A folyosó

2.3K 139 1
                                    

Lexa egész éjjel forgolódott. Egyszerűen nem bírt elaludni. Állandóan Alex járt a fejében. Gyönyörű zöld szemei és hosszú fekete haja mintha megigézték volna. Arra gondolt vajon a szája is olyan puha-e mint amilyennek látszik... Sóhajtott egy nagyot. Ránézett az órára: 6:00. Úgy döntött mivel már úgyse fog tudni visszaaludni részben ezért részben pedig Mike horkolása miatt, inkább letusol és keres valami ruhát. Általában nála a tusolás gyorsan ment...persze általában nem ábrándozott zöld szemű nőkről a zuhany alatt. Mire végre sikerült kikászálódnia a tusolóból Mike már fennt volt.

-Szia édes!-köszöntötte pasija és gyengéden megcsókolta.

-Jóreggelt!-köszönt vissza Lexa.

-Kicsim sietned kéne 7:45 van és ha nem akarunk elkésni akkor 5 perc múlva el kell indulnunk!-ordibálta utána Mike.

-Jó sietek!

Lexa elgondolkozott. Mégis mi a francot vegyen fel? Végül megállapodott egy melegítő-haspóló kompozícióban hiszen úgyis eléggé meleg volt. Felhúzta az Adidas cipőjét felkötötte a haját és már készen is volt. Kilépett a folyosóra de Mikeot sehol sem látta. Elővette a telefonját hogy megnézze az időt amikor egy üzenet villant fel:

'Sajnálom muszáj volt elindulnom nem akartam elkésni elvileg ez a Woods atya nagyon komolyan vesz mindent ígérem este ezt az egészet jóvá teszem! Szeretlek<3'

"Hát persze hogy képes volt itt hagyni. Most úgy őszintén mit is vártam"
Lexa becsapta maga után a bejárati ajtót és épp fordult be a folyosó sarkán amikor összeütközött Alexel és mind a ketten lezuhantak a padlóra.

-Heyy épp hozzád jöttem-közölte fülig erő mosollyal Alex miközben próbálta magát stabilizálni Lexán.

-Hát megtaláltal. De nem úgy volt hogy a kápolnánál találkozunk?-kérdezte Lexa és megfogta Alex csípőjét nehogy elburuljon.

-De igen csak Mike odaért pontosan nyolcra úgyhogy őt átpasszoltam Woods atyának, én pedig jöttem hogy megkeresselek téged, és már ne haragudj meg de ez a Mike egy barom.

-Miért?

-Mert képes volt itthagyni téged...pedig szerintem te nem olyan lány vagy akit érdemes elengedni.

Lexának elállt a szava. Egyszerűen nem tudta mit feleljen erre. Alex annyira őszinte és kedves volt vele mint eddig még senki. Ezért inkább nem is szólt semmit csak próbálta memorizálni a nő arcvonásait hogy majd álmában fel tudja idézni.

-Khmm nem akarom megzavarni az álmodozásodat de konkrétan még mindig a földön fekszünk és elég erősen fogod a csípőmet, így egy kissé nehézkes felállni-mondta Alex vigyorogva.

-Jah igen hogy tessék? Ja persze bocsi.

"Gratulálok Lexa ezt most nagyon ügyesen csináltad, fantasztikusan beégetted magadat"
Alex felkászálódott és segített Lexának is felállni.

-Akkor indulhat a móka?-kérdezte Alex miközben felrakta a haját copfba.

Lexa csak bólintott, mire Alex megragadta a kezét és kézenfogva vezette ki az épületből.

Hogyan tegyünk tönkre egy esküvőt?Onde histórias criam vida. Descubra agora