Τρενο χωρις διαφυγη .

52 25 0
                                    

Αρχαιολογοι- Δεσποινης βρηκαμε κατι στις ανασκαφες . Κατι ....

R- Τι ; Τι βρηκατε ;

Αρχαιολογοι- Την αδελφη σας ... Ετσι νομιζουμε δηλαδη .

R- Αχ ευχαριστω . Πως ειναι ;

Αρχαιολογοι-  Πως να σας το πω ;

R- Κανονικα .

Αρχαιολογοι- Ειναι δυσκολο να πειτε σε καποιον  οτι βρηκαμε την αδελφη σας ....ετοιμοθανατη ( μιση νεκρη ) . Συγγνωμη .

R- Αχ . Οχι δεν το πιστευω . Δεν γινεται να ειναι αυτη η αδελφη μου . Η αδελφη μου θα ειχε  παρει αλεξηπτοτο . Μου ειχε υποσχεθει οτι θα ερθει σωα και αβλαβεις . Που ειστε ;

Αρχαιολογοι- Στην Κινα . Λιγο πιο περα απο τα συνορα Κινας-Κορεας .

R- Ωραια ερχομαι απο κει .

Εφυγα χωρις να ειδοποιησω κανεναν . Χωρις κινητο ή καμια αλλη συσκευη που θα μπορουσαν να με βρουν . Και χωρις χαρτη , τροφη , νερο ή πιξηδα . Με λιγα λογια δεν ημουν προετοιμασμενη για αυτη την δοκιμασια .

Πηγαινοντας εκει με το τρενο που λεγοταν Συνορων οι ραγε του εσπασαν με εναν περιεργο τροπο και μειναμε εκει για τρεις ή τεσσερεις περιπου ωρες . Ειχαμε φτασει συνορα Κινας- Κορεας . Εκει που βρησκονταν οι αρχαιολογοι .

Στατησαμε για να μην παθει κανεις κακο παλι . Δεν υπηρχε τροπος διαφυγεις . Μονο αν γυρνουσαμε πισω .

Εγω δεν ηθελα και για αυτο δεν δεχτηκα και αρνηθηκα .

Ειπα στον οδηγο του τρενου να ανοιξει τις πορτες για να βγω . Θα προσπαθουσα να παω με τα ποδια . Εκεινος το αρνηθηκε . Γιατι δεν ειχε κανενα περιπτερο για να παρω νερο αν ειχα πολυ μεγαλη δυψα . Ή κατι να φαω αν λυμοκτονουσα της πεινας .

Πηγα και πατησα απο μονη μου το κουμπι . Ανοιξαν οι πορτες . Δεν ειχα δει πως απο την αλλη μερια υπηρχε γκρεμος και ...

R- Δεν θα αντεξω κι αλλη τραγωδια . Βαρεθηκα . Θελω να βρω την αδελφη μου , τον Luhan και να λυθει ολη αυτη η παρεξυγηση . Μου λειπουν ολοι τους .

Ετσι εκλεισα τις πορτες και το τρενο αρχισε να κινητε προς τα πισω . Μεχρι που φτασαμε στην εξοδο μας . Μια σπηλια . Και συνεχιζαμε και πηγαιναμε ολο και πιο πισω .

Ο οδηγος ομως δεν ειχε οτι στα αριστερα που υπηρχε ο γκρεμος υπηρχαν και κατι κοτρονες κι ετσι χτυπησε την μια και ...

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ

My Life With Luhan . Место, где живут истории. Откройте их для себя