Ti se tudtátok, hogy ez létezik, ugye? Azta, hát ez…
Köszi, hogy szóltálTörténet:
Szóval itt vagyunk a 10.000 év depi után a harmadik dimenzióban. Deus már megint haldoklik, de tanulva a történtekből most elutasítja a polgármester ajánlatát.
Yuno gondtalanul él, barátaival körbevéve (akik szintúgy megjelentek az animében). Ám mindig motoszkál benne egy gondolat, hogy valami fontosat elfelejtett. Sorban találkozik a naplótulajdonosokkal, de nem ismeri fel őket. A dolgok akkor indulnak be,, amikor Yuno a takaró alatt ( mint Yukki az animében) meghall egy hangot…Szereplők:
Yuno: ijesztő yanderéből egy aranyos lánnyá avanzsálódott. Még mindig szerelmes a fiúba, de erről még ő maga se tud.
Yukki: Abban a tíz percben, amíg megjelent, jobban megkedveltem, mint az egész anime alatt. Sokkal komolyabb lett és esküszöm, jól áll neki a hosszú haj.
Vélemény:
Végre megkaptam pár kérdésre a választ. Deusék megint ügyködtek, ráadásul most Akisét is bevonták. Apropó Akise. Na ő nagyon megváltozozott. Ha jól értelmezem, akkor ő a második dimenzióbeli Akise, aki mindennel tisztában van. És ennél többet szpojler nélkül nem tudok mondani, az élményt pedig nem akarom elrontani.
Pontozás: 10/10
Kedvenc szereplő: Akise
Nézd meg:
- Ha láttad a Mirai nikkit
- Ha nem láttad a Mirai nikkit, de érdekel egy volt yandere szerelmi élete.
- Ha tetszett az ajánló
Dal: Simon Curtis - super psycho loveKépeket nem teszek, mert az OVA-ról szinte semmit se találni. Egyébként senkit ne tévesszen meg, nem a 8 percesről beszélek. Akit érdekel, link megtalálható egy kommentben a Mirai nikki alatt.
Egyébként átléptük az 5k megtekintést! *-* Köszi srácok!
ESTÁS LEYENDO
Anime Ajánlók
No FicciónEzt az irkálmányt azért hoztam létre, hogy - mily' meglepő - az animekről is szó essen a wattpadon. Leírom majd a tartalmukat és a szereplőket, plussz a saját véleményemet és ajánlásaimat is. Mindenféle animeről fogok írni, olyanokról is, amiket t...