În 1955 Dominic Reload făcuse un pac cu Satan pentru a trăi tatăl lui veșnic,dar el ce nu știa era că o să fie blestemat ca fiind Demonul Întunericului...
Satan i-a zis lui Dominic:
-Dominic,vrei ca tatăl tău să trăiască veșnic?
Dominic a stat puțin si a răspuns:
-Da,dar o să fie ceva rău în chestia asta?
Satan a vrut să îl păcălească cât mai bine tocmai de aia ia răspuns că nu o să fie nimic rău in chestia aceea.
Dominic,iți dau o sticlă și un contract,tu trebuie să spargi sticla,să te tai,iar cu sângele tău să semnezi contractul,dar ai grijă,nu se mai poate face nimic dupa ce ai făcut asta...începuse să râdă malefic.
Dominic nu a mai stat pe gânduri și a luat sticla a spart-o si a semnat contractul.
Contractul a luat foc și a dispărut.Satan a dispărut dintr-o dată.
Dominic s-a dus la tatăl lui dar el murise cu 2 ore în urmă.Atunci Dominic și-a dat seama că a fost păcălit...dar pe tatăl lui nu îl mai aducea nimeni înapoi.
Dominic a ajuns acasă,a găsit 3 câini.
Primul câine se numea Chris,el adulmeca un om de la 100 de km.Era bun pentru a găsi anumite persoane dupa miros.
Cel de al 2 lea era John,alerga cu o viteza de peste 400km/h,mai mult ca un Ferrari 458 Italia,putea să fucă după o persoana la peste 200km de el.
Cel de al 3 lea era Sparky,avea o mușcătură mai tare ca a unui Rechin Alb.
Cei 3 erau trimiși de Satan pentru al ajuta pe Dominic în căutarea de suflete.
Satan a apărut într-o seară la el...
-Îți place nouă viață,Dominic?
-Nenorocitule,m-ai mințit și tata a murit! Îi zice Dominic nervos lui Satan.
-Dominic,sau să îți zic Demonul Întunericului?uite,eu pot să îți i-au puterea și viața,eu ți-aș zice să îți faci treaba.
-Ce?Ce mi-ai făcut?De ce l-ai omorât pe tata?Ai zis că îi dai viață veșnica. Îi zice Dominic confuz lui Satan.
-Dominic,eu ți-am dat niște puteri,vrei să știi sau să le descoperi singur?
-Vreau să le știu! Strigă Dominic la Satan.
-Tu ai acum puterile care le-au avut mulți înaintea ta.Dacă îmi greșești mori.
Satan lua formă umană și găsea persoane care să le păcălească și să le dea o așa zisă putere,dar defapt era un blestem.
Dominic căuta oameni care să le ia sufletul,dar în Los Angeles,America, nu a prea găsit persoane. Așa că a plecat în România.
Satan a luat forma unui om normal,încercând să-l caute pe Dominic,el l-a găsit într-un orășel din România.
-Salut Dominic,mă așteptai?întreabă Satan uimit.
-Satan,ce cauți aici?Cum de m-ai găsit?
-Te căutam pe tine...ce faci în țara asta?întreabă Satan cu o uimire.
-Aici sunt prea multe persoane fără suflet,aici ar fi un ospăț.
-Bravo Dominic,ai o minte bună!Exclamă Satan bucuros dar și confuz.
-Satan,pot sa te intreb ceva?
-Te aud Dominic. Răspunde Satan curios
-Blestemul ăsta cât v-a dura?Întreabă Dominic speriat.
-Dominic,toată viața... Îi răspunde Satan râzând.
-În seara următoare sper să aduci cât mai multe suflete.
-O să îți aduc. Răspunde Dominic.
Sfârșitul Capitolului I...
CITEȘTI
Demonul Întunericului
General FictionDominic Reload un simplu om din 1955 care a facut un pact cu Satan pentru viață eternă,dar a fost păcălit,si a devenit Demonul Întunericului care vânează noaptea suflete.