Hayat o kadar zor oluyor ki artık sadece ölüm zamanımı bekliyorum. Bazen zamanı gelmedi mi diyorum başımı yastığa koyuyorum ama uyandığımda yine aynı boktan bir gün yine hiç umut vermeyen bir gün her neyse çok uzattım asıl hikayeye başlayalım...
Metin : Kumarbaz
Ali : kaportacı
Ömer : Marangoz
Aslı : orospu
Metin fakir bir ailenin çocuğuymuş ama babası almanyada çalışıyormuş eve sende anca 1 ay gelebiliyormuş metin ve annesinin kaldığı ev ise metinin dedesinden kalmış bir gün babası geldiğinde annesine seni buralardan götürcem benimle gelirmisin demiş annesi ya çocuğumuz ne olucak onuda sonra yanımıza alırız demiş babası annesi hiç gitmek istemiş akşam yemeğinde metin okuldan gelmiş ve babasını görmüş ve çok heyecanlanmış annesi yemeği masaya kurmuş babası metine annesi ile almanyaya gidip orda çalışıp sonra seni alıcaz demişler metin bende gelsem demiş ama babası sadece annesini götürebilmek için parası varmış metini zar zor ikna etmişler annesi yemekten sonra valizini hazırlamış ama hep ağlıyormuş metin annesinin ağladığı görmüş ve anne neyin var demiş annesi ise yok bir şeyim annem gözüme bir şey kaçtı demiş ve geçiştirmiş babası yemek yedikten sonra metini yanına çağırmış ve metinle sohbet etmişler ve babasının en sevdiği kolyeyi oğluna vermiş ve bu sana emanet demiş metinde sevinçten babam bunu ölünceye kadar taşıycam demiş ve babası sabah ilk uçakla gidicez demiş ve yatmış. Sabah evde ilk kalkan metin miş ve kahvaltı hazırlamış daha sonra ailesini kalmış ama babası hemen gitmemiz lazım demiş ve kahvaltıya elini sürmeden annesi metine bakmış ve merak ettim oğlum en kısa sürede sende gelicen demiş ve ilk arabaya binip gitmişler metin dolu gözlerle sadece arkalarından bakmış sadece bir umutla bakmış.
Ali ise tam tersi ailesi ile büyümüş ve o iki kardeşmiş ve evin en küçüğü imiş babaları gemide kaptanlık yapıyormuş ali ve abisi okuyor annesi ise evlere gidip temizlik yapıyormuş babaları ise 1 yılda sadece 4 ay kalıyormuş yanlarında bazen daha kısa süre ama hep geldiğinde yurt dışından çocuklarına hediyeler getiriyormuş bu seferki gelişinde alinin abisine bir telefon getirmiş ama aliye bir şey getirmemiş ali buna çok alınmış ve bütün gün abisi ile kavga etmiş babası da aliye ceza olarak bütün gün odasına gitmesini ve odadan çıkmamasını söylemiş akşam yemek hazırlanmış annesi aliyi çağırmış ama babası aliye hala kızgın olduğundan yemeği odasında yemesini söylemiş anneside ağlaya ağlaya yemeği odasına götürmüş aile yemeği yemiş ve yatmak için herkes odasına geçmiş ali uyuyor numarası yaparak hemen salona gitmiş ve hemen babasını valizini açmış ve büyük bir gemi babası hemen alinin arkasındaymış ve babası ağlayarak ben sizi ne zaman ayırdım bu hediye senin oğlum sende benim gibi büyük bir kaptan olucaksın demiş ikisi ağlayarak bir birine sarılmış ve ertesi gün babası annesini alıp gezinmeye gitmişler ali okuldan kaçmış ve elinde bir silah varmış evde arkadaşları ile oturmuş kafa yapıyorlarmış bir den babası ve annesi gelmiş ve alinin elinde silahı görmüş ve babası evden kovmuş sadece ona okuycak gözü ile bakar iken alinin böyle bir şey yapması onu çok üzmüş ve ali bir daha eve gelmemiş.
Ömer in ailesi de 4 kişiymiş evin en büyüğü ömermiş babası marangoz annesi ise ev hanımıymış kardeşi okuyup habercilik yapıyormuş ömerde babasının yanında çalıyormuş ve evin parasını böyle çıkarıyormuş ama anneleri körmüş ve buna en çok ömer üzülüyormuş ve tedavi paraları çok yüksekmiş ve annelerini tedavi edemiyorlarmış.
Aslı ise bir kardeşi ve bir babası varmış annesi kardeşinin doğumunda fazla kan kaybından vefat etmiş babası bunu üstüne hep küçük kızını suçlamış kızlar büyümüş ve artık baba yaşlanmış ve aslı babasını çok seviyormuş ve babası ne derse onu yapıyormuş babası bir gün gel senle bir işim var demiş ve öteki kızını evde bırakmış aslıyı bir adamın yanına götürmüş bu adam zengin birimiş aslıya sadace gidip adamla eğlenip paralarını altınlarını çalmasını söylemiş aslı ilkte kabul etmesede küçük kardeşi hasta olduğundan ve fazla paraları olmadığından kabul etmiş ve bu böyle devam etmiş küçük kardeşini en son bir hastaneye yatırmışlar ve hala devam etmişler aslı artık işin orospusu olmuş ve ne zaman ne yapması gerektiğini biliyormuş babası git gide paranın kokusu alıyormuş artık il il gezip adam soyuyorlarmış.
veee bu çocuklar artık genç adam olmuş ve aslı artık genç bir kız olmuş metin ömer ile okulda tanışmış ali ise sanayide çalır iken metin ve ömer sadi abinin yerine gittiğinde tanışmış bunların gençliği hep bir arada geçmiş yedikleri içtikleri artık bir gitmiş ömer bunları hep evine getiriyormuş bazende metinin evinde yani babasının bıraktığı evde kalıyormuş. Bir gün ömer babasının yanına işe giderken aslıyı görmüş aslı da pansiyona gidiyormuş ve ilk görüşte aşık olmuş bunu hemen arkadaşlarına söylemiş ve ali namı değer bıçakçı ali aşka hiç inanmazmış metin ise çok kurnazmış ve bir gün ömer aslıya bir yerde bir şeyler içermiyiz demiş aslıda tabi olur demiş ve bir cafeda buluşmuşlar metin de ömer ile gelmiş ali ise işteymiş ömer hayatında hiç biri ile beraber olmamış ve ilk defa aslı ile berabermiş ama aslı bunu anlamış ve bozuntuya vermemiş ömer heyecandan eli hep titremiş aslı izin isteyip lavaboya gitmiş metin hemen ömerin yanına gelmiş ve olum sen salak mısın niye heyecan yapıyon bak karı anladı demiş ve daha sakin olmasını söylemiş ve hemen yerine gitmiş ama masasında bir kırmızı toka varmış daha sonra aslı ömerin yanına gelmiş ve biraz daha oturmuşlar metin aslıya aşık olmuş ama bunu ömere söylememiş. Aradan zaman geçmiş ve aslıyı evine davet etmiş ömer ve akşam yemeği yiyip ailesine tanıştırcakmış aslıyı almış pansiyondan ve evine götürmüş yemeği yemişler ama annesi o gün içi çok kötü olmuş ve yemekten sonra ömer aslıyı pansiyona geri götürmüş annesi o gün hiç uyumamış yarın kahvaltıdan sonra ömere annesi bir yüzük vermiş ve annesi bu yüzüğe sahip çık bana bunu babanın annesi verdi sende karına vericeksin demiş.