''Neden okul diye bir şey varki bence çok saçma ya böyle şeymi olur sabahın köründe kalk okula git o aptal hocaları dinle çok sıkıcı'' diye içimden saydırırken dışıma vurmuş olmalıyım ki annemin bağırmasıyla irkildim ''Destiny Hope Cyrus istesende istemesende o okula gidilecek'' dedi ''Evet anne biliyorum yaaa'' dedim. Hemen çantamı alıp aşağı indim. Kapıyı açtım tam çıkarken arkadan babam ''Prensesim şoförlemi gideceksin yoksa arabanlamı ?'' diye bağırdı ardından cevap olarak ''Arabamla gideceğim baba'' diye bağırdım. Hemen dışarı çıktım garajın kapısını açtım arabamı bulup hemen içine girdim ve çalıştırdım elimi ceketimin cebine attım ve telefonumu buldum ardından Demetria'yı çevirdim hemen arama tuşuna bastım ve açmasını bekledim açtığında bağırarak ''Heyooo okulun ilk günü'' dedi. Ben ise sinirli bir şekilde cevap verdim ''Küçük ineğim okul başladığı için mutlu ama ben hiç değilim'' dedim ve dudaklarımı büzdüm ''Ayyy canım ben sana kıyamam'' dedi ve kahkaha attı ''Zaten kaç senedir çalışmadan geçiyorsun Destiny haksızlık yapma!'' dedi ciddi bir şekilde, yapmacık bir gülümsemeyle ''Hıhı öyle canım öyle'' dedim ve trip atıp telefonu kapattım.
***
Merdivenlerden çıkarken Demetria'yı gördüm Joe ile konuşuyordu hemen yanlarına gittim Joe'nin omzuna elimi attım ''Eee bugün ne yapıyoruz'' dedim ardından birden arkadan birisi belime sarıldı ve ''Sen ne istersen bebeğim'' dedi yanağıma küçük bir öpücük bıraktı kafamı yana çevirdiğimde Nicholas olduğunu gördüm ''Oo beyefendi sizlerdemi buradaydınız 3 haftadır mesaj atmıyorsunuz hesap vermeniz gerekecek'' dedim ve hemen ellerinden ayrıldım ve sınıfa doğru koştum arkamdan koşarak geliyordu bir yandanda bağırıyordu.
Arkama bakarak koşarken birine çarpıp yere düştüğümde kendime gelebilmiştim Nicholas gelip kollarımdan tuttu ve beni kaldırdı düşmeme sebep olan çocuğa bağırdım ''Neden önüne bakmıyorsun aptal!'' dedim aslında suçlu olduğumu biliyordum ama yinede babamın okulu olduğu için kimsenin bana karşı çıkamayacağını düşünüyordum.Ama düşündüğümün tam tersi oldu çocuk birden ''Sen önüne bakmıyordun seni sürtük'' diye bağırdı çok korkmuştum gerçekten, Nicholas beni arkasına aldı ve ''Sen kendini ne sanıyorsun!'' diye bağırdı ve çocuğa yumruğu geçirdi onun yumruğuyla mutlu olmuştum ki daha mutluluğum 5 saniye sürmeden çocuk Nicholas'a yumruğu geçirdi ve onu yere serdi. Çok sinirli şekilde yumruk atıyordu ben yerime çivilenmiş gibi hareket edemiyordum en sonunda kendime geldim ve çocuğun kolundan tuttum, çekiştirmeye başladım hiç kıpırdamıyordu.
Nicholas'a ardı ardına yumruk atmaya devam ediyordu çekiştirmemden rahatsız olmuş olacak ki ayağa kalktı boğazımdan tutup beni havaya kaldırdı ve sırtımı çok hızlı bir şekilde duvara vurdu. Bütün okul bizi izliyordu. Öylece havada kalmıştım nefes alamıyordum bırakması için çırpınırken gözümden yaş geldiğini farkettim gözyaşlarım onun eline düştüğünde bıraktı ve kalabalığın içinden sıyrılıp gitti ''Burada ne oluyor!'' diye bağıran Bay George'un (Müdür) sesini duyunca ağlamamı daha çok güçlendirdim ve olduğundan daha fazla abartarak elimle boğazımı ovaladım. Ardından yerimden kalktım ve yanına gittim ''Bay George okula yeni bir çocuk gelmiş durduk yere Nicholas'ı dövdü'' diye şikayet ettim Bay George ise ifadesiz bir suratla ''Demetria ve Joe siz Nicholas'ı alın ve hastaneye götürün durumu ağır gözüküyor. Destiny sende beni takip et. Herkes sınıfına dönsün!'' diye emirleri yağdırdı ve beni peşine taktı.
Müdür odasına vardığımızda içeri girdik içeri girdiğimde Bay George ''Sen burada bekle Destiny ben Robin'i bulup geleceğim'' dedi hemen rahat koltuklara kuruldum ve Bay George'u beklemeye başladım. Bir kaç dakika bekledikten sonra kapının sesiyle irkildim içeri Nicholas'ı döven çocuk yani Robin ve Bay George girdi. Hemen yerimden doğruldum. Bay George olayı anlatmamızı istedi Robin'e izin vermeden söze atladım zaten konuşmaya pek niyeti yokmuş gibi gözüküyordu. Başımızdan geçenleri abarta abarta anlattım ama buna rağmen Robin hiç kendini savunmuyordu öylece Bay George'un suratına bakıyordu. Bay George sonunda sinirlendi ve ''Robin! Bu yaptığın okul kurallarının çok ötesinde bir davranış , sana 1 haftalık uzaklaştırma veriyorum. Daha okulun ilk gününden böyleysen ileri günlerde neler olacak merak ediyorum. Hareketlerine dikkat et'' dedi. Evet işte benim istediğimde tam buydu.
Robin hiç cevap vermeden odadan çıktı. Ben ise Bay George'a dönüp ''Babamın bu yaptığınız iyilikten haberi olucaktır Bay George. Emin olabilirsiniz'' dedim ve odadan çıktım.