-Ποια θα κοιμηθει σημερα στο δωματιο μου;;; Τσιριξε καταχαρουμενη η Ραιλι.
-ΕΓΩ! Ειπε η Μαγια πετωντας ενα μαξιλαρι στη φιλη της.
Αρχισαν να γελανε.
Ανοιξαν το παραθυρο και κοιταξαν εξω.
Η Ραιλι ξαναεβαλε μεσα το κεφαλι της μετα απο λιγο αλλα η Μαγια οχι.Εφτιαξε λιγο το κρεβατι και εβαλε το ημερολογιο της πανω στο γραφειο.
Μετα ξαπλωσε και πηρε ενα βιβλιο.
Η Μαγια εκλεισε το παραθυρο και γυρισε προς τη Ραιλι.-Θα διαβασεις;; Δεν θα παιξουμε μαξιλαροπολεμο;
-Εε Μαγια αυτο το βιβλιο ειναι πολυ ενδιαφερον.
-Αληθεια; Περιεχει αιματοβαμενα σπαθια και πολεμους με πολυπλοκα οπλα;Η Μαγια πηδηξε στο κρεβατι επανω στη Ραιλι και στριμωχτηκε διπλα της για να δει.
- Η Πολη της Ευτυχιας;;;;; Ειπε η Μαγια με ενα αηδιασμενο προσωπο.
-Μαγια...ειναι πολυ ωραιο. Μιλαει για ανθρωπους που ειναι παντα ευτυχισμενοι!
-Και τι ενδιαφερον εχει αυτο; Αμα δεν εχει και λιγη δραση τι το καλο εχει;
-Μιλαει για δυο κολλητες.Η Ραιλι αγκαλιασε την Μαγια απο τους ωμους.
-Ωραια παμε ομως τωρα να κανουμε κατι!
-Τι να κανουμε Μαγια;
Η Μαγια το σκεφτηκε για λιγο και στο προσωπο της απλωθηκε ενα τεραστιο χαμογελο.
-Ο θειος σου ο Τζος ειναι ακομα στην πολη ετσι;Η Ραιλι στριφογυρισε τα ματια.
Ο Θειος της ηταν 18 χρονων και η Μαγια 15 αλλα ειχε φαει μεγαλο κολλημα μαζι του.-Ναι ειναι στο κολλεγιο.
-Παμε να του κανουμε μια επισκεψη; Θα χαρει παααρα πολυ.
-Ξερεις οτι δεν σου δινει σημασια.
-Τελευταια εχει αρχισει να μου δινει πολυ σημασια.
-Δεν υπαρχει περιπτωση να βγουμε εξω τετοια ωρα! Τσιριξε η Ραιλι αναστατωμενη.Η Μαγια χαμογελασε.
-Θα σου πω εγω τι δεν υπαρχει περιπτωση-να μεινουμε μεσα!
Αρπαξε την Ραιλι απο το χερι και της πεταξε ενα παντελονι και μια μπλουζα. Μετα την εσπρωξε μεσα στο μπανιο.
-Κανε γρηγορα δεν θα σε περιμενω πολυ! Φωναξε στην Ραιλι.
Η Ραιλι ηξερε πως δεν θα καταφερνε με τιποτα να το αποφυγει κι ετσι, ντυθηκε και χτενιστηκε για να πανε.
Πηρε το κινητο της σε περιπτωση που οι γονεις της τρελαθουν απο την ανησυχια.
Ανοιξε την πορτα του μπανιου και βγηκε.
Ειδε την Μαγια μπροστα στον καθρεφτη να βαζει ενα κοκκινο κραγιον.-Τι κανεις εκει παιδακι μου σε κλαμπ θα πας;
Η Μαγια γυρισε. Ηταν πασαλειμενη με κραγιον.
Η Ραιλι γελασε και πηγε κοντα της. Την σκουπισε και αρχισε να της βαζει αυτη προσεκτικα ενα αλλο πιο ανοιχτοχρωμο κραγιον.-Ημουν χαλια ε; Ρωτησε η Μαγια.
-Φαινεται πως δεν βαφεσαι και πολυ συχνα. Αλλα μαλλον ηρθε η ωρα να γινω η στιλιστας και μακιγιερ σου.
-Τι; Γιατι;
-Καταρχας αυτο που φορας δεν ειναι για τον Τζος. Πρεπει να φαινεσαι μεγαλυτερη.
Η Μαγια σηκωσε τα φρυδια απορημενη.
-Και τι προτεινεις; Ρωτησε.Η Ραιλι ετρεξε στην ντουλαπα και εβγαλε απο μεσα ενα ωραιο γυαλιστερο μοβ φορεμα.
-Τι ειναι αυτο;Ρωτησε η Μαγια.
-Φορεμα. Αυτο θα βαλεις.
-Αποκλειεται. Ειναι πολυ....εντελως διαφορετικο απο μενα.
-Τι ενοεις;
-Αν παω ετσι θα ειναι σαν να προσπαθω να ειμαι καποια αλλη. Θελω να αρεσω εγω στον Τζος οχι καποια αλλη.
-Αααα...ειπε η Ραιλι.Μετα σηκωθηκε και εβγαλε απο την ντουλαπα ενα σορτσακι με μια μπλουζα και ενα μπλουτζιν μπουφαν απο πανω.
-Οπωσδηποτε οχι, ειπε ξανα η Μαγια.
-Τι θες να κανω οταν με περιοριζεις ετσι;;
-Δεν μιλαμε σοβαρα τωρα. Ραιλι θα παω οπως ειμαι.Η Μαγια φορουσε ενα τζιν και μια μακρυμανικη γαλαζια μπλουζα.
-Καλα, ειπε η Ραιλι απογοητευμενα.
-Ωραια, επιδοκιμασε η Μαγια.
Αλλα πριν προλαβει να γυρισει απ την αλλη για να βγει απο το παραθυρο, η Ραιλι ξαναμιλησε.
-Στοπ! Τα μαλλια σου!
Η Μαγια κοιταξε τα μαλλια της.
-Τι εχουν;
-Ειναι...πολυ απλα.
-Ραιλι...
-Ενταξει ενταξει παμε.Βγηκαν απο το παραθυρο και το εκλεισαν καλα για να μην καταλαβει κανενας τιποτα, αφου πρωτα εβαλαν μαξιλαρα κατω απο τα σκεπασματα για να φαινεται οτι καποιος κοιμαται εκει.
YOU ARE READING
Ραιλι και Μαγια
Teen FictionΗ Ραιλι ειναι ενα κοριτσι σαν ολα τα αλλα, που προσπαθει να γνωρισει την ζωη μεσα απο απλα γεγονοτα που συμβαινουν στην καθημερινη της ζωη. Η κολλητη της φιλη Μαγια, ειναι μαζι της σε ολα τα προβληματα και τις δυσκολιες της. Βασισμενο στην σειρα του...