~8~

137 20 13
                                    

Pokračoval som ďalšími pesničkami. Dnes mi to išlo celkom rýchlo. Veľmi rýchlo. Ani som si to neuvedomil a už som bol pri poslednej pesničke s názvom In the end. Táto pieseň patrila k mojim obľúbeným. Sám neviem prečo. A nakoniec som sa nechal uniesť spevom.

Nakoniec,

Až upadneš do noci (Whoa!)
Kto vypovie príbeh tvojho života?

Nakoniec,
Až moja duša spočinula,
Čo zostalo z môjho tela?
Alebo som len škrupina?

A ja som bojoval!
A s mäsom a krvou
Som velil armáde!
A cez to všetko som dal svoje srdce
za moment slávy.
(Dal som všetko.)

Nakoniec,
Až spadneš do noci (Whoa!)
Kto vypovie príbeh tvojho života? (Whoa!)
A kto si zapamätá tvoje posledné zbohom? (Whoa!)
Pretože toto je koniec! A ja sa nebojím,
Nebojím sa zemrieť.

Nebojím sa! Nebojím sa zomrieť.


Po skončení poslednej pesničky som si uvedomil, že pri skoro všetkých pesničkách som sa pozeral na Oliviu. A to veru dobre nie je. Naozaj neviem prečo. Asi to tak malo byť. Ja naozaj neviem. Začínam strácať hlavu. A ešte k tomu sa sem od polovice mojich pesničiek dovalila banda nadržaných piskľavých tvorov zvaných dievčatá. Nie je to výhra. Hlavne keď po vás začnú hádzať kúsky svojho oblečenia. Niekedy by som tam pribehol a jednu im jebol, lenže nebijem nežnejšie pohlavie. Ale späť k môjmu problému. 

Aj Olivia ma celú dobu pozorovala. To by nebol až taký problém keby som sa na ňu nepozeral aj ja. Nehorázne ma to vytáča. Ja pri nej naozaj strácam nervy. Ja už poriadne ani nerozmýšľam. Je pravda, že Olivia nepatrí medzi škaredé dievčatá, ale nie je ani najkrajšia. Ona je tak v strede. 

Keď som dospieval poďakoval som sa za pozornosť potom zišiel som z pódia a pobral som sa do miestnosti s ceduľkou Vstup len pre personál.  Tam som dostal od šéfka peniaze za dnešné vystúpenie. Dostal som celkom dosť peňazí. Asi im sem nechce chodiť veľa ľudí spievať. Popravde... ani ja by som sem nechodil keby som nepotreboval peniaze. Peniaze pre mňa znamenajú dosť. Ale na prvom mieste je zdravie. Až potom sú peniaze. Ale pre mňa bola najhlavnešia Emma. Ona bola môj život. Až do toho hrozného okamihu, ktorý zmenil všetko. Všetko od základov. Hovorí sa, že si neuvedomujeme čo máme, kým to nestratíme. Pravda však je, že si to uvedomujeme, ale neveríme tomu, že by sme to mohli niekedy stratiť... A ja som neveril, že by som ju mohol niekedy stratiť. Bol som si istý, že budeme spolu navždy. Áno, mal som len šestnásť rokov, ale uvedomoval som si to. Emma bola o rok staršia a ľúbila ma. Tak ako ja ju. Ešte aj teraz ju mám rád. Chýba mi jej úsmev, jej typická vôňa. Proste ona. Naše spoločné soboty a plánovanie spoločnej budúcnosti. Ale minulosť nevrátim späť. A to je to najhoršie. Keby som to vedel. Čo sa stane. Nemal som jej dovoliť odísť. Vedel som, že mala ostať u mňa. Potrebujem sa poriadne opiť. Nemôžem sa ľutovať. To je to najhoršie, čo môžem urobiť. Ľútosť je zlá vec. Môj tok myšlienok prerušil náraz do nejakej osoby. Bola to jedna z tých nadržaných báb. Toto mi naozaj chýbalo k šťastiu.  

,,Prepáč. Nevšimol som si ťa." 

,,Ale to je v pohode. Bol si úžasný. Nejdeš si zatancovať?" 

,,Vďaka ale nie. A teraz prosím ustúp. Chcem prejsť." bez slova sa mi uhla. A ja som si to namieril k baru. 

,,Niečo tvrdé." povedal som a barman mi niečo nalial do štamprlíka. Vypil som to na ex. Takto to pokračovalo dlho. Pri piatom poháriku  som to prestal počítať. Keď som si už myslel, že mám dosť tackavou chôdzou som išiel na parket. Tancoval som s nejakou babou. Vôbec nič som si neuvedomoval. Bolo mi fajn. Nič som neriešil. Mal som v paži celý svet. Vlastne celý svet sa so mnou točil. Bolo mi dosť zle. Asi som to prehnal. Ale koho to trápi? Je to moja pečeň. Tancovali sme ako zmyslov zbavený. Aj ona mala toho v sebe dosť. A zrazu začal slaďák. Bolo to trochu divné, no neriešil som to. Doslova sme sa na seba nalepili. Zistil som, že to bola Olivia. A bolo mi to jedno. Aj dve. A zrazu sa to stalo. Doslova som vytriezvel v jednom okamihu. Bozkával som sa s Oliviou...  









**************************** 

Helou :D 

hlásim sa s novou kapčoooooooou. Po dlhej dobe :D ale je :D ja viem super ukončenie :D Neviem či sa mi to len zdá alebo je naozaj tak krátka :D ak áno tak sa ospravedlňujem :D 

Máme viac ako 400 reads :O wow... niekto toto aj číta? proste ja neverííííím vlastným očiam :D dúfam, že vás to aspoň trpchu baví :D 

btw... dnes som išla autobusom a bol tam taaaak najebaný chalan :D no bola sranda :D 

zatiaľ sa majte :D 

Nemusia všetkému rozumieťTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang