Günlerden pazardı. Heyecanlı Bi şekilde hazırlanıyordum. Biliyodum ki oraya Serhat da gelecek. Onun ilgisini çekmem lazımdı. Giyindim kuşandım.
Mavi uzun elbisemi giydim. Upuzun saçlarımı duzlestirdim. Birde eyeliner. Tam da onun istediği Bi kız modeli oldum. Aşağı inip ablamgili beklemeye başladım. O arada ablamın eltisinin kızlarıyla konuşuyordum. Serhat hakkında. O kadar heyecanlıydım ki gözlerim parlıyomuş. Bunun farkına bile varmadım.
Ilk sevgilim olacaktı. Ilk sevgilim bu kadar yakışıklı biri olabilir mi acaba. Kafam çok karışıktı. Ama hiç korkmuyordum. Neden diye sorarsanız belkim abim duyabilirdi. Ama korkmadım. Şimdiden boyleysem ilerde bu çocuk için neler yaparım.
Çocuk denilcek yaştaydım. Işte o zamanın cahilliği naparsın. Neyse ablamgil indi. Eniştem arabayı çalıştırdı. Açtı bi ankara havası biz kızlarla arka koltukta coşuyoruz ama 😊😊.. Festivalın olduğu yere geldik. Kalbimin ritmi değişti. Bir hızlı atıyo ama öldüm bittim o anda.
Neyse yemek falan yedik ışte. Eniştem ısmarladı bugünlük . Sanatçıların olduğu yere gittik. Birileri söylüyor şarkı ama ben gözlerimle Serhatı arıyorum. Geleceğini biliyorum ama ne zaman gelecek?nereye gelecek? Inşallah bi an önce gelir çünkü eniştemle ablam birbirlerini kıskanıyorlar. Onlar kavga etmeden gelir inşallah. Işte kızlar falan dikilmeye basladik orda parçaya eşlik ediyoruz. Arkamızdaki erkeklerde bizle birlikte eşlik ediyo şarkıya . Oynak bi hava çalmaya başladı. Biz ankaralılar durabilir miyiz? Başladık oynamaya.. Onlarda tam yanımızda oynuyo. Önce den oradaymış ama fark edemedim. Tam yanımdaydı. Parfümünün kokusunu alabiliyordum. Kalbim bu hızla atarsa bayılacam. Mavi gözleriyle bana bakıyordu. Aynur a işaret ediyodum. Bana bakiyo diye. Işte coştuk iyicene.
Sonra ablamla eniştem kavga etti. Ablam eniştemi bi tane kadından kıskanmış şaşırmadım tabikide. Neyse ışte. Ablamin yanına gittim. Ağlıyordu. Üzüldüm. Arabayı çalıştırdım eve doğru gitmeye başladık. Orda bi polis olsa arabayı da alır benide alıp götürür. Ehliyetsiz araba kullanıyordum. Ama mecburdum. Ablamı eve koydum. Abla dedim ben geri dönebilir miyim? Oda tamam dedi canı sıkkın dı yanlız kalmak istiyordu. Benide başından sağmak için git dedi yoksa başka gün olsa izin vermez. Sonra gittim yine arabayla son ses müzik havalı havalı hissediyorum. Bu yaşta araba kullanıyorum yani. Bi havalar bi havalar.
Neysem geldim anahtarı enişteme verdim kızların yanına gittim. Tam karşımızda Serhat vardı. Kızların tekini gönderdim. Numarasını öğrenmek için. Yazdı oda gönderiyordu ki eniştem çağırdı. *Kızlar hayde gidiyoruz.* Tam yanından geçtim aramızda 20 cm bile yoktu. Kalabalık olduğu için bebenin içine girmek zorunda kaldım. Tam gözlerinin içine baktım yanından geçerken. Çok güzel kirpikleri vardı. Off aşık olmaya başladım heralde. Kendimi zor tutuyodum. Bi kere öpsem boynundan kokusunu içime çeksem yeterdi. Eve geldik. Ben Aynurgilin evine geçtim direk ne fikir üretebiliriz çocuğun numarasını alabilmek icin oturduk onu düşünmeye başladık. Sonra eniştem geldi eve çıktık. Yatak da bi sağa dönüyorum bi sola. Amaçsızca bi heyecan demekki oda beni çok beğendi. Belki de beni oynatmak istiyordur. Belki de çok sevecektir. Hemen güvenmemem lazım. Daha ilk ilişkim benimle hadi oynarsa. Hadi aşk acısı cekersem olmass hemen gönlümü kaptırmamam lazım. Derken uyuya kalmışım..
(Aynur ablamın eltisinin kızı)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bi rüya başlangıcı
ChickLitGidenin arkasından el salla ki El oğlu olduğunu fark etsin...