GİRİŞ

23 3 1
                                    

Kendimi uzun uzun anlatmayı sevmem.Kısa ve özümdür.Ama seni sevdim anlatayım...Ben Gece Aras.Şuan 20 yaşında bir kızım..Hala  okuyorum.Ben de hiç aşık olmam diyordum ama ben de oldum.Hayatımın aşkı dedim ve  iki sene sürdü.Daha sonra yaptığı hata yüzünden ayrıldık ne kadar pişman olsa da geri birleşemedik.Ama kalbimde hep o vardı.Aklımdan çıkarmıştım ama kalbimden çıkartamadım.İlerde neler olduğunu anlatırım.Annem ve babama karşı aşırı derece hassasım.Eğer biri annem ve babama laf atarsa son duasını etmiş olur.Hayatta sadece benim için önemli olarak annem ve babam vardır.Onun dışında gerisi o kadar önemli değil.Ben çıtkırıldım bir kızmıyım hayır tabiiki değilim.Haksızlığa ve adaletsizliğe asla gelemem.Şimdiye kadar kimseden emir almadım ve almam da.Bana göre herkes eşittir.Seksi yanlarım da vardır,çocuksu yanlarım da ama seksilik bazen daha ağır basabiliyor.Sevdiğim şeyler;alışveriş yapmaya bayılırım,yemek yemeyi çok severim ama kilo almam çünkü formumu korurum:)).Aslında ben baya baya konuşmayı seviyorum yaa seviyom seviyom aynen.Sevmediğim şeyler;dediğim gibi emir almayı sevmem,bir yere bağlı kalmaktan nefret ederim.Karşımda bir kişiyi ezerlerse asla ama asla susamam.Sonucu ne olursa olsun konuşurum ki bunu çok fazla yaptım.Zaaflarım arasında ağlayan çocukalar da vardır.Ağlayan çocuklara asla ama asla dayanamam.Ya ben de ağlarım ya da kızı sustururum.Duygusal bir tipimdir.Bu kadar sanırım.Daha fazla konuşacak bişey bulamadım.Hadi o zaman benim hikayeme geçelim beğenmeden ve yorum yapmadan geçmeyesin  haa.Hadi alta bi yorum ve vote koy ve hikayeme ortak ol.Bekliyorum gelmeni...Sana anlatacağım çok şeylerim olacak ...

AŞKTAN KAÇARKEN AŞKA TUTULMAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin