Kapitel 4 - Oliver

4K 16 0
                                    

Julie og jeg går ind i klassen igen og sætter os på vores pladser. Timen ringer ind og vores klasselærer Oliver kommer ind og sætter sig på kateteret. Han siger: "Idag skal vi bruge de næste dansktimer på, at ha sexualundervisning, og jeg er ham der skal undervise jeg i det". Os alle stønner og siger nej det gider vi ikke. Oliver bliver lidt irriteret og beder os om at skrive en stil til i næste uge, om hvordan en mand og kvinde får et barn. Vi klynker men vi tager os sammen, for hvis vi larmer mere kan det være, at han vil ha' at vi også skal vise, hvordan man gør det o:. Jeg bider mig i læben og tager min computer op af tasken. Jeg søger på: "kvinder, mænd og sex". Jeg kan hører en der grynter bagved mig og mærke en kølig luft i min nakke. Jeg vender mig hurtigt om og får øje på min lækre lærer Oliver. Han smiler til mig og siger med en grinende stemme: "Det var godt nok meget præcist det, du har skrevet. Haha. Men øh prøv at gå lidt dybere omkring sex". Han stiller sig bagved mig og bukker sig forover, så hans hoved er tæt ved mit. Mens han forklarer mig hvad for nogle ting, jeg skal søge efter, kan jeg dufte hans dejlige mint ånde. Jeg kigger langsomt op på ham, og vi fanger hinandens øjne. Jeg smelter indeni hver gang, jeg kigger ind i hans øjne. Jeg betragter hans udseende, da han henvender sig tilbage til min skærm. Han siger noget til mig, men jeg lytter ikke efter. Lidt tid efter ringer klokken og alle mine kammarater rejser sig op og går.

Oliver smiler til mig og går en og pakker sine ting sammen over på kateteret. Jeg står bare og kigger på ham. Jeg får et dask på armen af min veninde Julie. Hun siger: "Mille!! Pak nu dine ting sammen og lad os smutte, inden du begynder at savle over ham". Jeg griner fjoget til hende og siger: "Det må være din spøg, han er ikke engang min type." Jeg ser, at han siger tak for idag til os, men han så på mig, da han sagde det. Det gnistre ned af ryggen på mig.

Jeg tager min taske over skulderen og går sammen med Julie ud af døren og ud mod skolegården. Julie og jeg siger farvel til hinanden, og Julie tager cyklen hjem. Lige da jeg drejer rundt om hjørnet, får jeg øje på en, jeg kender. Jeg gemmer mig bag ved en busk.

#Undskyld at jeg ikke har skrevet, men går i 9. klasse nu, så det er lidt svært at skrive. Jeg begynder at starte op igen. Så derfor har i (mine dejlige læsere) fortjent et langt kapitel mm.#
xx Nina xx

Den Nye LærerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin