον λενε Χρηστο αλλα εγω τον λεω Κris . Και ...

Ετσι συνεχισε να μιλα .

XY- Α ναι μην το ξεχασω . Ο Χρηστος θελει να δει τον αγαπημενο σου . Ακουη kpop . Και ξερει τα παντα . Ειναι μεγαλος φαν .

R- Ενταξει .

Ειπα χωρις να θυμαμαι οτι πριν λιγες ωρες ειχα χωρισει προσωρινα με το αγορι μου τον Luhan .  Τωρα τι θα της ελεγα . Οτι χωρισα για να βρω τον εαυτο μοθ που ηταν χαμενος βαθια στην καρδια μου ή θα τις ελεγα ψεματα . Παντως κατι θα εβρισκε για να μαθει την αληθεια . Παντα νικαει . Ειχε και εχει παντα τα καλυτερα .

Στο αεροδρομικο σταθμο με την Xiu Yon

Απο ελλαδα προς κορεα .
Αναχωριση σε δεκα λεπτα .
Αφηξη στις εξι και τερτατο .

Οσοι ειναι για κορεα να περασουν στην τριτη πτεριγα . Τι αεροπλανο 23 σεουλ καταυθανει .

Η πτηση 23 σεουλ ξεκινα σε πεντε λεπτα .

Μπαινοντας στο αεροπλανο ο οδηγος ειπε .

Δεθειτε καλα γιατι θε εχουμε μεγαλη νυχτα .

Δεθηκανε και αναχωρισανε προς κορεα .
Η XY ηταν τοσο ευχαριστημενη . Μα το βραδυ καθως κοιμοταν ακουστηκε ενα << μπαμ >> .

XY- Απο που ακουστηκε αραγε ;

Ειπε ανησυχη αλλα λιγο ταραγνενη και ειδε πως στο δεξι φτερο του αεροπλανου ...

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ

My Life With Luhan . Donde viven las historias. Descúbrelo ahora