Legende de groaza

14 0 0
                                    

1) Păpuşa Okiku.

Fără îndoială, mulţi sunt de acord că unele păpuși sunt înfiorătoare. Dar, ce ziceţi de o păpuşă care e posedată de fantoma unei fete? Faceţi cunoştinţă cu păpuşa japoneză Okiku, numită aşa după numele primului proprietar. Păpuşa e destul de mare (are 40 de centimetri în înălţime), poartă un kimono şi are un păr care creşte. Da, aţi auzit bine. Părul păpuşii creşte! Şi, din acest motiv, se spune că părul este tuns anual.

Păpuşa Okiku poate fi găsită în templul Mannenji. Legenda spune că un adolescent a cumpărat păpușa pentru sora lui de doi ani, Okiku. Fetiţa a iubit păpuşa; se juca zilnic cu ea, o îmbrăca, vorbea cu ea. În mod tragic, prietenia lor a fost de scurtă durată: fata a murit. Familia ei nu a vrut să arunce păpuşa; dar, după ceva timp, ei au observat că părul păpuşii creştea, astfel încât au ajuns la concluzia că spiritul fiicei lor locuia în păpuşă. În 1938, ei au luat decizia de a oferi păpuşa unui templu, unde a rămas până în ziua de azi.

  2) Blestemul camerei roşii.

"Blestemul camerei roşii" este simplu. Dacă vă aflaţi în Japonia sau folosiţi un soft japonez, pe computerul dvs. va apare deodată un "pop-up" (o fereastră), cu o ușă roșie și întrebarea "Vă place camera roşie?" După ce faceți click pe o serie de întrebări scrise într-un Flash cu design rudimentar, numele dvs. apare în partea de jos, într-o listă cu alte nume. Printre nume, s-ar putea să găsiţi chiar câţiva din prietenii dvs. Acest lucru însă va fi ultimul lucru pe care îl mai faceţi. Conform legendei urbane, a doua zi veţi fi găsit mort în camera voastră, căci v-aţi sinucis, iar pereţii camerei sunt pline cu desene pictate cu propriul sânge.

Ca și în alte legende urbane, există un element de adevăr în toată această poveste. În 2004, o elevă 14 de ani, cunoscută sub numele de "Fata A" şi-a ucis cel mai bun prieten, într-un eveniment cunoscut sub numele de "Masacrul Sasebo". Când poliția a venit şi a investigat computerul ei, uitându-se la istoria browser-ului, a descoperit că înainte de crimă fata urmărise "Camera roşie".

3) Ventilatorul ucigaş

Deşi legenda ventilatorului ucigaş este una sud-coreeană, totuşi ea a intrat şi în rândul legendelor urbane japoneze. Premiza este simplă: dacă lăsați un ventilator electric peste noapte în camera în care dormiţi, veţi muri. Legenda îşi are originile în anii 1920, atunci când oamenii au fost avertizați de faptul că ventilatoarele pot provoca greață, hipotermie, probleme de respirație și chiar paralizie facială. Alții sugerează că guvernul sud-coreean a introdus legenda în anii 1970 pentru a reduce consumul de energie al țării. Există chiar și un site dedicat "ventilatorului ucigaş", pentru cei care sunt pasionaţi de asemenea idei.

4) Iubirea distrusă pe lacul din parcul Inokashira

Plimbările cu barca pe lac sunt destul de romantice. Linişte, aer, calm... Se aude doar sunetul păsărilor care înconjoară lacul. Vă aflaţi doar dvs. cu iubitul sau iubita vostru/voastră. Un vânt adie şi trece prin părul vostru. Acesta e blestemul care provoacă sfârșitul relatiei voastre. Sau cel puţin aşa se întâmplă pe toţi îndrăgostiţii care se hotărăsc să se plimbe cu barca pe lacul din parcul Inokashira din Tokyo. Aceasta este legenda urbană: toţi îndrăgostiţii care îndrăznesc să ajungă pe acest lac, relaţia lor de iubire va fi "ruptă" pentru totdeauna.

Legenda urbană îşi are originea într-o străveche legendă japoneză. Zeiţa Benzaiten care ar stăpâni acele locuri ar fi o zeiţă extrem de geloasă... aşa că ea blestemă toate cuplurile care ar îndrăzni să-şi arate dragostea unul faţă de celălalt pe lac.

5) Stâlpii umani

Conceptul de "stâlp uman" este unul destul de ciudat. Imaginați-vă o clădire de care sunteţi foarte ataşaţi. De exemplu, casa din copilărie sau apartamentul în care aţi făcut prima dată dragoste. Acum, imaginați-vă că trupul vostru este încastrat în pereţii clădirii. Acesta reprezintă un "stâlp uman".

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 14, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Legende de groazaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum