26.

328 26 2
                                    

-Nem már! Mikey! Mikey!-ahogy nevet, az egyszerűen engem is nevetéssel tőlt el. Rávettem, hogy maradjon itt estére. Csak egy kis csábos Mikey mosoly, kiskutya szemek és egy kis flört és meg is van a hatás.

-Igen?-nézek rá ártatlanul.

-Mi az ,hogy Ashnek volt hosszú haja?

-Várj? Jól hallottam? Ashnek nevezted Ashtont?-hittetlenkedek.

-Igen. Baj?

-Nem. Csak azt hittem utálod.

-Nem utálom. Nem tett az nekem semmit. Na meg a haverod és akkor elfogadom

-Jaj! Annyira imádlak.-pusziltam meg a nyakát.

Egyre több és több puszit nyomtam nyakára. Lassan fölé mászok ,kezemmel a feje mellet támaszkodok. Kezét egyből a hátamra vezeti ahogy apró puszikkal halmozom el álkapcsát. Elértem ajkait de még nem hajoltam hozzá. Éppen csak egy centi választ el minket.

-Szeretlek.-lehelem ajkaira.

-Szeretlek.-Ismételte meg azt az egy szót.

-Te figyelj Luke...-jutott eszembe hírtelen egy valami amit muszály megbeszélnem vele mert tapasztalatlan még ezen a téren.

-Igen?-mosolyog ahogy rám emeli kékségeit. Istenem de gyönyörű!

-Van egyáltalán fogalmad arrol ,hogy...tudod...-ki se mondtam de már levágta a dolgokat. Arca olyam vörös lett mint egy paradicsom, még ebbe a félhomályba is látom.

-Hát...fiúval nem voltam...de benned bízok.-Simította meg a karom. Elmosolyodok a gyengéd érintéstől.

-Ha eljön a pillanat akkor vigyázni fogok rád. -simítok lágyan végig arcán.

-Köszönöm.-Hunnya le szemét.-Csak...félek.

-Mégis mitől? Sose tudnálak bántani.

-Attol ,hogy nem tudsz...nem tudsz tovább várni és...lefekszel mással.

-Luke, ne légy butus. Rád akár addig várok amig ki nem jutok innen.

-Nem is vagy te olyan seggfej mint aminek tünsz.

-Na kössz. A pasim le seggfejez.-forgatom meg szemem de a azért mosolyogtam.

-Pasid?-somolyog.

-Az vagy, nem?-Hajolok egyre közelebb.

-Háááát...akár az is lehetek.-Csücsörít. Olyan ìgy mint egy kacsa.

-Akkor leszel?

-Erre vártam ,hogy megkérdezd. Persze ,hogy leszek.-mosolyából vigyor lessz ahogy ajkaink találkoznak.

Belül most majd ki tudnék ugrani a bőrömből. Annyira imádom, nem is sejtettem, hogy ennyire bele fogok szeretni ebbe az emberbe. Legszívesebben kikürtőlném az egész mindenségnek de sajnos nem lehetséges. Egyedül csak Harry tudja ,de tőle is félek, hogy kikotyogja. Lukeot kibasszák innen és nekem meg, hosszabb lesz a büntetésem. Mostmár értem Cal meg James helyzetét. Csak annyiban más az ő kapcsolatuk, hogy ők csak dugó pajtik...TUDTOMMAL! Cal viszont majd elájul mikor Jamesre néz.
Mikor elváltam a drágalátos emberemtől, vissza huppantam mellé és rendesen el is gondolkoztam. Calum meg James nem tudom,hogy együtt vannak e ,hisz...Calum ,mostanság nagyon bárgyu fejjel bámul ki a fejéből ,főleg ha James a látó körében van.

-Mi a baj? Nagyon elgondolkoztál.-szakítja meg gondolataimat Luke.

-Ja semmi csak...Cal meg James...

-James szereti Calumot.-suttogja. -Csak nem látja be magának.

-De Calum...

-Hoodot nem tudom. De...ahogy nézi, szerintem James érzései viszonozva vannak.

-Hát ők tudják. Végül is csak három éve "utálják" egymást.-kuncogok.

Ezek után csam beszélgettünk és sok mindent kérdezgetett rólam. Például ,hogy mi a kedvenc kajám, van e kedvenc állatom, szeretem e a kutyákat. Persze meglepődött mikor mondtam ,hogy volt egy pudlim és egy fekete macskám. Imádom a macskákat és a pudlikat. Olyan kis édesek. Igen, ez az én számból igen csak érdekesen hangzik mert egy bunkó seggfej vagyok de attol még szerethetem a kutyákat és a macskákat.

...

Ez ilyen rovidke resz lett sajnos.

Colorful Haired Prisoner (MUKE) (SZÜNETEL)Where stories live. Discover now