Başlangıç

1 0 0
                                    

Merhaba arkadaşlar ilk defa yazıyorum daha dogrusu deniyorum  eğer sizler de okuyup beğenirseniz yazmaya devam edeceğim okuyan ve okuyacak olanlara sımdıden teşekürlerr :) Bu yazdıklarım bir  nevı gerçek hayattan yani kendı hayatımdan ama farklı karakterler ve isimler uzerıne .Başlayalım...


Bir ses duyuyorum.Çok güzel ama ne olduğunu ve nederden geldıgını anlayamıyordum . Bilincim  yeni yeni yerine gelince sesın ne oldugunu anlayabıldım . O sesi duyduğumda yüzüme  bir gülümseme geldi . Sarıldığım yorganımdan ayrılıp banyoya geçtim elimi yuzumu yıkayıp abdestıimi aldıp içeri geçtim . Bişey eksıktı ama Annem evde değildi . Halbuki sabah namazına genelde beraber kalkardık ama bu sabah   yoktu . Namazımı kıldıktan sonra saate baktım 06:45 'di. Ece ' nin okula gitme vaktıydı .  Tekrar odaya gırıp eceyı uyandırdım onu uyandırdıktan sonra mutfaga gecıp çay suyu koydum ustune ve kahvaltıyı hazırlamayı başladım .Mutfakta ece nın gelmesını beklerken balkon camını acıp esen ruzgarın tenımın ustunden gecmesıne ızın verdım . bır anda ıcım tıtredı ama umursamadım .Gözüm kapalı beklerken gelen sesle kendıme geldim '' Kapatsana camı dondum ya '' Ecenın sıkayet eden sesını duyunca camı kapatıp yanına gıttım .'' Sana da gunaydın ablacım '' dedıkten sonra bardaklara cayı doldurup sofraya geçtım . Ece ye bakrıgımda coktan oturmuş kahvaltıya başlamıs bıle kahvaltısını yaptıktan sonra ece okul yolunu tutarken bende yatagıma koştum . Üşümüştüm hemen yorganıma sarılıp uyumaya çalıştım ama uyuyamadım  .Kalkıp biraz kıtap okuyup evı topladıktan sonra saatın 08:00 oldugunu gordugumde ablamı uyandırmak ıcın tekrar odaya gıttım ama odaya gıttıgımde ablam coktan uyanmıs ustunu değiştiriyordu. '' günaydin abla '' dediğimde  uykulu bır sesle '' sana da '' dedi. Üstünü gıydıkten sonra banyo ya gecıp yuzunu yıkadı . o sırada ben de okul kıyafetlerımı gıyıp yatagımı topladım ablam banyodan cıkınca ben de ardından banyoya gırdım . kahvaltı yapıp beraber evden cıktık kı duydugumuz korna sesiyele birbirimizin yuzune bakıp ''EYVAHH'' diyip koşmaya başladık . Güvenliğin oraya nefes nefese geldıgımız de ablamın servisi gelmışti. onun yuzunden ben de nefes nefese kalmıstım .o servıse bınıp gıdınce ben de servısı beklemeye koyuldum .Nefesımın duzene gırmesı ıcın bıraz   oturdum.Çok geçmeden servis gelmişti . servise bindiğimde içindekilere  mutu bıe ses tonuyla '' gunaydın '' dıyıp en arkada oturan aşkımın yanına gıdıp oturduguma yagımı öperek günaydım aşkım dedi. Ve arından her zamankı okula kadar kafamı omuzuna yaslayarak gözlerimi kapattım. '' neyın var '' dıye sorunca kafamı kaldırmdan mutlu ses tonumla  '' yok bir seyım ıyıyım '' dedim .'' eminmisin '' diye sordugunda bu sefer kafamı kaldırıp '' gülümseyerek '' eminim kanka '' dedim .



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 03, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hep mi KaybederHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin