Sabahın yedisi Bahar okula gitmek zorunda ama canı hiç okula gitmek istemiyor nedenini oda bilmiyor ama gitmek istemiyor işte.Annesi aşşağıdan sesleniyor ''kızım kahvaltı hazır hadi gel en sevdiğin karışık tosttan da yaptım''.Bahar karışık tost lafını duyunca hemen yataktan fırladı üstünü giyindi saçını başını taradı ve ''geliyorum anne'' diye seslendi annesine.
Bahar annesini çok severdi onu hiç birşeyle değişmezdi tostunu yedi ve servisin gelmesine iki dakika kala bahçeye çıktı hava çok soğuktu neyse ki servis çabucak geldi Bahar hemen kendi koltuğuna yerleşti bir durak sonra en sevdiği kardeş gibi gördüğü arkadaşı Melek oturuyordu
nihayet onların kapısının önüne gelmişlerdi Melek'te geldi ikisi hemen sohbete başladılar.
''Niye geç geldin Melek ?'' diye sordu Bahar. ''Off sorma yine annemle atıştık neymiş efendim çok geziyomuşum hiç ders çalışmıyomuşum falan filan sinir ediyor beni sinirr!!'' aslında annesi haklıydılar ama Bahar bunu Melek'e şimdi söyleyemezdi Melek aklı beş karış havada bi insandı gezmeyi çok severdi aynı zamanda çokta güzeldi beline kadar inen kumralımsı saçları yemyeşil iri gözleri zayıf bir bedeni vardı aynı zamanda da hiç ders çalışmaz ama hep geçerli notlar alırdı ilginçti.
Okula gelmiştik Mine Mert Poyraz Volkan çoktan gelmiş kantinde bizi bekliyorlardı bizi görünce hemen el kol hareketiyle bizi çağırdılar.Mine ''duydunuzmu fizikçi notları okumuş Bahar sen 87 almışsın Melek sense 82 almışsın'' Bahar hiç çalışmamıştı ama 87 almıştı çok sevinmişti Melek'se ''off yaa insan 3 puan verirdi arkadaş off off!!'' Mine ''o 3 puanı hoca değil sen kendin alacaksın Melekcim'' ''ayy Mine ben senin gibi aşırı zeka fışkıran bir değilim hem sen kaç almışsın bakalım??'' ''96 almışım ama istediğim not tabiki de bu değildi'' Poyraz ''anlamıyorum arkadaş kızım 96 almışın daha ne istiyorsun'' ''Poyraz sana kaç kere demek lazım bana kızım deme diye!'' ''tamam Mine oğlumuz'' ''onu bunu bırakın da İngilizceci yine quiz yapacakmış'' dedi Bahar.''ayy yetti ama her hafta sınav yapılır mı abi yaa'' ''haklısın Mert hocanın bi sıkıntısı var ama ne?'' ''zil çaldı hadi sınıfa gidelim'' sınıfa giderken Bahar'ın başı dönmüştü
ne oluyordu şimdi sırasımıydı tuvaletlere doğru yöneldi tam düşüyordu ki Melek onu tutmuştu karşıdan Filiz hoca yani müdür yardımcısı geliyordu eyvah!! şimdi sırasımıydı ''siz neden hala koridorlardasınız hemen sınıfınıza'' diye bağırdı Bahar'ın halini görünce hemen bahar yavrum ne oldu sana diye sordu bahar ''başım döndü hocam'' dedi Filiz hoca ''hemen tuvalete gidin çabuk ondan sonra gel sana izin kağıdı veriyim git evde dinlenme tamam mı yavrum?'' ''hocam gerek yoktu aslında'' ''aa nasıl gerek yok betin benzin atmış hadi hadi''eve gittiğinde annesi merakla sordu yavrum ne oldu diye aslında önemli bişey yok gibiydi ama annesi hemen doktora götürdü durum sandıklarındanda ciddiydi doktor annesiyle konuştu Bahar'ın %80 kanser olma riski varmış ama bunu bahar'a söyemediler.
Annesi yolda ağlamamak için kendini zor tuttu bahar neden bana bişey söylemiyorsunuz ne oldu bana diye sorup duruyordu eve gelmişlerdi...
Arkadaşlar beğendiyseniz devamını yazıcam aklımda daha bunun devamı var dediğim gibi beğendiyseniz yazıcam ayrıca hikayem bölüm bölüm olacak :-))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORLU HAYAT
RandomHayatta herşey istendiği gibi olmaz zorluklar hepimizin karşısına çıkabilir ve bunları yenmekte bizim seçimimiz ya pes edip zorluklar daha çok bizi üzecek yada bunlarla başa çıkıp yenip kendi ayaklarımızın üstünd durucak ve mutlu olacağız... ARKADAŞ...