Uneori,avem nevoie sa fim singuri. Eu cand sunt singura imi planific viața,în special noaptea,cand trag draperiile si mă asez in pat,invelindu-ma cu cea mai calduroasa pătură pe care o am . Cand e intuneric perfect in camera îmi pun gândurile in ordine și mă gândesc la soluții pentru fiecare lucru în parte. Cele mai bune decizii le iau atunci,fie ca trebuie sa mă gândesc la ceva temporar sau de durată...nu dau greș. Când lucrurile merg bine în viața mea,prind curaj. Incep sa imi doresc din ce in ce mai mult si mai mult,apoi vine si cate o dezamagire,dar trec peste. De când eram mica obisnuiam sa mă îngrijorez în privința a ceea spun unii si alții despre mine. Acum am ajuns la maturitatea necesară încât să nu mă mai obosesc,știu că de multe ori auziți lucruri precum : "Să nu îți pese de ce spun alții despre tine,tu trebuie sa te simti bine in pielea ta",eu nu am sa va mint,trebuie sa iti pese de ceea ce spun ceilalti,pana la urma traim inconjurati de oameni si mereu oamenii discuta ,chiar si despre tine. O impresie buna mereu va ajuta,oriunde va duceti sau orice faceti ,sa fiti buni,sa lasati de la voi,dar sa nu va umiliti, nimeni nu merita sa indure umilinta si sunt de parere ca aceasta este cea mai grea pedeapsa pe care i-o poti oferi unui om. El cu siguranta nu va mai fi la fel ca inainte,se va ascunde si mereu va fi constrans de imprejurari. Nu umiliti,nu tradati.Mastile sunt bune intr-un anume fel,dar despre asta voi vorbi in urmatorul capitol.
CITEȘTI
Mi-am lăsat tineretea printre randuri
RandomO carte puțin diferită de restul,ceva scris din suflet,ceva ce toti am simtit sau trait macar o data in viata. Un colt in care sa va regasiti toti.