Malam
-somewher-Continue.
Himchan~
Himchan hanya tersenyum memandang 4 lelaki yang membuat bulatan dan dia berada di tengah. Himchan memerhatikan 4 lelaki yang mengepungnya.
Tiada senjata ! Good
Man1: kita serang !
4 lelaki menyerang Himchan sekali gus. Beberapa das tumbukan terkena di wajah dan perut Himchan tetapi dia membalas semula dengan terajang dan sepakan maut.
4 lelaki habis dikerjan Himchan yang sudah berubah menjadi gila. Hahahha. Selesai membelasah Himchan berhenti dan melihat 4 penyerangnya.
Himchan: aigoo. Rosak rambut aku *betulkan rambut* kan sia sia hidup korang sebab jumpa aku.
V~
V membelsahan penyerangnya sambil tersenyum petak. V alien berubah menjadi V joker yang menakutkan saat ini.
Tangan kanan V memegang kayu baseball laju menghentak kepala dan badan penyerangnya tanpa belas kasihan.
V: wacha ! Dush *buat gaya Jet Li*
Kookie: aku rasa V hyung dah gila *geleng kepala* kesian.
V: oii aku dengar kau kutuk aku *keluarkan rokok*
Rokok di hidupkan. V menghisap rokok dengan tenang lagi damai sambil menonton wayang free bergenre action lakonan Kookie (Joongkok).
V: empuk betul sofa ni
Buntut V elok terletak di atas badang seorang namja berbadan besar. Memang sedap la kalau V dah duduk dekat perut namja tu. Empuk babe !
Kookie~
Mata Joongkok memandnag meluat V yang tengah santai isap rokok. Dia tak puas hati sebab musibatnya lagi ramai daripada V dan dia sudah penat.
Buk ! Kookie menerima satu tumbukan di wajahnya.
Buk ! Kali ini Kookie di terajang di perut dan menerima sepakan di kakinya. Aigoo. Kesian betul Kookie. V menggelengkan kepala dan tersengih mengejek.
V: pondan *hembus asap rokok*
Ishh. Meningkat darah Kookie mendengar sindiran V. Lagi lagi bila tengok V tersenyum sinis memandang Kookie yang jatuh tertiarap di atas jalan tar. Habis luka dan berdarah tangan kerana bergesel dengan jalan tar.
Kookie: aku kira sampai 3. Baik korang blaa.. *
Penyerang Kookie tidak bergerak malah hanya menggelakkan Kookie.
Man1: kalau tak ?
Kookie tersenyum 👿👿. Maknae power is on babeh. V sekadar tergelak kecil melihat perubahan Kookie. Masaklah siapa yang terkena dengan tumbukan maut Kokie.
Kookie: kirim salam dekat malaikat maut nanti.
Buk ! Duah ! Gedebek !
Habis mampus penyerangnya dibelasah. Ada yang sampai berterabur gigi. Fuhh ! Puas hati Kookie.
Dia jalan menghampiri v dan duduk sisi lelaki itu . V menghukurkan sebatang rokok dan dengan senyuman Kookie menerima dah sedut asap macam setahun tak jumpa rokok.
Lay & Chen ~
Mamat blur ni semakin blur. Pelik melihat ada pergaduhan di depan matanya.
Lay: apahal la EXO dengan yang lain gaduh *garu kepala* weyy CHEN ! *jerit*
Chen: kau nak menda doh ? Tak nampak aku busy ni ?
Chen sedang membelasah beberapa namja. Sesekali dia pun di belasah oleh penyerangnya. Lay makin berkerut dahinya.