NOTKA INFORMACYJNA

93 6 5
                                    


Hej , jak wcześniej mówiłam dodam notkę informacyjną dla tych ,którzy nie czytają opowiadań o wilkach i ne orientują się w tematyce wilkołaków, parowania itd.

No więc luna stada to tak jakby partnerka alfy. Jest ona zaraz po nim najważniejsza w stadzie. Nikt nie ma prawa jej się przeciwstawić oraz każdy ma obowiązek szanować ją i chronić.

Parowanie to proces zespalania ze sobą osób które chcą być ze sobą już na zawsze. Jest to coś w rodzaju ślubu tylko jest to o wiele trwalsze bo osoby sparowane są ze sobą już całe życie. najlepiej jest sparować się ze swoim mate ale dobrze wiadomo jak to jest, czasami po prostu Alfy, mimo niechęci parują się tylko dla dobra stada, będąc przy okazji nieszczęśliwymi. Aby dokonać parowania mężczyzna musi ugryźć przyszłą partnerkę w szyję a następnie ( nie trzeba od razu) przespać się z nią ( ° ʖ °) (Mrrr)

Mate to więź osób sobie przeznaczonych. Kiedy wilkołak odnajdzie swoją mate zazwyczaj jest bardzo zaborczy i oczekuje posłuszeństwa. Jego wilk jak i on sam od razu zakochują się w swojej mate i na odwrót jeżeli dziewczyna jest wilkołakiem. Wilkołak ma obowiązek chronić swoją mate oraz darzyć ją miłością i otaczać opieką ( Soł kiuttt ) (powo dla tych którzy przeczytali coś innego niż kiuttt) kuźwa jestem zboczona. Mój mózg odleciał do krainy jednorożców. ( ° ʖ °)( ° ʖ °)( ° ʖ °)( ° ʖ °)( ° ʖ °)( ° ʖ °)

Soulmate~Taniec bratnich dusz ~ AdrienetteOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz