-CAPITOLUL 1-

108 11 4
                                    

-Deborah draga mea, esti bine?Sunt trezita din gandurile mele de catre mama.
-Aham...da scuze nu eram atenta.Spun eu total dezinteresata.
-Daca nu te grabesti cu mancatul o sa intarzi la scoala.
-Ma duc sa ma imbrac...nu imi este foame.Si o i-au la fuga pe scari spre camera mea.Ma hotarasc sa imi iau o camasa cu manecile taiate pe care o indes dezordonat in blugii mei negri apoi imi prind parul intr-un coc si ma machiez putin.
Dupa ce termin imi iau telefonul si ies grabita dn casa.Cum trec pregul casei telefonul meu incepe sa vibreze, anunțându-ma ca sunt cautata de cineva.
-Deborah,unde esti? Te astept de 10 minute in fata scolii. Ii aut vocea celei mai bune prietene a mea, Taylor.
-In fata casei. Asteapta-ma ca vin imediat.
-A venit o colega noua poate si ea e lesbi ca tine. Grabeste-te ca poate o pierzi.Si ca de obicei draga mea Taylor incepe sa rada.Ii inchid si maresc pasul ca sa ajung la prima ora si sa o cunosc pe noua colega.
Odata ajunsa la scoala nu am cum sa nu o sesizez pe Taylor care isi scutura mainile in toate directiile.
-Bine am ajuns. Unde este? Spun pe un ton categoric.
-Dupa petrecerea de ieri nu speram sa te vad asa energica. Spune pe un ton amuzat roscata din fata mea.
-Nu schimba subiectul si spune unde este.
-Meh...ai cam intarziat. A intrat la prima ora cred ca are matematica.
-Super! Si eu! Ne vedem in pauza. Spun deja intrand in soala.
-Succes, intarziat-o!
Urc scarile in graba si ajung in fata usii. Se aud zgomote infernale de cealalta parte, poate nu a intrat profesorul. Apas pe clanta,iar in clasa se face o liniste mormantala. Studiez putin bancile si singurul loc este langa Alexis, fosta mea iubita, care butoneaza telefonul. Dand sa merg langa ea, observ un chip nou. Sigur e fata cea noua. Parul blond spre castaniu si ochiii aceia verzi, care acum ma cerceteaza din cap pana in picioare, fac din noua mea colega o frumusete de fata. Ma asez langa Alexis, iar in dreapta mea sta la doar jumatate de mertu fata cu ochii verzi si forme de zeita. Un lucru nu inteleg. De ce sta langa Brandom, capitanul echipei de fotbal a liceului? Tocmai cand voiam sa ii atrag atentia fetei misterioase si sa fac cunostinta cu ea intra domnul Eriksen, profesorul de matematica.
Intreaga ora am incercat sa ghicesc numele bunaciunii din dreapta mea. Noroc ca ora a trecut repede, iar cand soneria a sunat am sarit din banca si mi-am rezemat mana de banca in care a stat blonda.
-Hey! Spun eu pe un ton destul de seducator.
-Buna! Spune ea timida.Doamne, ce voce draguta are. E asa calda si subtire. Prea subtire pentru o fata de maxim 17 ani.
-Numele meu e Deborah. Zic facand-u-i cu ochiul.

Este prima mea carte...poate e putin plicticoasa...totusi e prima. Va astept parerile despre ea》

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 05, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubirea ta , sensul vieţii meleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum