1

11 1 0
                                    

WATS:
(Les bitches)
C: tieees! Quedem?

A: per mi perf👍🏻❤️😊a on?

S: jo no puc sorry😞❤️us amu!

C: i tu Diana? T'hi apuntes?

No sé...

A: va tia! No em diràs que estas amb ton germà perq no cola🤗😜

Vaaaale!😘

A: Claraaa! On quedem?😏😉

C: a davant de la paradeta a les sis us va be?

A: sep! Fins ara!

C: Diana? Et sembla be? Ho podem canviar si bols...

No no. Per mi genial. Ens veiem.❤️💋

FI DE CONVERSA AMB GRUP

(Aa mama)

Surto amb amigues. No m'esperis x sopar.✅✅

D'acord . Pero torna eh?😉q et conec molt bè. I procura no beure molt.

Si mama... ja ho sé...🙄❤️✅✅

Passa-tho genial.

Ho faré. No et preocupis✅✅

FI CONVERSA MAMA

Vaig deixar el mòbil i em vaig posar uns texans i una samarreta. Vaig fer-me una cua alta i em vaig posar la meva colònia d'osito al coll. Agafant el mòbil i les claus vaig sortir de casa. Vaig arribar fins a davant de la paradeta on la Clara estava esperant-me.

-Bitch!-va cridar i es va posar a córrer cap a mi com una boja. Ens vam abraçar i vam riure.-t'estimo!

-i jo. On són les altres?-va negar amb el cap.

-la Sara no ve. No sé que li passa aquests dies. Està molt distant i no vol fer res amb nosaltres...-i va sospirar trista.

-tranquila. Ja saps com és. No és molt estable la pobra.-i va riure.

-ets la millor! T'estimo molt.-i va tornar-me a abraçar.

-ei bitches!-la vam abraçar.

-Alba! Que bé que has vingut. Estàvem parlant. T'hi apuntes?-va assentir. I ens vam passar tota la tarda rient i parlant.

Vaig tornar a casa cap allà les dotze i ma mare va venir a abraçar-me. Li vaig acaronar la panxa que ja començava a fer bulto.

-que bé que tindràs un germanet no?-i la vaig abraçar més fort. Vaig assentir.

-ets perfecta. I el pare tambè.-li vaig fer dos petons a la galta abans de pujar a l'habitació.

WATS:

(Bro)

Teteee✅✅

Que passa? Estas bè? Esta be la mama?

Si. Estem les dues molt b. I tu? Cada dia desaparèixer i no se on vas...😔em preocupa .✅✅

Tranquila. Estic b. Ja t'explicaré quan torni a casa. Dew.

Adeu✅

FI CONVERSA BRO

(Daniela)
Hola estas desperta? Hem de parlar.

Passa algo Danie?✅✅

No puc més! El Roger...😔😞

Hòstia puta tia. Has de parlar amb ell, no amb mi. Ho sento.✅✅

No. Siusplau... m'has d'ajudar... siusplau😪😭
Siusplau...

Bno, va. Explica. ✅✅

Gràcies ets la millor! Testimuuu.❤️❤️💋
Be, em va pegar... i... es creu k te algo de mi, quan jo li he dit mil vegades que no sortim. Estic fatal tia.

En Roger es boig Danie. No li facis cas.🙄✅✅

Diu  q m'estima i no para😟

Jo ja the dit el k. A partir d'aquí fes el q vulguis.

Thas  enfadat?😿

No, pero fes el k vulguis. Dew k tinc son.✅✅

Adeu wapa.💋💋💋😍

FI CONVERSA DANIELA

Després vaig guardar el mòbil i en posar el cap al coixí em vaig quedar adormida. Al dia següent em vaig despertar i vaig anar directa cap a la dutxa. Després em vaig posar una brusa i una faldilla per anar a veure la meva tieta a l'hospital. Ma mare estava estirada al sofa. Vaig abraçar-la fent-li un petó a la panxa i va somriure.

-sóc molt feliç peincesa. Gràcies a tu i al tete amor. I aquest belluguet que porto a dins tambè em fa ser feliç. T'estimo moltíssim i no vull que ho oblidis-va acariciar la meva galta somrient.

-jo tambè t'estimo molt. Cuida't molt mama. Vaig a veure la tieta a l'hospital.

-Dóna-li records de part meva. I anima-la. Adeu reina!

Vaig sortir al carrer després de fer-li un petó i vaig sospirar. Vaig pujar a la moto i al arribar a l'hospital vaig pujar a l'habitació de la meva tieta on estava estirada al llit.

-hola bonica. Que tal esta ma germana? I tu? Ho portes be? Ja ha nascut el petit?-vaig seure al seu costat.

-estem tots molt bé. El petit encara no ha nascut pero li queda poquet crec.-va somriure i la vaig abraçar.

-et quedes?-vaig assentir agafant-li la mà.

-gràcies. Que tal esta ton germà?-em vaig encongir d'espatlles. Va mirar-me esperant una resposta.

-no ho sé. Fa dies que no apareix per casa i em preocupa... crec que té algun secret o algo...-va apretar-me la mà somrient.

-segur que et dirà quina en té al cap. El teu germà no és d'amagar les coses.

La porta es va obrir de cop i la meva tieta va cridar.

Hola amorrrs👋🏻❤️ us agrada la historia? Voteu i comenteu si us mola😘

Que passarà?
Perquè crida la tieta de la Diana?
Perquè el germà de la Diana no apareix?
Ho descobrireu en el pròxim capítol.❤️

Ens llegim👍🏻❤️sus ama lectors/es

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 02, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Un premi i dues oportunitatsWhere stories live. Discover now