Continue ~
Jihyo: KIM MINGHYO akan sentiasa diselubungi kegelapan di sebalik nama SONG JIHYO. aku tak mahu kau terseksa dan menerima nasib yang sama macam aku *tolak mIngyu*
Kini Jihyo menghadap Mingyu dan tidak berada di dalam dakapan lelaki itu.
Mingyu: aku tak nak kau jauh dari aku. *pandang dalam anak mata Jihyo* dan aku tahu jauh dekat hati kau yang kau sangat cintakan aku . Tolonglah Jihyo *pegang tangan Jihyo* tolong lah jangan buat aku terseksa lagi.
Jihyo: tapi kau akan lagi terseksa bila bersama aku.. Baik kau jauhkan diri kau daripada aku.
Mingyu: no ! Tiada kau di sisi aku sama macam aku terseksa tanpa arah hidup. Hyo *lembut* bukak lah ruang hati kau untuk aku. Untuk kau. Untuk kita *peluk Jihyo*
Jihyo: huhuhu *nangis* aku dah cukup terseksa kehilangan orang yang tersayang. Aku tak sanggup nak hilang kau. *nangis* kau tahu bertapa seksa nya aku bila kau kena langar. Dan aku rasa macam jantung aku berhenti setiap kali ada air mata mengalir di mata kau gara gara aku.
Jihyo memukul kuat dada Mingyu yang bidang ? Mingyu terkesan mendengar kata kata jIhyo. Jauh di sudut hati Jihyoz dia begitu mencintai lelaki yangs edang memeluknya. Sungguh cinta itu menyakitkan !
Mingyu: shushh *usap rambut Jihyo* kita akan mulakan hidup baru lepas malam esok.
Jihyo: aku tak pasti jika selepas malam.esok yang aku masih akan hidup (bisik hati)
Mingyu: dan aku akan jaga kau seperti nyawa aku sendiri *eratkan pelukan* KIM MINGHYO sudi kau jadi kekasih aku *bisik*
Romantik saja suara Mingyu berbisik di telinga Jihyo. Tiada jawapan daripada Jihyo membuatkan hati mIngyu gelisah. Dia tidak mahu ditolak cintanya.
Jihyo: (aku akan buat kau terseksa lagi. Tuhan, tolong apa perlu aku lakukan ?)
Mingyu: jihyo ? *pandnag mata Jihyo* aku cintakan kau. Saranghae Hyo-ah
Chup ! Mingyu cium bibir Jihyo entah untuk kali ke berapa. Kali ini Jihyo membalas ciuman Mingyu . Mereka menikmati ciuman hangat di malam hari di tengah tengah taman disaksikan bintang dan bulan.
Jihyo: (sebelum aku mati, izinkin aku bahagia bersama nya Tuhan)
Mingyu: jadi ? *berdebar*
Jihyo: nado saranghae *peluk Mingyu*
Terasa merah padam pipi mIngyu apabila mendengar jawapan Jihyo. Dup dap dup dap. Jantung Mingyu sudah tak betul. Ahh pedulikan. ! Janji Jihyo dan Mingyu bersama. Selamanya ?
Mingyu: aku akan jaga kau selamanya *pekuk Jihyo*
Senyuman senang terhias di bibir Jihyo. Suka berada di dalam dakapan lelaki yang kini sudah menjadi kekasihnya. Dia berasa selamat dan selesa di dalam dakapan hangat kekasihnya.
Jihyo: ( walau hanya seketika, aku harap hangat cinta ni akan sentiasa dirasai)
Jihyo menyembamkan wajahnya ke dada Mingyu. Dia dapat rasakan degupan kencang Mingyu. Dia tersenyum. Tangan mulut Jihyo melekap di dada mIngyu nerasa degupan jantung.
Jihyo:(aku harap jantung ini akan terus berdetik walau apa yang bakal berlaku )
Mingyu: jom kita pergi dating. Sekarang *blushing*
Jihyo: nae. Walau hanya sementara jom kita menikmati saat ini.
Mereka berjalan sambil berpegangan tangan. 2 hati menjadi satu. Perasaan cinta bagaikan menghangat di sekuruh tubuh mIngyu.
Jihyo: jom pergi makan icecream *excited*
Mingyu: no. Its night. Not good for health *larang*
Jihyo: please. Ini kali terakhir Hyo mintak. Please *aegyo kill*
Mingyu: aishh *blushing* satu syarat.
Jihyo: ok . *senyum manis*
Mingyu: kyeopta. Call me oppa and im more older than you.
Jihyo: nop. Before ni kau pangil aku noona even kau lagi tua *tak puas hati*
Mingyu: sebab before ni aku mana tahu yang kau lagi muda dari aku *pout*
Jihyo: ok . OPPA *cubit pipi mingyu*
Sepanjang malam itu, pasangan kekasih ini berjalan sambil berpegangan tangan. Jihyo menikmati sisa sisa hari yang ada sebelum berhadapan dengan hari berdarah.
S
K
I
PMalam
-somewhere-Krystal duduk berhadapan dengan Monster. Pengikut Kryatal dan Monster duduk santai sementara menunggu hari berdarah tiba tidak lama lagi.
Di tangan Krystal terdapat cawan berisi air arak. Dia meneguk sekali gus. Monster tidak ambil peduli. Dia membetulkan mask di mukanya.
Monster: kau dah ready ?
Clik ! Bunyi pistol di masukkan perluru. Krystal mencebik dengan kata kata Monster. Ingat semua perempuan lemah ke ? Hello. Hell no.
Krystal: soalan bodoh apa kau tanya ni ? *silang kaki* aku tak sabar nak bunuh Jihyo tu. Lagi lagi Joongki *smirk*
Monster: woo *pandang Krystal* Jihyo, biar aku yang settel kan. Kau jangan usik dia .
Krystal: aku tak peduli. Yang penting keluarga Song mesti mampus . Hahahhaha 👿
Monster: huh ! Aku just harap kau tak mati malam tu. Jangan nak semak susahkan aku nak kena angkut mayat kau *nada perli*
Berasap Krystal mendengar kata kata puaka dari Monster. Memang mulut jantan ni tak bayar insuran la. Macam longkang.
Monster: what ? *pandang Kryatal* aku cakap benda betul kot *angkat bahu*
Krystal: menyampah sial aku dengan orang macam kau ni.
Cawan kosong di isi rakus oleh Krystal. Dia tegus sekali jalan air arak. Monster bersiul senang hati sambil membelek pistolnya.
Krystal: aku tak sabar nak hapuskan Song ! Baru puas hati aku *smirk*
Monster: kau buat apa yang kau nak. Biar Jihyo aku yang bunuh *aura kegelapan*
Malam itu mereka berbincang cara untuk menghapuskan keluarga Song dan DARK ANGEL. Kematian mereka ialah kehidupan baru buat Krystal dan Monster.
S
K
I
PJinhwan dan Bobby sedang duduk di balkoni. Members yang lain sudah lam terbongkang. Jam di dinding pun dah masuk pukul 2.30 pagi. Memang time tidur la sekarang ni.
Cuma mata Jinhwan dan Bobby je tak mahu nak lelap lagi. Segar bugar. Ini punca pemgambilan kopi melampau.
Bobby: aku rasa pelik. *pandang langit*
Jinhwan: mesti ke BI kan ? Aigoo *pegang kepala* aku serabut pasal leader kita tu.
Bobby: apa masalah dia ? Dah berapa hari tak balik dorm. Omma dia call cari tau .
Jinhwan: ekh. Hanbin kata dia nak balik rumah family *pandang bobby*
Bobby: tu la pasal. Aku rasa dia ada masalah la. Tapi tak nak share *pegang dagu*
Jinhwan: tak kan pasal Jihyo lagi kot. Kan dia dah kembali and masih hidup.
Bobby: entah. Patutnya BI tu happy lah bila Jiji dan ada .
Jinhwan: ke diaorang dah brek *serkap jarang* itu tak mustahil tau. Lagi kagi dengan sikap mangkuk tu .
Hirm... Entah lerr. Payah dua sahabat ni mahu memikirkan masalah Hanbin a.k.a BI yang sudah berubah secara mendadak. Arak dan BI berpisah tiada.
Latihan pun tak datang. YG dah bising dengan sikap leader IKON . Padahal , comeback tak lama lagi. Aigoo aigoo.