BUTTERFLY ?

6.4K 351 43
                                    

Senin sesin hayatımda duyduğum en güzel melodiydi. Son ses dinlediğim.. 

MEDYA : çık tıtlı çıcık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

MEDYA : çık tıtlı çıcık...

*/*/*/*

Kolumu çekmeye çalıştığımda daha sıkı tuttu ve tek hamle ile beni ağaç ile kendi arasına aldı yüzüme yaklaştı. Kalbim istemsizce tekliyordu. Gözlerini gözlerime sabitleyip ''Kyung... Biliyor musun daha önce hiç senin kadar aptal bir kızla karşılaşmamıştım. Neden yumruk atıp kendine zarar veriyorsun ?'' dediğinde ona baktım ve ''Sana ne huh ? Sana ne ? Alt tarafı BigHit'te kıçıkırık bir grubun var diye bana hesap mı soruyorsun ?'' sinirle soludum sabır dilermişçesine yukarı baktı ve ''Ben.Jeon.Jungkook. '' dedi kabul ediyorum sesi en az yüzü kadar güzeldi.. Sesinin etkisiyle dudağımı yaladım bu hareketimle gözü dudağıma kaydı. Yutkundu. Ne oldu Jeon Artist Jungkook Bey etkilendin mi ? Tek kaşımı kaldırdım ve ''Ne olmuş yani ? Ben de Kim Ha Kyung. '' dedim Sinirle dudağımı ısırıp bıraktım o da dudaklarıma baktı ve gözlerini gözlerime sabitleyip ''Beni deli ediyorsun Kyung.. '' dedi gözlerinin büyüsünde kaybolurken ''Hey ! Nereye gittin ?!'' sesini duyunca sesin sahibine baktım. Turuncu saçları dağılmış bir adet Jimin duruyordu. Jungkook bana son bir bakış atıp sırıttı ve gitti. Jimin elini omuzuma koyup ''İyi misin Kyung ?'' dedi başımı salladığımda kanayan ellerime baktı ve ''Ah Kyung ! Gel benimle aptal !'' dedi ve beni revire götürdü. Sedyeye oturtup elime pansuman yapmaya başladı. ''Myungsoo ya ne yaptın ?'' dediğimde kısa bir süre bana baktı ve geri elime bakıp konuştu ''Ben olayın aslını öğrendim ama şimdi değil sonra anlatırım. Şimdi sen bana o çocuk ile neden o kadar yakındın onu anlat bakalım. '' dedi ve bana baktı. ''Kim ? Jungkook mu ?'' dedim o da kaşlarını çatıp ''Evet.Hem o çocuk bizim komşumuz değil mi ?'' dedi ben de derin bir nefes alıp herşeyi anlattım. Bitirdiğimde Jimin kaşlarını çattı ve ''Kalbine sancı giriyorsa ilaçlarını almıyorsundur. '' dedi ahh lanet. Bu ayrıntıyı nasıl atladım ben ?! ''Ah.. Şey.. Ben.. '' dediğimde odaya Taehyung ve Hani girdi. Hani endişeyle bana sarıldı ve ''Gerizekalı ne kadar merak ettik haberin var mı ?!'' dedi gülümsedim ve ''Ben iyiyim Hani-ah.. '' dedim Taehyung a bakıp kocaman sarıldım ve ''Özür dilerim Tae.. Bir anda gittim.. '' dedim o da ''Sorun değil ama bir daha aynı şeyi yapma.. '' dedi ve saçımı karıştırdı. Jimin'den öksürük sesi gelince ona bakıp güldüm ve üstüne atlayıp sarıldım. Böyle arkadaşlarımın olması beni sevindiriyordu. Gerçek dostlarımın olması.. Jimin ellerini belime sarınca kıkırdadım. Kokusu çok güzeldi. Ve eğer kardeşim gibi olmasa kesinlikle ona yürürdüm.. Üzgünüm Chimchim T-T Revirden çıkıp sınıfa gittim. Myungsoo nun saçları dağılmış gömleğinin düğmesi kopmuştu. Yanağı hafif morarmıştı. Yerime geçtiğimde bana baktı ve ''Jimin seninle konuştu mu ?'' dedi cidden neydi bu konu ? ''Hayır. Sen anlat. '' dediğimde hocamız içeri girdi. Kahretsin ! Tam zamanında ! Myungsoo 'yapacak birşey yok.' diye bakınca önüme dönüp dersi dinlemeye başladım.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

''Evet Jimin. Seni dinliyorum. Anlat. '' dediğimde derin bir nefes aldı. ''Nereden başlasam bilemiyorum.. Bak Myungsoo ile Ji Yeon gerçekten çıkmamış. Jiyeon'nun annesi ile Myungsoo nun annesi arkadaşlarmış. Myungsoo nun annesi gelini olarak seni istememiş. Sınıf farkından dolayı. Jiyeon Myungsoo'yu sevmiyormuş zaten. 2 ay kadar sevgili olup annelerine anlaşamadıklarını söyleyip ayrılmışlar. Myungsoo senin gittiğini öğrenince hergün seni aramış. En sonunda seni bulmuş. '' Dedi ve derin bir nefes aldı. Duyduklarımı sindirmeye çalışırken yutkundum ve Jimin'e bakıp ''Ama Jiyeon'dan önceki kızlar kendi isteğiyle ?'' dedim o da gözlerini devirdi ve ''O kadar şey anlattım Kyung. Buna mı takıldın ?'' dedi bu sefer ben gözlerimi devirdim ve ''Ona olan.. Hayır erkeklere olan güvenim azaldı. Onu affetsem bile tekrar bir ilişki yaşayacağımızı sanmıyorum. '' dedim o da başını salladı ve ''Ben de öye düşünmüştüm. '' dedi sarıldım ve ''İyi ki varsın Jimin. Sen olmasan ben ne yapardım kaslı çocuk ?'' dedim ve kıkırdadım o da güldü ve ''Bu kasları boşuna yapmadım. Tabii ki Hani ve sana bulaşanları dövmek için yaptım. '' dedi ona baktım ve gülerek ''Kızları kalpten götürmek için değil yani ?'' dedim o da güldü ve ''O da doğru bak şimdi. '' dedi ve güldü. Hesabı ödedik ve evime gittik. Tae ve Hani de geldiğinde yemek yedik. Jimin ve Tae gittiğinde biraz televizyon izledik. Derslerimizi tekrar edip Yataklara geçtik. Gözümü kapattım ve olanları düşünerek uyumaya çalıştım.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

''Onu sen öldürdün Kyung !''

''Ben yapmadım Baba yemin ederim. ''

''Hayır Kyung ! Annen senin yüzünden öldü !''

''Hayır baba !! Onu asıl sen öldürdün ! Annemi döve döve para alıp o iğrenç maddeye yatırdın paraları !!'' GENE BİR TOKAT !

Sıçrayarak uyandığım kabustan sonra su içmeye mutfağa gittim. Hayatım boyunca annemi öldürmekle suçlanmıştım. Nedeni ise annemle en son ettiğimiz kavgaydı. Annem babama para verdiği için kapıyı çarpıp evden çıktım. Dayanamadım ve elimde bir demet çiçek ile geri döndüm. Geri döndüğümde ise annemino narin vücudu salonun ortasında sallanıyordu. O çiceği annemin mezarına koymuştum. Babam ise o olaydan sonra kaçtı gitti... Aklıma bunlar geldikçe gözlerim doluyordu. Kıyafetlerimi giyip evden çıktım. Bugün tatildi. Kulağıma müziğimi takıp yolda yürümeye başladım. Şarkının kimin söylediğine bakmazdım eğer şarkı güzelse indirirdim. Kimin söylemesi umrumda değildi. Sadece GOT7 ve BİGBANG'i bilirdim. BTS-BUTTERFLY çalınca okulun arka bahçesindeki o yere gelmiştim. Kimse olmadığı için defterimi çıkardım. İçimdeki herşeyi yazmıştım. Yazmak bana iyi geliyordu. Şarkının büyüsüne kapılırken bu kadar güzel seslerin kime ait olduğunu bilmek istemiştim. BTS yi araştırınca gördüklerim ile şok oldum bu JUNGKOOK TU !! Bu şarkıyı o mu söylüyordu ?! Tamam sesi etkileyiciydi ama böylesine etkileyici olacağını tahmin etmemiştim. Hem de en sevdiğim kısmı söylüyordu.. ''Bana kalbini verebilir misin ? Bana söz verebilir misin ?'' cidden çok güzel bir sesi vardı.. ''Vayy.. Demek bizim sert kız benim sesime bayılıyor ha ?'' yanımda sırıtan JUNGKOOK'A BAKTIM !! BEN ONLARI SESLİ Mİ SÖYLEMİŞTİM ?! LANET ! ''Sen ne ara geldin ? Hem nereden çıkardın senin kısmını sevidğimi ?''dediğimde güldü. GÜLME ! SENİ SEVMEME NEDEN OLUYORSUN ! Neler düşünüyorum ben ?! Kendine gel Kyung !!! Bana baktı ve ''Eyh. Utanmana gerek yok. Geç bile kalmıştın. Benim harikalığıma bu kadar karşı durman bile mucize. '' dedi sırıtarak. EGOİST ! ''Senin harikalığına kapılmak mı ? HAHAH ! Jeon Egoist Jungkook.. '' dedim ve dudağımı yaladım. Valla bilerek olmadı. Alışkanlık bu ! o da bana yaklaştı ve ''Diyorsun ki Jungkook ben kaşınıyorum.. '' dedi ve dudaklarıma baktı. Çok yakındık ve ben bundan rahatsız oluyordum. Ayağa kalktım ve ''Kafa dinlemeye geldim ben !'' dedim o da kolumdan tutup geri oturttu ve ''Sana bu şarkıyı kendim söyleyeceğim. '' dedi ve gülümsedi. Boğazını temizleyip karşıya döndü ve gözlerini kapatıp ve söylemeye başladı. Ben de onun her zerresini seyrediyordum. Burunu , gözleri , kaşları , simsiyah dikmiş olduğu saçları , dudakları.. Herşeyiyle insanı kendine bağlıyordu. Gözlerini açıp gözlerime sabitledi ve ''Bana kalbini verebilir misin ?'' dedi

oyh bu da bitti....... kfokdsokfs hikayemi yaymaya çalıştığınız için teşekkür ederim sevdiceklerim lütfen yardım edin sizi seviyom :D 

LOSER / JEON JUNGKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin