A csókja szenvedelyes volt és nem túl erőszakos. Ezernyi pillangó repkedett a hasamban. Csodás érzés volt.
Mikor elszakadt tőlem mélyen a szemembe nézett. Talán 1 percig csak álltunk egymás szemébe nézve. Végül ő törte meg a csendet.
- Vissza kellene mennünk a többiekhez! Nem gondolod?
Annyira le voltam döbbenve, hogy csak kikerekedett szemekkel álltam előtte mint egy gyogyós.
-Nah?
Mikor észbe kaptam gyors válaszoltam.
-Deh persze mennyünk.Mikor vissza mentünk a többiekhez kikerekedett szemekkel bámultak minket. Oda mentem Libbyhez és leültem mellé a padra. Adam a haverjaival beszélt valamit kicsit meszebb tőlünk. A barátnőm izgatottan kérdezgetett.
-Nah mi történt? Mit csináltatok? Mondott valamit?
Csak úgy bombázott a kérdéseivel. Én félénken válaszoltam. -Meg... meg... megcsókolt.
Libby mint egy őrült a nyakamba ugrott és megölelt. Ahogy láttam nagyon örült.
-Avary ez csodás. Alig tudom elhinni. Fuhh annyira boldog vagyok.
Nagyon dilis ez a lány. De én is nagyon örültem. A pillangók még mindig ott repkedtem a hasamban. Annyira jó érzés volt. El sem hiszem, hogy ez történt velem.
-Haza kísérhetelk?
Kérdezte Adam mikor oda jött hozzánk.
-Elég messze lakom biztos vagy benne?
-Igen tejjesen.
Villantott egy 1000 wattos mosolyt.
-Akkor benne vagyok.5 óra körül lehetett mikor elindultunk végre a parkból.
Sokáig nem szólt hozzám de végül ő törte meg a csendet!
-Figyelj ami a parkban történt-itt tarott egy nagy szünetet-nem is tudom, hogy mongyam, túlságosan elragatattam magam. Sajnálom ha megilyesztettelek ezzel. Csak már olyan régóta tetszel és ezt sosem tudtam elmondani neked. De most olyan közel kerültél hozzám és nem tudtam uralkodni az érzeseimen.
Lesütötte a szemét és a járdát bámulta.
-Nem ilyesztettél meg.- itt már felkapta a fejét és rám figyelt-az igazat megvalva nekem is már elég régóta tetszel.
Közelebb jött hozzám megfogta a derekam. Magához húzott, így már pontosan a szemébe tudtam nézni. Láttam, hogy a számat bámulta aztán közelebb hajolt és megcsókolt. Most egy kicsit durvábban csókolt. Érezni lehetett rajta a vágyat. A karjaim a nyakára kulcsoltam, ő a derekamon tartotta a kezét ami egyik pillanatról a másikra lecsúszott a fenekemre majd jól belemarkolt. Itt egy pillanatra felnyögtem majd elszakadtunk egymástól. Ő vissza csúsztatta a kezét a derekamra és én is vissza helyeztem a kezem magam mellé. Kicsit hátrább lépett és megfogta a kezem. Így sétaltunk egészen a házamig. Kb fél hatra értünk haza. Szembe fordult velem majd egy gyengéd puszit nyomott a számra. Én bementem ő pedig haza sétált. Úgy éreztem ez volt eddigi életem legjobb napja. Egyből a szobámba futottam és estig csak Adamen járt az eszem. Azt hiszem szerelmes lettem!Halihó!
Remélem tetszik a story bocsika a helyesírási hibákért. Sajnálom, hogy csak most sikerült írnom de nem értem rá.
További jó olvasást mindenkinek.
Pusz pussz!!!
YOU ARE READING
Az első szerelem
Teen FictionEgy 17 éves lány vagyok és könyvmoly. Még soha nem volt barátom, sőt még szerelmes sem voltam soha. De ez ettől a naptól fogva megváltozott!