10.fejezet

290 19 1
                                    

Ma már jobban érzem magam szerencsére mert nem akartam lemaradni semmiről. Kristóf még aludt tegnap sokat segített nekem és utánna még ápolt is. Halkan fel akartam kelni a szénából de nem sikerült mert Kristóf felkelt megfogta a kezem és visszahúzott.

-Jó reggelt Hercegnőm!
-Neked is jó reggelt.
-Hova akartál menni?
-Csak etetni. Jössz?
-Persze.-és adott egy csókot.
-Akkor menjünk utánna meg gyerünk felpakolni a szállítóra és a lovakat megcsinálni.
-Oké.
Megetettük a lovakat amíg ettek addig felpakoltunk a lószállítóra az utazóládákat. Amikor a lovak végeztek a kajával kivittük őket a legelőre. Fogtam a jutalomfalatos vödrömet meg a pucoló dobozomat és azt is betettem a lószállítóba. Gyorsan megkerestem Oktán lábvédőjét és ráraktam pokróccal és kötőfékkel együtt. Kristóf megcsinálta ugyanezt.

-Kész vagyok. -jelentettem ki.
-Én is. És most megérdemelsz egy kis pihenést. Menjünk be reggelizni.
-Oké. -nyomtam egy puszit az arcára.

-Jó reggelt! -köszöntem az asztalnál ülő családomnak.
-Jó reggelt! -köszöntek kórusban.
-Gyertek enni és utánna indulunk.-szólt apa.

Megreggeliztünk utánna kimentünk kivittük a bőröndöket, felvezettük a lovakat a szállítóra és elindultunk. Az úton nem sokat beszéltünk legalábbis én nem mert elaludtam. A fejem nagy valószínűséggel Kristóf vállán volt. 4-5 óra múlva megérkeztünk az akadémiára. A parkoló teli volt lószállítóval és kocsival.

-Szia Katie! -szólt egy kedves hang a hátam mögül.
-Jónapot!-köszöntem vissza.
-A nevem Vanessa. Én leszek az osztályfőnököd. Nyugodtan tegezzél.
-kö-köszönöm. -dadogtam kicsit megszeppenve.
-Gyere megmutatom neked és a barátaidnak a lovaitok boxát. Utánna megismerkedtek az osztálytársaitokkal és kiosztom a szobatársakat.
Elkezdtük követni Vanessát a lovakkal. Egymás mellett voltak a boxok. Egyszer csak megjelent egy fiú az istálló ajtóban aki elég helyes volt és szerintem kb. 3 percen keresztül őt bámultam és ő is engem. Aztán valaki megfogta a csuklómat és magához rántott és megcsókolt.
Tudom hogy Kristóf volt az és abban is biztos vagyok hogy az a srác most féltékeny képet vághatott. Hirtelen valaki egy ismerős hang szólt hozzám és megfogta a vállamat. És ekkor jöttem rá ki is volt.

-Will. -motyogtam halkan ökölbe szorított kézzel.
-Tessék? -kérdezték egyszerre a fiúk.
-Semmi. -és lassan megfordultam közben hátráltam egy kicsit és megfogtam (pontosabban szorítottam) Kristóf kezét. Will közelebb akart jönni hogy megölelni de én arrébb léptem.

-Gondolom még haragszol rám.
-Hát jól gondolod. -erre csak sarkon fordultam és magam után húzva Kristófot elindultam Vanessa felé.

-Katie ha a lovakat bevitétek a boxokba akkor gyertek az ebédlőbe és ott lesz a többi osztálytársatok is és elmondom a szobabeosztást. Apa a kocsiban volt mi pedig haladtunk az ebédlő fele a tanárnővel.
Vanessa elkezdte olvasni a névsort. Mindenki megvolt és csak 10-en vagyunk az osztályban. Most jött a szobabeosztás és utánna a nyerges. Én Bellával meg valami Sharaval meg Rachel nevű lánnyal tettek össze de legalább Bella ott van. Az osztályban csak mi négyen vagyunk lányok a többiek fiúk. Ezután elmondták a nyerges beosztást.

-Jól van a nyergesnél arra jutottam hogy a négy lány együtt és lányok beszéljetek meg a fiúkkal hogy melyikőjük megy a lányokhoz. Nos ennyi lenne menjetek a szobátokat nézzétek meg és egy negyed óra múlva itt találkozunk és akkor megmutatom a nyergeseteket.

Mindenki elindult fel az emeletre és volt egy hosszú folyosó és ott voltunk a kolesznál. Mi bementünk a 4-es ajtón és volt egy előszoba és 2 ajtó. Visszaemlékeztünk hogy Vanessa azt mondta hogy én Rachel és Bella Sharaval. Megnéztük a szobákat és utána átmentünk a fiúkhoz és persze hogy a mi osztályunkba jár az a srác akivel bámultuk egymást az istállóban. És megbeszéltük azt is hogy a lányokhoz Kristóf fog társulni a nyergessel kapcsolatban. Visszamentünk az ebédlőbe.

-Na gyerekek döntötettek hogyan legyen a nyerges?
-Igen.-mondta az a helyes srác akinek közben a neve is kiderült. Úgy hívják hogy Alex.
-Rendben akkor megmutatom hol találjátok a nyergeseteket és berendezkedhettek.

Kb. a pakolással egy háromnegyed óra alatt kész lettünk.
Rachelnek egy sötétpej hannoveri kancája van akit Primadonnának hívnak.
Sharanak pedig egy pej magyar sportlova akit Ladynek hívnak.

Legenda És Szerelem Where stories live. Discover now