73 bölüm:Kendinden korumak

478 16 25
                                    

(Arkadaşlar bölümü planladığım gibi gitmedi.replikler falan derken baya uzadı ve planda değişik oldu,misafirlerimizde vardı akşam bu yüzden bölüm tam planladığım gibi bir bölüme sığdıramadın saat sabahın 3 ve ben artık yazamıyor uyucam 😞 yazdığımı paylaşıyor  ve planladığım gibi gitmediği için sizden özür diliyorum . Bugün gün içinde mutlaka yb yazacam akşam saat 23 olmadan paylaşacam sorun çıkmassa eğer)


73bölüm:kendinden korumak

(Haluk sırıtarak)
Haluk:tamam o zaman ayrıca artık karımsın..

(Güneş'te gülerek)
Güneş:daha tam değil..

Haluk:nasıl tam değil..

Güneş:basbaya değil..seninle olana kadar değil ama elbette kocamsın işte senle olana kadar özgürüm karışamassın bana.

Haluk:şimdiye kadar neyine karıştım..?

Güneş:hiç bir şeye..sen niye bana karışmıyorsun..!

( Haluk gülerek)
Haluk:hımm özgürlüğünün tadını çıkarman için..

Güneş:şapşal..

Haluk:güneş..

Güneş:efendim..

Haluk:senin evliliğe dair bir hayalin veya bir beklentin varmı?

Güneş:vardı..

Haluk:nedir?

Güneş:sensin..sen hayalimden beklentimden de ötesin..bu yüzden iyiki varsın ,bu arada bunu söylediğime arada pişman ediyorsun..

Haluk:her güzel olan bir şeyin kötü tarafıda vardır benimde o kadar kusurum olsun..

Güneş:olsun.

Haluk:artık uyuyalım mı çünkü ben hiç uyumadım ayrıca yorgunum biraz..

Güneş:tamam.

(Güneş alıp yastığı halukla arasına koyar)

Haluk:bu ne şimdi..

Güneş:haluk boxerınlasın ayrıca zaten bu gece fazla yakınlaştık bu kadar yakınlaşma yeter beyfendi..

(Haluk ortadaki yastığı alır  başının altına koyar)

Haluk:hayır küçük hanım.. Hem ben sana sarılarak yatacam şimdi sen yanıma kendinmi  gelirsin yoksa benmi..

Güneş:hayır gelmiyorum,haluk boxerlasın..

Haluk:demek gelmiyorsun benden günah gitti..

(Haluk güneşin belinden tutup kendine çeker ,haluk güneşi tamamen kavrar)

(Güneş eli Haluk'un göğsü üzerinde itmeye çalışı ama nafile ,haluk güneşi belinden tutmuştur)

Haluk:şıış huysuzluk yapma benim inatçı keçim..

Güneş:hayvan..!

Haluk:anladık anladık çok seviyorsun..

(Güneş elini Haluk'un ensesinde birleştirdi)

Güneş:evet seviyorum..

Haluk:işte böyle ol ilaki seni sakinleştirmem için seni zap etmem gerekiyor.

Güneş:dur ne geldi aklıma..

(Güneş ,Haluk'un ensesinde olan elini çekip,Haluk'un karnına çimbikledi sonra bacağına tekmeyi de vurdu.)

Haluk:ağğ ağğ ahh sen ne yapıyorsun..

Güneş:bu bana kötü davrandığın için..!

Haluk:ne kötüsü davrandım ben..?

Güneş ve ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin