-Ez lesz a te szobád!-nyitotta ki előttem az ajtót Louis, majd intett, hogy menjek be.
Kicsit félénken beléptem a helyiségbe.
Körbenézve nagyrészt világos bútorok helyezkedtek el a szobában. Volt ott egy hatalmas franciaágy, és kicsit arréb egy gardróbszekrény.
Magam sem tudom miért, hirtelen a mögöttem álló fiúhoz fordultam.
-Köszönöm!
Louis elmosolyodott.
-Szívesen.
Kivettem a fiú kezéből a táskákat, és letettem az ágy mellé.
-Faith!-szólt Louis, mielőtt kiment volna a szobából.
Érdeklődve feléfordultam.
-A kezelésekre még ugyanúgy kell járnod! Ki van fizetve!-nézett rám szigorúan.
Bólintottam.
Ezután Louis elhagyta a szobát, én pedig leültem az ágyam szélére.
Furcsa lesz a szüleim nélkül élni. Lehet, hogy nem voltak jó szülők, de akkor is.
Úgy döntöttem, inkább nem töröm ezen a fejemet. Elkezdtem kipakolni a ruháimat a gardróbba. Nekem viszonylag sok ruhám van, de ebben a hatalmas szekrényben szinte elvesztek.
Még mindig nem értem Louis-t. Én a helyében elkerülnélek...
Már nem tudtak érdekelni a hangok. Ez alatt a két év alatt már beletörődtem abba, hogy kezdek megőrülni.
*******
Louis a vacsoránál bemutatott a hugainak. Nagyon kedvesek, de ha az életem múlna rajta, akkor sem tudnám őket megkülönböztetni.
Másnap:
-Faith. El kell mondanod, mi történt 2 éve!-jelentette ki Louis másnap, amikor egy újabb időpocsékoló kezelésen vettem részt.
Megráztam a fejem.
Nem fogok róla beszélni.-Nem-válaszoltam egyszerűen.
Azt hiszem, Louis lassan belefárad ebbe az egészbe.
-Jó. Eddig nem akartam neked elmondani, de mivel nem javulsz, el kell neked árulnom. A kollégáimnak beszéltem rólad. Eljutott a hír a főnökömhöz is, és azt mondta, hogy ha nem érek el változást nálad, akkor beajánl téged egy elmegyógyintézetbe!-mondta kicsit idegesen.
Nem hittem a fülemnek. A szívem a torkomban dobogott, a fülem zúgott. Meredten bámultam az előttem ülő férfire. Nem hallottam, csak azt láttam, hogy Louis beszél hozzám.
A hangok ismét megjelentek.
Nem bírtam tovább, felpattantam a kanapéról, és kirohantam a rendelőből.
A könnyeimtől nem láttam rendesen, de nem érdekelt. Akkor már nem.
Egészen Louis házáig futottam. Az ikrek suliban vannak, így zavartalanul felfutottam a „szobámba”.
A szobához tartozó fürdőhöz mentem, ahol legelőször is kulcsra zártam az ajtót, majd levetkőztem, és beálltam a forró zuhany alá.
Hátammal a hideg csempének dőltem, és lecsúsztam egészen a földig.
Azt hittem,hogy többé nem kell attól félnem, hogy elmegyógyintézetbe adnak.
Azt hittem Louis segíteni akar nekem.
Mivel nem zártam be a zuhanykabint, szemem a mosdó feletti polcra tévedt, ahol a neszeszeremet tartom.
Szipogva felfápászkodtam, és magam sem tudom hogyan elmentem az említett kis táskáért.
Belenyúltam, és legnagyobb megkönnyebülésemre megtaláltam benne azt, amit kerestem.
A pengéimet.
Nagy nehezen visszamásztam a zuhany alá, és ismét a zuhanyfülke padlóján kötöttem ki.
Szinte már ösztönösen emeltem a pengét a begyógyult sebekkel teli karomhoz.
Vettem egy mély levegőt, és a bőrömre nyomva a hideg fémet, végighúztam az egész alkaromon.
A vér szinte azonnal folyni kezdett belőle.
Nem azért csináltam, hogy megöljem magamat. Csak a lelki fájdalmamat akartam csillapítani, úgy ahogy két éve folyamatosan.
Újabb vágásokat ejtettem a kezemen.
Csípett, kegyetlenül fájt. Legszívesebben ordítottam volna, de csak sírtam.
Sírtam és néztem, ahogy a vérem keveredik a vízzel, és végül eltűnik a lefolyóban.
Halika!
A vége kicsit depis lett,de remélem tetszett!
Anna xx
YOU ARE READING
Psychiatrist [L.T.] (BEFEJEZETT)
FanfictionEgy "beteg" lány és egy pszichológus kapcsolata louiehlittlegirl© 2016. Minden szerzői jog fenntartva! started: 2016. 11. 13. ended: 2016. 12. 29.