Reaksi iKON member kalau kau jatuh sakit. Macam mana agaknya?
***
Jinhwan
Jinhwan akan sentiasa ada di sisi kau. Kemudian, dia akan salahkan diri dia sendiri sebab tak jaga kau baik-baik. Dia terlalu sibuk sangat dengan kerjayanya sebagai idola. Walaupun kau dah cakap yang kau okey je tapi dia tetap berjaga sepanjang malam sebab nak pastikan suhu badan kau normal.
Yunhyeong
Kalau Yunhyeong, mestilah dia akan masakkan sup istimewa untuk kau. Dia takkan biarkan kau tahan sakit seorang diri. Yunhyeong akan sentiasa ada di sisi kau. Dan dia juga, akan selalu tanya kalau kau nak makan apa-apa ke. Dia juga tak akan lepaskan pegangan tangan kau.
Bobby
Bobby akan sangat risaukan kau. Walaupun dia tak tunjuk yang dia tengah risau tapi daripada kelakuannya, dia akan berusaha untuk buat kau selesa. Bila kau tengah tidur, dia sentiasa ada di sisi kau. Dia takut kalau kau tiba-tiba rasa mual atau lapar. Dia juga akan peluk kau sepanjang kau tengah tidur.
Hanbin
Hanbin akan marah kau sebab jatuh sakit. Tapi dia bukanlah marah sebab tu salah kau, dia marah sebab dia terlalu risaukan kau. Dia takut kalau kau tak juga sembuh-sembuh. Walaupun tak pandai masak, tapi dia akan cuba juga nak masakkan sesuatu untuk kau sebab dia memang sayangkan kau. Dia juga sanggup kongsikan choco cone dengan kau.
Donghyuk
Donghyuk ni memang penyayang dan sentiasa ambil berat pasal kau. Bila dia dapat tahu yang kau sakit/demam, terus dia datang ke apartmen rumah kau sebab memandangkan kau tinggal sorang, jadi tak ada sesiapa nak jaga kau. Dia sanggup tinggalakan kerja dia semata-mata nak jaga kau sampailah kau sembuh.
Junhoe
Dari gaya memang dia nampak macam langsung tak ambil berat pasal kau. Dia suruh kau jaga diri kau sendiri. Bukan sebab dia tak sayangkan kau, tapi dia nak kau jadi tabah sebab dia tak akan dapat berada di sisi kau sepanjang masa. Tapi dalam diam, dia akan belai kau waktu kau tengah tidur sambil tengok muka kau sebab dia rindu kau.
Chanwoo
Dia akan jadi gelisah sangat sebab terpaksa tinggalkan game kegemaran dia 😂 tapi, walau macam mana best sekalipun game tu, dia tetap akan lebihkan kau. Bila dia dapat tahu kau sakit, dia akan terus ajak kau pergi jumpa doktor. Dia ugut kalau kau taknak, dia akan main game for the rest of his life. Hhahaha
***
Ni just rekaan je. Jangan kau nak marah aku pulak or nk bash.Kalau nk apa2 reaction iKON, just comment or dm je 👌
YOU ARE READING
[HIATUS] Imagines + iKON
Fanfic+ Buku yang dipublished khas untuk iKONICs dan imaginasi datang dari diri aku sendiri / tukang request. Dibintangi oleh ahli iKON: ⇨ Kim Hanbin ⇨ Kim Jinhwan ⇨ Koo Junhoe ⇨ Kim Jiwon (Bobby) ⇨ Song Yunheong ⇨ Jung Chanwoo || 아이콘 ||