Garip Ve İlk Aşkım

389 5 0
                                    

güne öldürGerçekler bana acı vericiydi. Sanki rüyadaydım.Yanlız ve mutsuz olmak Bunların hepsi beni günden üyordu.Bıkmıştım yanlız ve mutsuz olmaktan.Bir kaç gün içinde okullar açılacak ve yeni arkadaşlarım olacaktı.İşte o gün geldi ve çok heyecanlıydım. Üniversite ye yeni başlıyorum.Okula gittim. Ve işlemlerele ilgilendim.Sonra sınıfıma gittim ve ilk boş bulduğum yere oturdum. Artık sınıf dolmuş, sadece benim yanım boştu.Sınıfa giren erkek dikkatimi çekmişti.Çok yakışıklıydı. İnsanın onula birlikte olası geliyordu. O derece yakışıklıydı.Yanım boş olduğu için yanıma geldi.

-Boş mu ? oturabilir miyim? dedi.

-Ta-tabi oturabilirsin. dedim

SEsi o kadar huzur vericiydi ki anlatamam. Sanki onun sesinde bir şey vardı,beni huzurlu hissetmem için tek neden olabirilirdi.

Günler geçti ve okullar açılalı 1,5 ay olmuştu.Çok konuşkan değildi.Ama ben onunla konuşmayı çok istiyordum.Bu çocukta bir gariplik vardı.Olsun ben onu bu haliyle seviyordum.1dk ben seviyorum mu dedim?Doğru sevmeye başladım . okul çıkışı onu takip etye başladım.Ara sokağa girmişti. Akşam saat 7 idi. Ara sokakta sadece ikimiz vardık.Tenha bir yerdi. Takip ettiğimi anladı ve arkasına baktı. SAklancak yer yoktuve bana doğru gelmeye başaladı öylece durmuştum.Kendimi aniden duvarla onun arasında buldum.Gözlerime bakıyordu. Gözleri beni benden alıyordu. Yavaş yavaş dudaklarımız birleşti ve öpmeye başladı. İlk durdum sonra karşılık vermeye başladım....... Dudağımdan ayrıldı ve gözlerime baktı.

-SENİ SEVİYORUM!! dedi

 Bir şey diyemedim. sinirle baktı ve benden ayrılarak gitti.Arkasından koştum.

-kevin! diye seslendim. Durdu . koşa koşa kucağına atladım ve ''Bende SENİ SEVİYORUM!! '' dedim

Bu sefer ben dudağına yapıştım. Bana şaşkınla karşılık verdi.

Bu benim ikinci hikayem votelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum. Lütfen yorum yapın benim için çok önemli. :D :D :* :*

İlk AskHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin