Πισω στο χρονο .

56 24 0
                                    

Στο δρομο ομως με πιανει μια ξαφνικη ζαλαδα και πεφτω κατω . Ενας ανδρας που περναγε απο εκει με ειδε και με πηρε . Με πηγε στο σπιτι του .

Οταν ξυπνησα ημουν σε ενα αγνωστο δωματιο . Σηκωθηκα κατεβηκα τις σκαλες και ειδα εναν ανδρα . Ηταν ο Jungkook .

Rose pov !!!

Mα πως γινεται αυτο ; Δεν το πιστευω . Πρεπει να φυγω απο εδω .

Ειπα λιγο φωναχτα . Ο Jungkook με ακουσε .

Jk- Rose ξυπνησες ;

R- Εε οχι ακομα !

Jk- Δεν ειμαι ξανθος σαν το Luhan .

R- Προσεξε τα λογια σου . Εισαι ο πρωιν μου . Και δεν εχεις δικαιωμα να μιλας .

Jk- Ακριβως . Τι ειπες και μονη σου . Ειμαι ο πρωιν σου και μπορω να μιλαω .

R- Τι εχεις κανει εσυ για μενα . Μου ειχες δωσει ποτε τον δικι μου χρονι ;  Ολο κρεβατι .
Jk- Χαραμισα τι ζωη μου για εσενα .

R- Σε αγαπουσα Jungkook . Αλλα εσυ με παρατησες για την Taeyon .

Δεν μιλαει τωρα . Βεβαια εαν το γυριζει γυρω γυρω παντα θα χανεις . Σορρυ αλλα κανεις δεν βριζει τον Luhan . Μονο εγω . Τωρα με νευριασε .

Τελος σπαντων . Καθησα ολη την ημερα , αναγκαστηκα , με αυτον . Τα εκανα ολα κανονικα . Οπως ειναι και η συνιθια μου .

Ηρθε το βραδυ . Εγω ξυπνησα και πηγα προς την πορτα . 

R- Ααχ ειναι κλειδωμενη .

Ειπα αθορυβα .

R- Απο που αλλου θα με δυευκοληνε να βγω ;

Ξαφνικα πεταγεται μια φωνη και μου λεει . 

Jk- Rose rose rose .Δεν με εχεις ακομα ;

Ηταν o Jungkook .

Rose pov !!!

Mα πως με ακουσε .Μιλαουσα ψυθηριστα .

Με επιασε απο το χερι και με τραβηξε προς το δωματιο ο του . Με εριξε στο κρεβατι του και αρχισε να με φιλαει .

Εγω αντιστεκομουν γιατι τα ειχα με τον Luhan . Αλλα ηταν τοσο δυσκολο . Τελικα τον εσπρωξα και του ειπα .

R- Jungkook με αυτα μου κανεις θα σταματησω να σε αγαπω .

Jk- Μα . Με αγαπας ακομα ;

R- Ναι .

Jk- Εισαι το πρωτο κοριτσι που μου το λεει αυτο .

R- Jungkook δεν σε αγαπησα για το σωμα σου ή για οτι αλλο ψαχνουν τα υπολοιπα κοριτσα πανω σε ενα αγορι . Εγω απλα σε λατρεψα για τον χαρακτηρα σου . Και αυτο ακομα ειναι που κρατα αναμενη την φλογα αγαπης μας . Για αυτο ασε με .

Jk- Ουτε λιγι δεν μπορω να σε κρατησω ;

Δεν μπορεσα να απαντησω και το κινητο μου χτυπησε . Ηταν οι αρχαιολογοι .

Αρχαιολογοι- Δεσπινοις Rose . Βρηκαμε κατι .

R- Τι ;

...

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ

My Life With Luhan . Onde histórias criam vida. Descubra agora