3-"Cold."

1.2K 48 42
                                    

Sert bakışlarını bana yönlendirirken bir refleksle geri çekilmiştim o ise bana daha çok eğilmişti yavaşça bacaklarımı kendime çekerken ona bakarak başımı iki yana sallamıştım iyice bana doğru yaklaşırken dirseklerimi yatağa sabitledim ve geriye gitmeye çalıştım.

O ise sırıtıyordu sanki çırpınışlarım onun dahada çok hoşuna gidiyordu.
"Lütfen bana zarar verme."diye yalvardım çatallaşan sesimle gözlerimden yaşlar akarken gözleri hala zalimce bana bakıyordu bana acımıyordu.
"Ah Sandy sana zarar vereceğim."dedi ve nefesini yüzüme üfledi gözlerimi sımsıkı kaparken güldü soğuk bir gülüştü bu.

Dudaklarını saçlarımın arasında hissetmeye başlamıştım saçlarıma minik öpücükler kondurmaya başlarken titredim ve ondan uzaklaşmaya çalıştım beni iyice kendi kucağına çekti ve bana baktı.

"Benden kaçabileceğini mi zannediyorsun Sandy?."

Bedenimi buz kesilirken kahkaha attı ve saçlarımı okşamaya devam etti buklelerimle oynarken konuşmaya başladı;
"Manu'nun bunu yapmasından hiç hoşlanmazdım biliyormusun?."

Ona anlamayarak bakarken konuşmaya devam etti;
"Hatta bazen Manu olduğum bile olmuştu."dedi sırıtırken ona sertçe bakarken bacaklarıma dokunmaya devam etti.

"Manu'nun dokunuşları seni bu denli etkileyebilir miydi Sandra."demesiyle onu göğsünden itmeye çalıştım.
Kahkaha atarken konuştum;
"Bana yalancı olduğumu söylediler."dememle kahkaha attım.

"Ve Becky öldü."dediğinde ona baktım.
"Seninle mi alakası var."dediğinde kahkaha attı.
"Tabikide ben öldürdüm seni kimse ağlatamaz benim dışımda kimse."demesiyle ona baktım nefretle baktım.

"Ah hadi ama benden bu kadar nefret etmemelisin."
Bacaklarımı okşamaya başladı.
"Artık beraberiz sonsuza dek."dediğinde ona nefretle baktım.

"Sana mezarında bile huzur vermeyeceğim Sandy."

O an tüm acı bedenime doldu ve sonrasında onun zevk dolu iniltilerini duydum sonrasını hatırlamıyorum çünkü.

Acıdan dolayı bilincim gitmişti..

Selfish (Void Stiles)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin