Σπιτι μου σπιτακι μου

48 24 0
                                    

Περιπλανιωμουν κατω απο τον ηλιο . Χωρις νερο , φαει ή κατι αλλο . Μεχρι που βρηκα εναν κυριο .

Ηταν ενας αρχαιολογος .

Αρχαιολογος- Που ησασταν ανησυχησαμε . Να η αδελφη σας .

R- Xiu Yon . Γιατι μου το εκανες αυτο .

Ειπα .

R- Κυριε αρχαιολογε πως θα την παω σπιτι και να παω κι εγω ;

Αρχαιολογος- Υπαρχει ενα στενο περασμα πολυ μακρια απο εδω . Κανεις 29 λεπτα να πας εκει και 25 λεπτα για να φτασεις στην πολυ της Κορεας στο Σεουλ . Και 19 λεπτα για να πας στο κεντρο της .

R-  Kατι πιο κοντινο ;

Αρχαιολογοι- Ενα μικρο και σκοτεινο σωκακι που ποτε δεν το δερνει ο ηλιος .

R- Που ειναι ;

Αρχαιολογος- Ειναι αυτο εκει .

R- Και τι ειπαμε οτι εχει ;

Αρχαιολογος- Σκοταδι . Νυχτεριδες . Φιδια και αλλα .

XY- Η κυρια ...

Μονολογουσε η αδελφη μου καθως συνενοουμασταν εγω με τον αρχαιολογο .

Οι αρχαιολογοι θα συνεχιζαν τις ανασκαφες για τον Χρηστο και εγω με εναν αλλο αρχαιολογο τον Στεφανο θα πηγαιναμε την Xiu Yon στι σπιτι μου .

Φαγαμε 29 λεπτα για να με παει στο περασμα . Και με τις στασεις 19 . Αρα 29 + 25 + 19 = 73 λεπτα . Δηλαδη 1 ωρα και 13 λεπτα .

Φτασαμε στο περασμα . Φαινοταν υπεροχο . Με δυσκολια περασαμε απεναντι και αυτη η αιτια ηταν επειδη ετρεχε ενα φαρδυ ριακι και δεν μπορουσε η Xiu Yon .

Τελικα μετα απο την πρωτη και κουραστικη δοκιμασια που μας την εβαλε ο θεος φτασαμε στα συνορα .

Αλλα λοιπον 25 λεπτα ωσπου να φτασουμε στην πολη και ακομα 19 για το κεντρο .

Πολυ κουραστικη δουλεια .

R- Kουραστηκα πολυ . Φτανουμε ;

Στεφανος- Σε λιγα λεπτα θα ειμαστε στον προορισμο μας . Που βρισκεται το σπιτι σου ;

R- Εδω πιο κατω νομιζω .

Ειχαμε χαθει στους δρομους . Δεν ειχα απομακρυνθει τοσο πολυ απο το σπιτι μου . Δεν τους ηξερα τοσο καλα τους δρομους εκει .

Μολις με ειδαν ολοι οι Funs μου αρχισαν να ουρλιαζουν .

Funs- Rose Rose !!! Ειναι εδωη Rose !!! Ααααα !!!

Εγω ετρεχα τοσο γρηγορα που στραμπουλιξα το ποδι μου . Επεσα κατω . Ο Στεφανος αφησε την Xiu Yon και πηρε εμενα .

R- Στεφανε ασε εμενα . Παρε την αδελφη μου και φυγετε .

Πριν προλαβει ο Στεφανος να απαντηση η αδελφη μου ειχε ...

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ

..............................................

Το ξερω οτι σε ολα σχεδον
τα σημεια το κανω υπερ-
βολικα δραματικο
Σορρυ για αυτο

😔😔😔😔
😖😖😖
😭😭

My Life With Luhan . Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin